La Penya Llevantinista Tòtil informa
-
Yo me pregunto, que coño se hace aqui hablando de un jugador del BarÇa?
Hay algunos que no pueden dejar sus ideas politicas, no pueden hablar unicamente de lo que se supone que nos une a todos los que entramos aqui.
Enfin , este foro hace mucho que ha dejado de ser lo que era.
-
Yo me pregunto, que coño se hace aqui hablando de un jugador del BarÇa?
Hay algunos que no pueden dejar sus ideas politicas, no pueden hablar unicamente de lo que se supone que nos une a todos los que entramos aqui.
Enfin , este foro hace mucho que ha dejado de ser lo que era.No es parla de ningú del Barça, es parla d'una penya llevantinista, una de les que s'han caracteritzat per una lluita més aferrissada per la Copa del 37. Ni més, ni menys.
-
felicidades a los miembros de la peña x ese 3er aniversario. Esperemos q sean muxos mas . FORÇA LLEVANT!!!
-
Lamentable…
-
@pedro1909:
Lamentable…
lo lamentable es q x "idelogia politica" se deje d apoyar a una d las peñas levantinistas mas activas y la q mas importancia le ha dado a tema d la copa.
-
Que coño pinta un jugador del Barça?
Oleguer no era el que no queria jugar en la seleccion española?
Enhorabuena por el aniversario,pero premiar solo a jugadores del Levante.
-
**Oleguer no era el que no queria jugar en la seleccion española?**Enhorabuena por el aniversario,pero premiar solo a jugadores del Levante.si es ese y en su derecho esta.
hombre digo yo que pueden premiar a quien quieran no?
por cierto felicidades y seguir asi respecto al tema de la copa
VOLEM LA COPA!!!
VIVA LA REPUBLICA!!
-
Felicitats als Tótils!!!!
-
Me cago en la Republica.
Me cago en Paquito Franco.
Me cago en los Paisos Catalans.
Me cago en el Barça.
Me cago en Oleguer.
Ma cago en los xotos…...
Y me cago en todo lo que no sea mi LEVANTE U.D.
Dejemos de politicas,bandera y mierdas que no sean referentes a nuestro equipo.
El que quiera politica que vea el Canal Parlamentario.AAAAH!!! Y me cago en el Carod Rovira.
-
Me cago en la Republica.
Me cago en el Barça.
Me cago en Oleguer.
Ma cago en los xotos…...
El que quiera politica que vea el Canal Parlamentario.AAAAH!!! Y me cago en el Carod Rovira.
Creo que es evidente que el ánimo de este post no es hacer politica, suele pasar , que los que mas politizan son los "apoliticos" como tu
-
Yo en ningun momento he dichi que soy apolitico.
Pero me revienta mucho politizar el deporte.
Yo soy del Levante,por que soy del Maritimo,por que es el DECANO de la ciudad de Valencia,no por que sea de izquierdas y este equipo ganara la unica copa de la ESPAÑA LIBRE.
Que YO TAMBIEN QUIERO QUE ME LA RECONOZCAN,pero no silvo cuando el dia de la presentacion cantan el himno de Valencia. Ni me quejo por que en la camiseta lleven la Senyera(blavera para vosotros).Ni disfruto del titulo de Liga ganado por el Barça el año pasado,cuando nos jugabamos el cuello,(esto va por un menda que tiene una camiseta que pone:"Soc catalá dels Països Valencians").
Ni me molesta la Senyera,ni la nacional,ni la estelada y me la suda la del pollo.Ni canto "Si tienes un hijo subnormal hazlo policia nacional".
Falta de respeto a los que tenemos familiares con alguna deficiencia.A si que si es politizar los que no pensamos como vosotros,pues politizamos.
-
Me cago en la Republica.
Me cago en el Barça.
Me cago en Oleguer.
Ma cago en los xotos…...
Jo me cague en tots els que no pensem com jo.
I no per això vaig clavant-me en els seus pots a desvirtuar-los i a clavar merda.Si te molesta no llisques res del que escriu esta gent i punt. Com fem altres forers.
Es que estic un poc fins al collons de que sempre siga la mateixa clase de gent la que entre a fer la mà en els pots que no son "de su agrado personal".
Aneu un poc a prendre l'aire i deixeu als que no pensem com vosaltres en pau que nosaltres no vos diguem res.
Per altra part, tant que s'ompliu la boca diguent que respecteu a tot i a tots i tota eixa fal.làcia que tant vos agrada dir, perquè sempre acaveu clavant el nas????
El llevant a tu pot representar alguna cosa però no per a tots te que tindre el mateix significat, i la mateixa raó te ell que tu, aixina que ensenyem-se a respectar abans d'opinar.
-
Yo en ningun momento he dichi que soy apolitico.
Ja ha quedat clar, no calia la teua confirmació.
Pero me revienta mucho politizar el deporte.
Si no t'agrada, no ho faces, però deixa a la resta tranquils.
Yo soy del Levante,por que soy del Maritimo,por que es el DECANO de la ciudad de Valencia
I si no fora el degà no ho series? Vaja tela…
pero no silvo cuando el dia de la presentacion cantan el himno de Valencia.
Qui obliga a xiular? Crec que ningú. Mentre que altres si que obliguen a ofrenar noves glòries a Espanya i tot sembla normal. Va home, va.
Ni me quejo por que en la camiseta lleven la Senyera(blavera para vosotros).
Qui obliga a que posen una altra bandera? Crec que ningú. Mentre que altres sí que obliguen a tindre eixa bandera en la camiseta, t'agrade o no. Va home, va.
Ni disfruto del titulo de Liga ganado por el Barça el año pasado,cuando nos jugabamos el cuello,(esto va por un menda que tiene una camiseta que pone:"Soc catalá dels Països Valencians").
Vas vore als Tòtil animar al Barça l'any passat?
Si no, no deuries dir eixes xorrades, que les tires a l'aire per a vore a qui li pega, però mentrestant deixes entrevore la possibilitat que la Penya Tòtil ho haguera fet. Em sembla molt irresponsable el teu comentari i hauries de demanar disculpes.
-
@Antinacionalista:
@Antinacionalista:
Solo comentar 2 cosas que me parecen curiosas:
1.- El premio "Compromís Cívic" …( al jugador que conrea altres valors més enllà del futbol que serveixen com a refrent de valors positius a la jovenalla) a Oleguer Presas ... ¿que ha hecho Oleguer que sea referente de valores positivos para la juventud?
Entre altres coses posar-se al capdavant de la defensa dels moviments alternatius de Sabadell, quan cap altre jugador (figuretes) ho haguera fet. Per escriure un llibre "Camí d'Itaca", resenya;
_Com se sent Oleguer quan l'afició l'adora com si fos un Déu? Com viu la seva experiència al Barça una persona amb esperit crític i un decidit compromís social?
Oleguer, en aquest llibre, ens permet posar-nos en la seva pell durant les 24 hores de celebració de la Lliga 2004-05 que va guanyar el Barça. El jugador ens deixa entrar als vestidors del camp del Llevant just després d'haver guanyat el títol, fer amb ell la passejada triomfal per Barcelona dalt de l'autocar descobert del club i sentir els seus nervis i la seva emoció minuts abans de sortir al camp en el moment de fer els parlaments.
Alhora, ens convida a compartir les seves inquietuds, denuncia sense complexes allò que creu que no funciona en aquesta societat, i reivindica la importància de pensar sempre col·lectivament.
En aquest sentit, el 3% dels beneficis obtinguts amb la venda del llibre es donaran a la Fundació la Bressola, que treballa per la recuperació de la llengua i la cultura catalana a la Catalunya Nord mitjançant la seva xarxa d'escoles._Entre altres coses més o menys conegudes com per exemple;
Oleguer Presas i Renom (Barcelona, 1980) és jugador del Barça des de l'any 2001. Llicenciat en econòmiques, és conegut pel seu compromís amb moviments d'esquerra. Ha col·laborat en diverses campanyes, com ara la de les seleccions esportives catalanes, i ha donat suport a les accions de protesta pel tancament del diari basc Egunkaria. Forma part del consell de redacció d'Ordint laTrama, revista de cultura popular de Sabadell, i és autor d'un article del llibre Diguem no. Personalitats del nostre país expliquen per què estan en contra de la Constitució Europea, i d'un altre article publicat al número 0 del setmanari dels moviments socials La Directa.Vamos que es nacionalista y ha ayudado a la promoción de la lengua catalana en Valencia ¿no? es que lo de compromiso civico me sonaba raro y lo de "ejemplo para la juventud" ya ni te cuento.
Y a lo de Manchev y Riga nada que decir no?
Anti has llegit bé?.
Manxev també ha tret vots, però molts més Riga, que li farem?
-
En ningun momento he acusado a la Penya Totil,de animar al Barça.
A la Penya Totil,solo le recrimino premiar a un jugador del Barça.
No soy del Levante por ser el Decano,si no por que fue el primer equipo al que vi.Desde pequeño,cuando todos eran del Madrid,Barça,Betis y Valencia,yo era de un equipo de Tercera.
Mi idolo era Murua,no Charly Rexacs ni Kempes.
¿Donde estabas tu cuando jugabamos contra el Paiporta?.
-
Por cierto,el menda al que hacia referencia,no se ni me importa si es de la Penya Totil.Pero la temporada pasada vino todas las jornadas con una bandera republicana menos el partido del Barça que llevaba la camiseta del FCB.
ESta temporada aparece el dia del Hercules con la Ikurriña y la camiseta de "Soc catala dels Pais Valencia".
¿No es probocar al personal?.VAMOS NO ME JODAS!!!
-
La Penya Tòtil va decidir lliurement i per unanimitat dedicar un premi a aquells jugadors que publicament defensaren uns valors més enllà del merament esportiu. Malauradament, la nostra joventut agafa a personatges públics de referent, i res millor que un jugador com Cruiff fent campanya contra el tabac, o Ettien (ha eixit hui) fent campanya contra el racisme, moltes vegades això fa molt més que molta concienciació paternalista. El Premi en si premia uns valors i no el color d'una samarreta, el de la pell, etc. Es podrà compartir o no que la una Penya futbolísitca se'n recorde d'aquestes coses, o, com nosaltres que dedique un mínim del 10% del seu pressupost a fins socials, però nosaltres no s'amaguen i des del moment de la seua fundació ens definírem con una penya llevantinista "socio-política", si no t'agrada t'apuntes en una que "diu que no fa política" però a l'hora de la veritat fan tant o més.
Oleguer no era el que no queria jugar en la seleccion española?
I?. Jo tampoc no jugaria amb la selecció espanyola, ni m'agrada Gran Hermano, ni espere al Papa, mentres no faça mal a ningú, és questió d'opcìó personal i de gustos.
Enhorabuena por el aniversario,pero premiar solo a jugadores del Levante.
És una opció. De fet 4 dels premis són per a jugadors del Llevant UE ( i el cinqué podien també haver-ho guanyat). Hi han Penyes que donen només un. Bé nosaltres som així.
Gràcies per la felicitació.
-
La Penya Tòtil va decidir lliurement i per unanimitat dedicar un premi a aquells jugadors que publicament defensaren uns valors més enllà del merament esportiu.
¿Quants vots tragué Salva Ballesta?
Seria una votació reñida.
-
@alianzadecivilizaciones:
La Penya Tòtil va decidir lliurement i per unanimitat dedicar un premi a aquells jugadors que publicament defensaren uns valors més enllà del merament esportiu.
Seria una votació reñida.
-
@Lineker:
Seria una votació reñida.Tens raó, m'he oblidat de posar, valors compartits per la majoria de penyistes i Salva, no coincidix en res en cap dels penyistes.
-
Vinatea gracias por la aclaracion del premio concedido a Oleger Presas.No entendia que como peña del Levante premiarais a un jugador de otro equipo,ya que creia que solo se lo disputaeian los jugadores del Levante.
Te aclaro que yo no soy peñista.
Que me da igual si sois de izquierdas como de derechas.
Yo tampoco espero a el Papa,me cago en la America's Cup,Camps y Rita Barbera.
-
Vinatea gracias por la aclaracion del premio concedido a Oleger Presas.No entendia que como peña del Levante premiarais a un jugador de otro equipo,ya que creia que solo se lo disputaeian los jugadores del Levante.
Yo tampoco espero a el Papa,me cago en la America's Cup,Camps y Rita Barbera.Gràcies per destrossar el post.
-
@Lineker:
Yo tampoco espero a el Papa,me cago en la America's Cup,Camps y Rita Barbera.Gràcies per destrossar el post.
No hi ha de res
-
Bueno como bien dice lineker dejando ideologias aparte,hay que por lo menos saber felicitar a la peña totil por como estan llevando el tema de la copa de la republica.
-
felicidades totil!!!
-
Bueno como bien dice lineker dejando ideologias aparte,hay que por lo menos saber felicitar a la peña totil por como estan llevando el tema de la copa de la republica.
Me sorprende gratamente que digas esto te aplaudo por ello.. ten cuidao a ver si se te pega algo que se empieza asi y se acaba tatuandote la cuatribarrada en el brazo
Anti has llegit bé?.
Manxev també ha tret vots, però molts més Riga, que li farem?
A veces lo dudo yo mismo.
Manxev, manxev, bla bla, pero si tu mismo has dicho que la votación no fue reñida.
Y el premio de "ejemplo de valores para la juventud" se lo hubiera dado a Carmelo y Ettien por enseñar a la juventud como resolver conflictos en la discoteca
-
@Antinacionalista:
Manxev, manxev, bla bla, pero si tu mismo has dicho que la votación no fue reñida.
Jo vaig estar en el recompte i el notari va estar suant fins l'última papereta.
-
@Lineker:
@Antinacionalista:
Jo vaig estar en el recompte i el notari va estar suant fins l'última papereta.
Ya, pero no estaba manchev en ninguna papeleta, se decidió entre Riga y Sandro, eso es por todos sabido.
-
@Lineker:
Seria una votació reñida.Tens raó, m'he oblidat de posar, valors compartits per la majoria de penyistes i Salva, no coincidix en res en cap dels penyistes.
Aixó últimde compartir els valors en vosaltres ho has dit ara. I lo de Salva ¿va més enlla de lo esportiu o no?
De qualsevol manera felicitats em pareix una molt bona idea. Per cert ¿Es posareu en contacte amb els premiats per entregarlos els premis?
-
Ja estem en marxa. Ja hi ha contactes amb els que estan més lluny…