La Penya Llevantinista Tòtil informa
-
@Lineker:
Vinatea gracias por la aclaracion del premio concedido a Oleger Presas.No entendia que como peña del Levante premiarais a un jugador de otro equipo,ya que creia que solo se lo disputaeian los jugadores del Levante.
Te aclaro que yo no soy peñista.
Que me da igual si sois de izquierdas como de derechas.
Yo tampoco espero a el Papa,me cago en la America's Cup,Camps y Rita Barbera.Gràcies per destrossar el post.
No hi ha de res
-
Bueno como bien dice lineker dejando ideologias aparte,hay que por lo menos saber felicitar a la peña totil por como estan llevando el tema de la copa de la republica.
-
felicidades totil!!!
-
Bueno como bien dice lineker dejando ideologias aparte,hay que por lo menos saber felicitar a la peña totil por como estan llevando el tema de la copa de la republica.
Me sorprende gratamente que digas esto te aplaudo por ello.. ten cuidao a ver si se te pega algo que se empieza asi y se acaba tatuandote la cuatribarrada en el brazo
Anti has llegit bé?.
Manxev també ha tret vots, però molts més Riga, que li farem?
A veces lo dudo yo mismo.
Manxev, manxev, bla bla, pero si tu mismo has dicho que la votación no fue reñida.
Y el premio de "ejemplo de valores para la juventud" se lo hubiera dado a Carmelo y Ettien por enseñar a la juventud como resolver conflictos en la discoteca
-
@Antinacionalista:
Manxev, manxev, bla bla, pero si tu mismo has dicho que la votación no fue reñida.
Jo vaig estar en el recompte i el notari va estar suant fins l'última papereta.
-
@Lineker:
@Antinacionalista:
Jo vaig estar en el recompte i el notari va estar suant fins l'última papereta.
Ya, pero no estaba manchev en ninguna papeleta, se decidió entre Riga y Sandro, eso es por todos sabido.
-
@Lineker:
@alianzadecivilizaciones:
Que coño pinta un jugador del Barça?
La Penya Tòtil va decidir lliurement i per unanimitat dedicar un premi a aquells jugadors que publicament defensaren uns valors més enllà del merament esportiu.
¿Quants vots tragué Salva Ballesta?
Seria una votació reñida.Tens raó, m'he oblidat de posar, valors compartits per la majoria de penyistes i Salva, no coincidix en res en cap dels penyistes.
Aixó últimde compartir els valors en vosaltres ho has dit ara. I lo de Salva ¿va més enlla de lo esportiu o no?
De qualsevol manera felicitats em pareix una molt bona idea. Per cert ¿Es posareu en contacte amb els premiats per entregarlos els premis?
-
Ja estem en marxa. Ja hi ha contactes amb els que estan més lluny…
-
lo lamentable es q x "idelogia politica" se deje d apoyar a una d las peñas levantinistas mas activas y la q mas importancia le ha dado a tema d la copa.
Lamentable?? posiblemente pero lo que esta claro es que no podria apoyar nunca a una peña que muestra banderas que no me representan. Para hacerte una idea es como si otra peña mostrara banderas del VCF.
Un saludo
-
Bé, jo a lo meu.
Per garantir la presència de la majoria dels guardonats (a vore si amb un poc de sort, fem ple) hem tingut que canviar el dia del Sopar/acte(festa, al dimarts 6 de juny.
Els penyistes ja esteu avisats pel mitjà habitual. Els no penyistes que han manifestat el seu interés per acudir ja ho teniu també notificat per "l'altre" mitjà habitual.
Esperem passar una bona estona, que servisca per alegrar-nos un poc la vida i per preparar l'ascens del nostre benvolgut Llevant UE.
(Agrair la predisposició del club, per colaborar).
Respecte a la Copa, gràcies a tots, i dins de poc confirmarem el dia de la presa en consideració parlamentària.
-
Passant de la gent que s'aborreix molt, i que veu fantasmes, Jo votí a Manchev i vaig fer campanya per ell finalment es queda a dos vots. que llastima.
-
Bé, ja tenim confirmada l'assistència de tots els premiats menys un. A més tindrem alguna sorpresa.
Recorde als socis, simpatitzants i forers que s'han apuntat que el dimarts dia 6 ens veurem ¡¡¡.
Sigueu puntuals ¡¡¡¡
-
@pedro1909:
lo lamentable es q x "idelogia politica" se deje d apoyar a una d las peñas levantinistas mas activas y la q mas importancia le ha dado a tema d la copa.
Lamentable?? posiblemente pero lo que esta claro es que no podria apoyar nunca a una peña que muestra banderas que no me representan. Para hacerte una idea es como si otra peña mostrara banderas del VCF.
Un saludoEs tan fácil como apoyar a esa peña en las cosas en las que estés de acuerdo y en las que no estés de acuerdo no. Yo puedo defender la copa, igual que defiendo el escudo del Levante, y pasarme por el forro las esteladas, ¿no es compatible? Por que no me identifique una badera no voy a dejar apoyar una iniciativa que veo justa como es la de la copa del 37, ni dejar de ir a las cenas del foro que sean organizadas por ellos, ni dejar de llevarme bien con ellos.
En fin no se si esta explicación servirá de algo, por que tú y yo pensamos diferente, y no me refiero a política si no a la dureza de nuestras molleras, la diferencia entre tú y yo en que yo pongo la bandera que creo que me representa (olvidémonos de qué bandera tengo puesta), y tú en lugar de eso pones la que dices que no te representa tachada (olvidémonos de qué bandera tienes tachada)… que te diga un psicólogo como se llama eso que tienes, que seguro que no es nada bueno.
-
Disculpeu, que entre tanta eufòria continue informant. Demà tindrà lloc l'entrega dels Premis Tòtil. Contarem amb la presència del Capità deskarga, Riga, Josep Alcacer , Josepa Crespo, Ferran Torrent, alguna sorpresa que no puc dir, i possiblement a Oleguer.
Aquells que aneu a vindre del fòrum, per favor puntualitat ¡¡¡.
-
Disculpeu, que entre tanta eufòria continue informant. Demà tindrà lloc l'entrega dels Premis Tòtil. Contarem amb la presència del Capità deskarga, Riga, Josep Alcacer , Josepa Crespo, Ferran Torrent, alguna sorpresa que no puc dir, i possiblement a Oleguer.
Aquells que aneu a vindre del fòrum, per favor puntualitat ¡¡¡.
Dema ens veiem!
-
un altre
-
2 mes
-
pozi
-
molt wapo el sopar de la penya!!
SALUT I FORÇA LLEVANT!!
-
a ido oleguer al final?
-
@haeleken:
a ido oleguer al final?
No, pero el sopar de pvta mare. Jo arribe ara
P.D:Vinatea crack, i Deskarga i Riga també
P.D2: Sant Llevant s'ens ha aparegut fa escasos minuts
-
Grácies a la Penya Tótil per una nit molt llevantinista.
-
Gran sopar que desbordava llevantinisme per tots els costats. El sopar ha estat de lujo!
Ah, Riga crack jijijiji