LLIURE CRACK
-
Han possat la de Blaugranes al vent en el descans
LLIURE CRACK!
-
Si, yo también me he dado cuenta.
Me he alegrado mucho Enhorabuena
-
LO QUE ES PATETICO ES EL TIO ESE DE MEGAFONIA AL DAR LAS ALINEACIONES
-
Emocionant ¡¡¡¡
-
Lliure enhorabona per "debutar" en el NOU ESTADI (Ciudad de Valencia)seria de agrair que el tio de megafonia ficara mes cançons teues i es deixara de camisas negras.
LO DIT ANTES ,"LLIURE ERES UN CRAK I ENHORABONA."
-
Felicidades lliure.
a ver si te vemos actuar en la proxima presentacion
-
ieeeeeeeee cabró independent al vore el títol del post , pensava que era que havien tret les imatges de localia en la caravana on un "amiguet"i jo eixim fent un poc el "payasete"
Moltes gràcies a tots pel vostre suport i espere que les tornen a posar sempre (2 vegades 6 punts)
-
Enhorabuena y a ver si se oye mas a menudo!
-
Independientemente que pongan sus canciones o no LLiure es un crack.
p.d.Pero nadie es perfecto,lastima que tenga esa gran tara de ser Granota
-
FELICITATS LLIURE!!!!
Tindrem una cançó de l'ascens? La espere impacient!
-
Muy buena, solo pido que en la presentación de la plantilla actuen artistas que por lo menos sientan a nuestro Levante U.D.
La última presentación ya empezaron hacerlo, espero que Lliure actue en la próxima tambien.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Ya era hora de que pusieran las canciones del Lliure. LLIURE EL MEJOR
-
ieeeeeeeee cabró independent al vore el títol del post , pensava que era que havien tret les imatges de localia en la caravana on un "amiguet"i jo eixim fent un poc el "payasete"
Moltes gràcies a tots pel vostre suport i espere que les tornen a posar sempre (2 vegades 6 punts)Enhorabona. Por cierto, esta tarde, no sé a que hora, emiten el resportaje del partido y lo de la caravana y tal en localia.
-
Lliure crack!!!!!