NI UNA ENTRADA REGALADA A DESCONEGUTS
-
Tots els convidats amb pedigree o amb bones referències.
No als miguelistillos…
Si estes persones són tant del Llevant, primera pregunta:
Per què no són ja abonats?
Segona pregunta:
Com pot ser que no coneguen cap abonat?
Tercera pregunta:
Per què, davant un partit tan trascendental no volen rascar-se la butxaca?
Si no poden contestar les tres preguntes és que o no són del Llevant o són massa listillos. I eixa gent és just la que sobra...
-
pos si son del lorca yo si ke keiro kedar y creo que muchos
-
Q buena filosofia la tuya!!
-
Q serio va a ser el descanso del partido dios!!!!
-
me tengo k rascar el bolsillo esta jornada… hacia ya varias xD
-
yo voi kon entrada regalada ,pero ta justifikado, mi pase se lo deje a un amigo
-
@xotoensapao:
me tengo k rascar el bolsillo esta jornada… hacia ya varias xD
ale ale, pues a gastarse la pasta
-
k os j0dan
-
@xotoensapao:
k os j0dan
gracias por lo que me toca. Seguro que al final tienes suerte y consigues alguna por la jeta, pero no sera por mi parte
-
Per als granotes que som de comarques no és tan fàcil…
1er. No som abonats perquè és una gran despesa de temps i diners desplaçar-se cada 15 dies a València.
2n. A fóra del Cap-i-casal és molt dificil conèixer un abonat granota, fins i tot pocs xotos són abonats i ja sabeu que les comarques són territori xoto.
3r. Jo no tinc inconvenient en rascar-me la butxaca però si algú em regala o em ven l'entrada més barata, no són tonto... com diu l'anunci.
Si voleu granotes a les comarques (jo sóc de Xàtiva i tant granota com el que més) preus populars per a la gent que ens farem 120 Km per vore el Llevant passant per guixeta (això sí té mèrit) i no fer 300 metres per acostar-se a l'estadi en 2 minuts, ser mig xoto amb amic abonat i a sobre entrar gratis a l'estadi.
-
@Lineker:
No als miguelistillos…
Segona pregunta:
Tercera pregunta:
Si no poden contestar les tres preguntes és que o no són del Llevant o són massa listillos. I eixa gent és just la que sobra...
-
Esperava tenir una mica de comprensió…
Repetir els arguments d'un altre com un mico no té cap mèrit.
Vos assegure que ser granota en territori xoto per excel·lència com és la meua comarca i tenir tanta poca comprensió... m'asqueja.
-
@Lineker:
No als miguelistillos…
Segona pregunta:
Tercera pregunta:
cuanta razon tienes, al miguelillo ese no le doy ni una. se las dare a algun amigo que se que vendra, porque del foro no conozco a practicamente nadie.
-
@EL GAT:
Vos assegure que ser granota en territori xoto per excel·lència com és la meua comarca i tenir tanta poca comprensió... m'asqueja.
Es que lo que ha dicho él es todo verdad. Pero también tú tienes razón, pero es un caso específico. Aquí, por supuesto se habla en general, está claro que casos como el tuyo son muy comprensibles, pero como tú hay pocos. Todos tenemos que vivir en territorio xoto porque todo el territorio es xoto, pero eso a mi me gusta, hace más auténtico el hecho de ser del Levante.
-
Pues depende.El otro dia al sacarlas habia un personaje sospechoso pidiendo entradas a la gente.Con pinta de luego revenderlas a 3 €.
Y mira,un compañero mio de trabajo,el dia del Tenerife fue al descanso,y alguien que habia en la puerta le dio una entrada y entró.Y el dia del Valladolid,antes de empezar el partido,fue a la puerta,y le dieron una entrada y entró.
-
@EL GAT:
Ie aguanta, que jo alabe el teu llevantinisme siguent de tan lluny. Però compartisc al 100% la postura de lineker. Per mi tant de bo trobares algú que et donara una entrada de bades (Jo ja les tinc aparaulades, sino no m'inportaria), perque realment pense que gent com tu s'ho mereix perque afirma ser llevantinista a llocs on no es massa facil ser-ho.
Però si no en trobes a cap, no et deuria saber-te mal gastarse els diners per a un partit tan important com el que s'ens presenta. Estem parlant de poder vore un ascens a casa, cosa que no ocorria desde fa mes de 40 anys.
Salut i a seguir fent llevantinisme fora del cap i casal!
-
Per fi m'haveu entés els arguments. Només teniu que entendré que alguns fem molts kilometres per veure el Llevant a casa.
Podeu estar segurs que no em molesta passar per guixeta, i el diumenge estaré per animar com el que més, però no torneu a generalitzar perquè no tots som iguals.
Fóra del Cap-i-casal continuem fent llevantinisme, i a poc a poc, cada vegada en som més…
Salutacions granotes i FORÇA LLEVANT!
-
esas entradas yo me las kedaria para mi,para salir en el descanso a hacerme un gintonic y volver a entrar en la segunda parte
-
@EL GAT:
Per fi m'haveu entés els arguments. Només teniu que entendré que alguns fem molts kilometres per veure el Llevant a casa.
Podeu estar segurs que no em molesta passar per guixeta, i el diumenge estaré per animar com el que més, però no torneu a generalitzar perquè no tots som iguals.
Fóra del Cap-i-casal continuem fent llevantinisme, i a poc a poc, cada vegada en som més…
Per lo que a mi respecta, la meua més sincera admiració. Suposse que per a tu serà doblement
difícil ser granota (encara que és tot un honor), perque per exemple al Cabanyal estem més o menys arropats davant dels xotos. Però al mateix temps
també suposse que estaràs doblement orgullós de ser
del Levante.
A vore si cundeix l'exemple i augmenta la familía
granota!!!!
-
@EL GAT:
Perdona que no haja contestat abans, però l'escrit no anava òbviament per tu, sinó per un tal miguelistillo que és xoto i amant de la compra-venda.
Per cert, el XOTET és abonat i és del Genovés. No ho dic per res, simplement que sàpigues que no estàs assoles, alguna coseta n'hi ha per ahí.
És més, si abans del divendres aconseguisc entrades, compta amb una meua.
-
@EL GAT:
Jo et puc dir que TÉ MOLT DE MERIT SER DEL LLEVANT en Xátiva, sé molt bé de que va el rotllo perquè jo sóc setabense tinc família i vaig de tant en tant.
Les meues entrades estan compromeses, si no fos així et donava una.
¡¡a veure si fas una penya del llevant en xativa collons ¡¡¡
-
dons imagina ser del llevant i viure a Vila-real, nomes tinc ganes de pujar a veure si podem fer que callen alguns grasiosos.
Jo si que anire que per algo hi han tres pases en la familia, i la gent convidada animara al llevant segur.
Ens juguem la temporada aixi que a animar fins al final, recordeu la reaccio de la aficio a Xerez despres de encaixar el gol en contra, encara vam animar en mes força fins la remontada i el ascens.
Llevant sempre portare els teus colors al cor
-
"EL GAT", si necessites entrades contacta amb mi mitjançant privat.