Que vos pareix aquest com a nou entrenador???
-
Jo crec que es ideal… coneix la primera divisió, es del país, parla la nostra llengua i la d'espanya, per tant no li caldria adaptació i damunt aposta pel futbol ofensiu... ja n'hi ha prou de Manés, Lontines...
-
Si és la meitat de bon entrenador que de futbolista em pareix de puta mare, però no sé si m'agradaria que començara a entrenar amb el Llevant, el posem al B i si mola al 1r equip
-
@ferryslliria:
Si és la meitat de bon entrenador que de futbolista em pareix de ***** mare, però no sé si m'agradaria que començara a entrenar amb el Llevant, el posem al B i si mola al 1r equip
Es una aposta…
si ix mal?... a segona que es el que ens toca, si ix bé? a cubrirse de glòria....que es el que en toca...
-
primer no se si si tindra carnet,segon…a lo millor en mexic te encara algo ke ensenyar...home com a 28 de desdembre va be,mes schusters no
ademes es un poca sang,en 2 dies el vestuari li s'he putjaria a la xepa,jo per a efr apostes de este tipo fixtaria al gran hugo sanchez,ke per lo menys es entrenador
-
-
primer no se si si tindra carnet,segon…a lo millor en mexic te encara algo ke ensenyar...home com a 28 de desdembre va be,mes schusters no
ademes es un poca sang,en 2 dies el vestuari li s'he putjaria a la xepa,jo per a efr apostes de este tipo fixtaria al gran hugo sanchez,ke per lo menys es entrenador
Un entrenador que només ha entrenat en méxic i no fuanya ni allí????????????
Perferisc un de la terra que al menys s'ha tret el CARNET ACÍ…
-
Canal Barça 24 horas.
-
No feu la ma en futbol control.
Jo vull un entrenador tipo Mané, que pose 4 defenses, 2 mitjos defensius forts i que el club es preocupe de fitxar un poc de qualitat dalt pa que marquen gols.
En Primera no podem anar fent proves amb Sandro i Tello…
-