Dubtes de funcionament
-
Bon dia,
us volia comentar que:-
Quan pique en l'adreça del foro m'apareix directament l'index per a entrar. Vull dir que no em demana res per a iniciar la sessió. ¿És possible configurar-lo per tal que et demane alguna cosa per a entrar al foro?
-
Em les FAQ he vist que parleu d'una casella "iniciar sessió automàticament" per a activar o desactivar.
On està? jo no la veig -
Quan vull enviar un missatge, automàticament m'apareix una pantalla amb el meu usuari i contrasenya. Jo preferiria posar-lo jo. No vull que aparega automàticament. Es pot arreglar això?
Bé, això és tot. A veure si em podeu ajudar.
Gràcies i salutacions
-
-
si borres l'historial de internet explorer el forum apareix sense cap usuari predeterminat, al menys a mi em passa.
Salutacions !
-
Gràcies Ramon 1909. Jo no utilitze l'explorer, si no el mozilla. Però pensava que això de guardar l'usuari era cosa de la configuració de la pàgina del fòrum i tu m'has donat la idea que el culpable era el navegador.
De manera que he trobat un lloc en la configuració del mozilla que s'encarregava de guardar les contrasenyes i l'he desactivat.
Total que gràcies altra vegada (espere que ara quan envie el missatge em demane la contrasenya)
-
prrrrffffff
Doncs no, no em demana la contrasenya però ho envia com a invitat.Bé està... (això de la informàtica no és el meu fort)