Levante 1909
-
en el perfil del elemento este falta el respeto a un forero leer bien lo que pone
si no poneis remedio y vostros lo eleminiais eso que seguro que podeis
entonces vovleremos a lo mismo de siempre y yo cago mas alto que el
se que obrareis bien
saludos
-
@monkada:
en el perfil del elemento este falta el respeto a un forero leer bien lo que pone
se que obrareis bien
saludos
Pareix evident que una sanció temporal no funciona amb este forer. S'hauran de prendre altres mesures.
-
@Lineker:
@monkada:
se que obrareis bien
saludos
Pareix evident que una sanció temporal no funciona amb este forer. S'hauran de prendre altres mesures.
para las mesuras que querais contad cnmigo
-
@monkada:
@Lineker:
@monkada:
se que obrareis bien
saludos
Només deia que les sancions temporals no funcionen. O siga, que una vegada passada la sanció no reflexiona i no canvia els seus hàbits. Eixa és, en teoria, la raó de les sancions. Si això no funciona, només queda el baneig permanent.
-
@Lineker:
@monkada:
@Lineker:
@monkada:
se que obrareis bien
saludos
Només deia que les sancions temporals no funcionen. O siga, que una vegada passada la sanció no reflexiona i no canvia els seus hàbits. Eixa és, en teoria, la raó de les sancions. Si això no funciona, només queda el baneig permanent.
claro claro yo decia lo mismo
-
Estamos estudiando el caso para tomar una decision para este asunto.
Desde aqui pedimos a Levante1909 que cambie el Perfil por su propia voluntad.
-
muchos foreros deberian de cambiar su actitud y no lo hacen
-
Ya tio, pero eso no justifica la ristra de burradas de su perfil, se pasa mucho.
-
Ya tio, pero eso no justifica la ristra de burradas de su perfil, se pasa mucho.
totalmente de acuerdo contigo, lo que queria decir que por mas que expulsen temporalmente a cualquier forero, luego cuando vuelve al foro continua igual que antes de ser expulsado. Lo del perfil es lamentable y deberia quitarlo por respeto sobretodo a dicho forero y tambien por respeto al foro.
-
totalmente de acuerdo contigo, lo que queria decir que por mas que expulsen temporalmente a cualquier forero, luego cuando vuelve al foro continua igual que antes de ser expulsado. Lo del perfil es lamentable y deberia quitarlo por respeto sobretodo a dicho forero y tambien por respeto al foro.
De acuerdo al 100%, si el castigo fuera…insulto=baneo permanente otro gallo cantaria.
Cuando digo insulto...algo como el perfil, a ver si ahora por llamar a alguien tonto, o gili...
-
si el castigo fuera…insulto=baneo permanente otro gallo cantaria.
Cuando digo insulto...algo como el perfil, a ver si ahora por llamar a alguien tonto, o gili...
No estic d'acord. Qualsevol de nosaltres pot perdre el control en un moment donat. Per això, les sancions poden ser un toc d'atenció i fer reflexionar a l'infractor.
El problema no són els insults puntuals, sinó les actituds contínues com les de Levante1909.
-
Per cert, quantes expulsions té acumulades?
-
¿No se puede cambiar la información del perfil?
-
es bastante patetico, si
-
yo creo que lo mejor es o lincharlo,o quemarlo en la plaza del pueblo,ante el jolgorio y alegria de la gente…
-
@Gavilan o Granota:
yo creo que lo mejor es o lincharlo,o quemarlo en la plaza del pueblo,ante el jolgorio y alegria de la gente…
No creo que sea cuestion de linchamiento.Si lees el perfil es inaceptable,sea lo que sea que haya pasado.Para mi deberian borrarlo directamente los moderadores ya sin esperar a que levante1909 decida si si o no.Independientemente a lo que haya pasado entre ellos.
Desde luego no recuerdo haber leido nada para tanto.Si han habido mps me callo la boquita.
-
A vore, abans de res, dir que estic tant o més sorprés que tots vosaltres.
No he escrit cap privat a este "personatge" perque, bàsicament, no tinc res que comentar amb ell.
Si ha hagut algun rifi-rafe entre nosaltres ha estat a la vista de tots els forers i tots ho han pogut vore… com també hi ha hagut altres, molt més grosos, entre altres forers.
Aclarit això, demane als senyors moderadors que este "senyor" siga expulsat definitivament del fòrum i la seua IP bloquejada, per a que no puga tornarse a registrar amb altre nom, ja que crec que el que diu es pasarse'n molt i, vosaltres els moderadors, sabeu l'actitut que hem tingut els dos, a mi em poden revisar tots els post i tots els privats i vore quan li he faltat jo i quan ho ha fet ell, i si hi han motius per a allò que el "senyor" este escriu de mi i de la meua familia.
No haguent motius com no hi ha per a que ell escriga el que te, crec que em quede curt amb allò que demane.
I espere que tot quede ahí, perque d'esta gent no m'estranyaria res.
Espere la seua inmediata actuació i les explicacions públiques oportunes amb les mesures preses.
-
Algu coneix a ixe personatge?????
-
Se está debatiendo el tema. De momento la roja la tiene de manera indefinida. A ver si el administrador le puede cambiar el perfil, que nosotros no tenemos la posibilidad de hacerlo.
-
Cuenta deshabilitada (para que no pueda cambiarse el perfil) y de forma extraordinaria en lugar de 1 semana el baneo será de 1 mes.
Y al mas minimo detalle de reincidencia será para siempre.
-
@Portal-Granota.COM:
Cuenta deshabilitada (para que no pueda cambiarse el perfil) y de forma extraordinaria en lugar de 1 semana el baneo será de 1 mes.
Y al mas minimo detalle de reincidencia será para siempre.Jo me cague en el mes, que mes voleu que faça que vaja pegant palises? aneusen a la merda , un mes…
Jo no torne a escriure
-
@el carba:
@Portal-Granota.COM:
Y al mas minimo detalle de reincidencia será para siempre.Jo me cague en el mes, que mes voleu que faça que vaja pegant palises? aneusen a la merda , un mes…
Jo no torne a escriure
Pues si vuelves a escribir que sea con un poco más de respeto hacia las personas que no te han hecho nada.
-
@el carba:
@Portal-Granota.COM:
Jo no torne a escriure
Tranquilitat. En esta ocasió crec que no podien fer més. Donar una última oportunitat és just i recorda que la verdadera finalitat no és matxacar a cap forer, sinó evitar que açò torne a passar.
Jo crec que ho han fet ben fet.
-
Pues jo crec que no ho han fet be.
Es pot anar diguent fill de pvta amb la conciencia ben tranquila,total, t'expulsen un més i au… al més a seguir escribint animalades... no estic gens d'acord en la mesura presa... crec que la sanció no respon als insults i a l'actitut mostrada pel "personatge" en qüestió...I ara una pregunta als senyors moderadors, en relació amb la contestació a el carba, com reaccionarien ells si un tros de trasto els diguera fill de pvta i vegeren que al fòrum no s'actua amb conseqüència????
Jo crec qe encara s'ha mosegat la llengua.
-
@Lineker:
@el carba:
@Portal-Granota.COM:
Jo no torne a escriure
Tranquilitat. En esta ocasió crec que no podien fer més. Donar una última oportunitat és just i recorda que la verdadera finalitat no és matxacar a cap forer, sinó evitar que açò torne a passar.
Jo crec que ho han fet ben fet.
Amic Lineker, repasa els pots d'este "personatge" i judja si ja ha tengut oportunitats de sobra per a canviar i no ho ha fet.
Entre les seues perletes he arrivat a llegir coses com:
@Levante1909:
Nadie dice que debas apoyar a nada ni nadie si no quieres, pero abrir un post así es PROVOCAR y a mi particularmente lo que me dan ganas es abrirle la cabeza al ***** xota con un bate de beisbol.
Estoy ya hasta los mismisimos cojones de toda esta tropa catalufa que no hacen más que insultar o provocar continuamente. GENTUZA!!!!
Comentaris que per cert, no van tindre cap resposta per la meua part, i que crec que si el fòrum fos just ja haurien significat l'expulsió del forer en qüestió…
Però clar así esperem a que pase algo molt gros per a expulsar a un "personatge" un mes i au, quan ja ha fet motius més que de sobra per a estar vetat en el fòrum, fins i tot, com a convidat...
I només he posat un exemple... a qui li interese que es repase els missatges d'aquest forer, que perletes com la que jo he posat s'en troben en abundància.
-
@Xota:
Amic Lineker, repasa els pots d'este "personatge" i judja si ja ha tengut oportunitats de sobra per a canviar i no ho ha fet.
Jo ho tinc clar, de fet no ets l'únic que l'ha patit. Jo t'he de donar suport perquè tens raó, però una altra cosa és què fem amb ell. Està clar que se li ha de posar una sanció exemplar, i crec que se li ha posat. A més, s'ha dit (i jo crec que podem confiar en la paraula d'ells) que si després de la sanció hi ha una nova actuació així se'l banejarà per a sempre.
-
Vamos a ir por partes:
-
Se puede debatir si la sanción parece justa o no, pero lo que no se puede hacer es faltar el respeto a gente que ayuda sin recibir nada a cambio.
-
Como dice Lineker, la sanción que se ha puesto es la máxima que se ha puesto en la historia de portal-granota.Nunca un usuario ha sido baneado directamente 30 dias y ademas se le ha deshabilitado la cuenta con lo que no puede ni leer ni escribir mensajes privados.
-
Un tio que ha llegado a los 3500 mensajes, creo que por lo menos se merece una segunda oportunidad, un mal dia lo tiene cualquiera.
-
-
Una pregunta … ¿podrá crearse un nuevo nick y escribir con éste durante el mesecito de sanción?
La verdad es que no se que ha pasado entre Xota y este usuario, pero me parece muy fuerte la situación haya llegado tan lejos
-
@ampa:
Una pregunta … ¿podrá crearse un nuevo nick y escribir con éste durante el mesecito de sanción?
La verdad es que no se que ha pasado entre Xota y este usuario, pero me parece muy fuerte la situación haya llegado tan lejos
Me parece que una vez entre CON SU ORDENADOR a este foro no podra acer NADA esos si si lo hace desde casa de un amigo o desde un ciber con otro nik…
-
@ampa:
Si fa això i el detectem rapidament aniria al carrer de nou.