Jornada 7: VILLARREAL-LLEVANT (1-1)
-
Me gustó mucho el equipo, como el dia del Zaragoza.
Que manera de replegarse, que bien colocadito.Muy muy muy bien¡¡ Lástima el gol del empate.
Por lo demás.....Kapo, Alvaro, Camacho y Berson los destacados.
Fuimos muy muy superiores al Villarreal de largo¡¡
A ti ya te vale ehhh … mira que no venirte ... fuera, fueraaaaaaaaaaa
-
@ampa:
Que manera de replegarse, que bien colocadito.Muy muy muy bien¡¡ Lástima el gol del empate.
Estoy malito con mocos y encerrado todo el fin de semana en cada
-
@ampa:
Estoy malito con mocos y encerrado todo el fin de semana en cada
Aisssssssss … cuidate ... bueno mejor que te cuiden
-
@ampa:
Lamentable el tracte que li han donat al partit en les notícies de xoto9 del migdia.
Ya sabes .. hay tantas cosas de los xotos más importantes que un derby
Una mas. Yo pensaba que al jugar con el Villarreal, no por nosotros, por ellos, harian un seguimiento, mas o menos digno, pues no. SON IMPRESENTABLES
-
@ampa:
Lamentable el tracte que li han donat al partit en les notícies de xoto9 del migdia.
Ya sabes .. hay tantas cosas de los xotos más importantes que un derby
Una mas. Yo pensaba que al jugar con el Villarreal, no por nosotros, por ellos, harian un seguimiento, mas o menos digno, pues no. SON IMPRESENTABLES
Eii pongan, como puedes ver el trato es el mismo para los dos … lamentable
-
La verdad es que sí.
El trato ha sido penoso.
El "resumen" de este mediodia en Noticies Nou ha sido de partido de segunda.Aqui solo vale lo que haga Villa y la madre que …....
-
En realidad hoy la noticia era Alonso y el partido de las 21:00
-
a no ser per el empat, m'ho he passat de ***** mare a vilarreal, hem aplegat ven prompte a la ciutat i cuan el alcohol ja feia efecte en la sang, i s'apropava l'hora del partit, hem començat a cantar al bar, crec que massa i tot perque ya a la segona part, no podiem practimant cantar més tots fets pols, i ja tb que a la primera part s'ha donat tot, llástima que sols ens seguisquen uns pocs al cantar, peró bé bon ambient!
FORÇA LLEVANTTT
-
a no ser per el empat, m'ho he passat de ***** mare a vilarreal, hem aplegat ven prompte a la ciutat i cuan el alcohol ja feia efecte en la sang, i s'apropava l'hora del partit, hem començat a cantar al bar, crec que massa i tot perque ya a la segona part, no podiem practimant cantar més tots fets pols, i ja tb que a la primera part s'ha donat tot, llástima que sols ens seguisquen uns pocs al cantar, peró bé bon ambient!
Home jo crec que ahir es va animar prou i de manera constant no? El joc de l'equip també animava a fer-ho.
I la veritat es que alguns també estavem reventats, entre el partidet, la paella i la beguda previa al matx…xD
-
Yo llegue reventada a Valencia, pero valio la pena. Me lo pase bomba
-
@Independent:
Home jo crec que ahir es va animar prou i de manera constant no? El joc de l'equip també animava a fer-ho.
I la veritat es que alguns també estavem reventats, entre el partidet, la paella i la beguda previa al matx…xDLa major part dels que dius animavem sense descans
-
@ampa:
@Independent:
I la veritat es que alguns també estavem reventats, entre el partidet, la paella i la beguda previa al matx…xDLa major part dels que dius animavem sense descans
jo avui no tink veu
-
esta clar que hi habia gent cansada al igual que molts de nosaltres,el tema esque la gent sols es sap 3 cançons contades, i com la resta no les sap no les segueix, i mira que ho hem intentat anys i anys donant boletins amb lletres de càntincs peró bó no dona resultat… a alboraia pareix que s'estem unit cada cop més la gent que anima i aixó es notarà molt...
-
Tornant al partit. He pogut tornar a vore'l tranquilament a la televissió i jo no he notat tant eixe baixò de la segona part. Hem de tidnre en compte que teníem davant tot un Vila-real, perdent (després empatà) i era normal que apretara. Crec que el mig del camp i els davanters han fet un esforç increïble. Kapo i Meyong Ze han estat davant als contracops, i defensant quan tenia la pilota el contrari. Us assegure que el Meyong Ze ha corregut quasi més que el millor Rivera, jo en el camp no ho vaig apreciar. Camacho incommesurable (aiii si tinguera un poc més de tècnica). Alvaro, ufff, crec que tenim defensa de garantia.
Tenim la sensació d'haver perdut dos punts, però els jugadors han treballat de valent. Només ens cal un poc d'encert cara a porta i…. ens lliurem del descens segur.
-
A mi me dolía la espalda de tanto cantar y menos mal que tenía el megáfono porque la voz la tenía hecha polvo. Yo creo que la animación ha estado bien y que se nos ha oido mucho. Que ganas de que llegue el próximo partido en casa, este año sí tenemos ilusión
-
@Antixotos:
A mi me dolía la espalda de tanto cantar y menos mal que tenía el megáfono porque la voz la tenía hecha polvo. Yo creo que la animación ha estado bien y que se nos ha oido mucho. Que ganas de que llegue el próximo partido en casa, este año sí tenemos ilusión
Com el vaig vore per la nit, puc dir-te que en la tele s'escoltava un muntó. Crec que animarem prou i bé.
-
Si algun friki quiere ver el partido aqui os dejo un enlace a un torrent para bajarlo.