CAP ESPANYOL CANDIDAT AL MILLOR JUGADOR FIFA 2006
-
Adriano (Brasil), Michael Ballack (Alemania), Gianluigi Buffon (Italia), Fabio Cannavaro (Italia), Cristiano Ronaldo (Portugal), Petr Cech (República Checa), Deco (Portugal), Didier Drogba (Costa de Marfil), Michael Essien (Ghana), Samuel Eto'o (Camerún), Luis Figo (Portugal), Gennaro Gattuso (Italia), Steven Gerrard (Inglaterra), Thierry Henry (Francia), Kaká (Brasil), Miroslav Klose (Alemania), Philipp Lahm (Alemania), Frank Lampard (Inglaterra), Jens Lehmann (Alemania), Alessandro Nesta (Italia), Andrea Pirlo (Italia), Franck Ribery (Francia), Juan Román Riquelme (Argentina), Ronaldinho (Brasil), Wayne Rooney (Inglaterra), Tomas Rosicky (República Checa), Andriy Shevchenko (Ucrania), Lilian Thuram (Francia), Patrick Vieira (Francia) y Zinedine Zidane (Francia).
El Chelsea, el Barça i el Milan són els clubs que més jugadors aporten.
-
Ahy ay un error…
Donde esta Joaquin Y Morientes Y Villa
-
@:: DAVID :::
Ahy ay un error…
No estan???
-
El que falta !!claramente!! es raul
-
@Lineker:
@:: DAVID :::
Ahy ay un error…
No estan???
Parece ser que no
-
Y Raul?
-
Què opinaran el Marca i el As que deien que Espanya guanyaria el mundial?
-
M'ha paregut vore un groguet per la llista…
-
Yo digo que estara entre ROnaldinho y Kaká y aun puede haber sorpresa y meterse en la puja el portero del Arsenal Lehmann.
-
@Granota Gol:
Yo digo que estara entre ROnaldinho y Kaká y aun puede haber sorpresa y meterse en la puja el portero del Arsenal Lehmann.
Jo crec que si el resultat és just, haurà de ser Ronaldinho necessàriament. Kaká crec que no ha fet cap mèrit per a guanyar-lo.
En canvi, açò no funciona per justícia sinó per aparences. I per això em tem que els italians tenen moltes possibilitats.
-
A mi me da que se lo llevara Ronaldinho(por meritos),pero creo que estaran ahi tanto Gattuso como Cannavaro(por su mundial mas que nada)
-
@maulet78:
M'ha paregut vore un groguet per la llista…
-
Yo creo que debe ser para Ronaldinho.
Por cierto el niñato risitas no está en la lista … mecachis
-
Mi pronóstico:
Ronaldinho-Henry-Cannavaro
-
També em sembla que falta Messi, però se va lesionar a principi d'any (contra el Chelsea) i al mundial no va ser titular.
-
Es una conspiración judeo-masónico izquierdista en contubernio con el terror rojo porque no están ni Raúl ni Casillas ni el niño Torres. Al paredón con quienes han hecho la lista. España es España.
Firmado: Un periolisto de Madriz.
-
@jvpeiro:
Es una conspiración judeo-masónico izquierdista en contubernio con el terror rojo porque no están ni Raúl ni Casillas ni el niño Torres. Al paredón con quienes han hecho la lista. España es España.
Firmado: Un periolisto de Madriz.Pos jo dec ser mig-traïdor a la causa, però Casillas em sembla de lo milloret. Raúl evidentment no està en forma i el bluf Torres és això, un bluf.
-
Però convindras amb mi que Casillas no ha estat en el seu millor any i al mundial no va demostrar res de res. Per això no està.
Això és una conspiració dels enemics d'Espanya i de Zapatero.
-
lo que es una verguenza es que no este en esa lista Manchev
-
El que falta !!claramente!! es raul
siendo el maximo goleador de la champions dederia ganarlo que no estar…..XOTO
-
lo de raul y fernando torres, q según la prensa son dos de los mejores jugadores del mundo, por torres q si el chelsea paga 30, 40, y va y ninguno de los dos está
-
Maulet….¿saps a qui note a faltar?????????
AL RETOR DEL SUECA.