Demà a Vila-real
-
EN LAS GRADAS ESTA MAÑANA, TANPOCO LES FALTO EL CALOR DE LA AFICIÓN A NUESTROS CRAKS
-
Joer que bien se lo montan los de la birra
-
Para finalizar el dia, tan solo un pequeño detalle,en la cena "alguien" no se ha quedado con hambre, ya que se ha pasado un dos x uno. NO QUIERO DECIR NOMBRES.
-
Si, si, justo alguien que no sale en la foto, estaría terminándose el bocata
-
El primer a la dreta només parava de beure cervessa. Es nota, no?
-
Un gran dia, si senyor. Jo també m'ho vaig passar de pvta mare i el tracte que ens donaren fou exquisit.
Però sens dubte el millor del dia fou el partidet, ay si haguerem tingut eixa càmera de video, eh ampa?
-
M'han dit que en Canal Nou tragueren el gol que va obir el marcador (problabement en el resum de gols destacats de la jornada també el posen).
-
Un gran dia, si senyor. Jo també m'ho vaig passar de pvta mare i el tracte que ens donaren fou exquisit.
Però sens dubte el millor del dia fou el partidet, ay si haguerem tingut eixa càmera de video, eh ampa?
Buahhh, ya te digo, lástima no llevar la cámara de video para grabar el partidazo y a los cracks.
Estabamos todos, teníamos hasta mascota
Algunas de las caidas grabadas nos hubiesen hecho ganar una leña
-
M'han dit que en Canal Nou tragueren el gol que va obir el marcador (problabement en el resum de gols destacats de la jornada també el posen).
Entonces no me lo perderé
Esperemos que no os hayais levantado con muchas agujetas y que los lesionados vayan mejor
SOU UNS CRACKS
-
Per culpa del partidet, no vaig arribar a la rave per la nit… pero be, mho vaig passar bé...
weno aUpA
-
Bones!
Per fi he pogut registrar-me a Portal Granota, no podia.
Dir-vos que ahir ho vaig passar de puta mare amb tots vosaltres, sou gent collonuda! El partidet...XD No mos vau fer més perque teniem un "porterasso", que si no...XD
Quines caigudes! Ojala ho haguereu grabat! Les fotos que heu penjat estàn molt bé, sobretot les de l'afició, on hi ha xiques molt guapes!
La veritat pensava que ens farieu més gols, feia mil anys que no jugava a futbol.Així estic ara, amb unes "agujetes" de collons.XD
El dinar de puta mare amb vosaltres (vaig acabar un poc -prou- bufat...). A vore si pille el reportatge que van fer ahir del dinar per la tele i el grabe i li'l envie a algú de vosaltres. Per cert, va sobrar molta paella, sóc l'únic que va repetir o què? Pa sopar podrieu haver vingut a menjar paella també... Me va saber mal no despedir-me de vosaltres, la veritat.
El concert, no estava mal, però pense que no era el lloc i el moment apropiat per a dur als Ovidi Twins. XD En que m'haguera quedat jo de DJ ja hauria estat bé, i després tots junts cap al camp cantant cançons: "volem la copa, plena de farlopa"...que boooo!!XD
Res més, només dir-vos que m'ho vaig passar estupendament amb tots vosaltres ahir, i que m'agradaria que açò ho tornarem a repetir l'any que ve.
PS: Per cert, a l'agermanament del Vila-real només estavem Estel Groc, vam parlar amb altres penyes per si volien sumar-se pero no vam rebre cap resposta. Un deu per a les penyes del Llevant que vos vau sumar a l'agermanament, i un deu a l'associació de penyes del Llevant!
-
El sábado al mediodia en el informativo Canal 9 conectó en directo con el partidillo de futbol sala entre las peñas de los dos equipos.
Quien fue quien habló por parte granota con el locutor?
-
Vinatea, que per cert, també van ficar el seu gol, el gol de la jornada diria jo.
-
@Groc1985:
Vinatea, que per cert, també van ficar el seu gol, el gol de la jornada diria jo.
Como se quedó al final?
Ganamos nosotros no?
-
@Groc1985:
Como se quedó al final?
Ganamos nosotros no?
Hombre lo dudas?
2-8
-
Con ese porterazo … bueno y con el resto del equipo no podíamos fallar
-
@Groc1985:
Y tu quien eras …
-
@ampa:
@Groc1985:
Y tu quien eras …
Jo crec que sé qui és. Segur que és el que s'acostà junt amb una xica a on estavem nosaltres al final del partit. A que si?
-
@ampa:
@Groc1985:
Y tu quien eras …
Jo crec que sé qui és. Segur que és el que s'acostà junt amb una xica a on estavem nosaltres al final del partit. A que si?
Mmmmm … ni idea
-
La verdad que Vinatea tiene su "puntillo" jajajaja
-
como han dicho por ahi, tanto rajar de canal 9 para luego morir con los segundos de la fama…
-
@ampa:
@Groc1985:
Y tu quien eras …
Pa mi que es Nuleret no?
-
@Independent:
@ampa:
@Groc1985:
Y tu quien eras …
Pa mi que es Nuleret no?
Mmmm .. no sé
-
Mandrake cagallo, mira que no salir a jugar
por cierto ampa, la de la camara de fotos debes ser tu ¿no?
-
Ahí,mucho criticar a Anal Ou y a chupar cámara
Eso eso, mucho p.u.t.a. canal nou pero luego a chupar camara.
-
La mare que os va a parir a tots …......Quina enveja em doneu........
-
Ahí,mucho criticar a Anal Ou y a chupar cámara
Eso eso, mucho p.u.t.a. canal nou pero luego a chupar camara.
Mireu, ens digueren, o ix algú parlant o no connecten en directe, i….. tot fora per que es pogués sentir el "xxxx Canal Nou, xxxx canal Nou" en directe i no el pogueren tallar.
Dir també que tant el xicon del Vila-real com jo teníem intenció de fer referència a la poca atenció que rebien els nostres clubs i tal, però, com veiereu no ens deixaren quasi ni obrir la boca.
-
-
-
lo digo porque si sales tu a jugar seguro que en vez de 2-8 ganais 2-15