Lamentable el comportamiento del Frente Atlético
-
@ludmiguel:
El comportamiento de los seguidores visitantes hoy ha sido también un poco lamentable para tratarse del club del que se trata, pero ni mucho menos se han acercado a la pésima imagen que dieron los del Frente.
Los del Frente hicieron apología del fascismo y crearon violencia física y verbal, agrediendo a la gente y faltando el respeto hasta a los muertos.Estos individuos de hoy, es verdad que no han hecho honor a la grandeza de su equipo( faltando el respeto a un equipo modesto como el nuestro), pero al menos la cosa ha quedado ahí… o eso creo.
Y lo dice alguien que simpatiza más con sus eternos rivales.Jo coincidisc amb tu, que Déu em lliure de defendre als Boixos, però crec que el Frente Patético ha sigut la pitjor gentola que ha passat per ací en anys.
Això si, els UUUUUH i els inults cap al llevant i cap a Laporta no han faltat. Patetic.
-
@Don Iñaki Deskarga:
@ludmiguel:
El comportamiento de los seguidores visitantes hoy ha sido también un poco lamentable para tratarse del club del que se trata, pero ni mucho menos se han acercado a la pésima imagen que dieron los del Frente.
Los del Frente hicieron apología del fascismo y crearon violencia física y verbal, agrediendo a la gente y faltando el respeto hasta a los muertos.Estos individuos de hoy, es verdad que no han hecho honor a la grandeza de su equipo( faltando el respeto a un equipo modesto como el nuestro), pero al menos la cosa ha quedado ahí… o eso creo.
Y lo dice alguien que simpatiza más con sus eternos rivales.Jo coincidisc amb tu, que Déu em lliure de defendre als Boixos, però crec que el Frente Patético ha sigut la pitjor gentola que ha passat per ací en anys.
Això si, els UUUUUH i els inults cap al llevant i cap a Laporta no han faltat. Patetic.Sincerament, no he sentit els crits racistes des de la meua posició al camp, però per supost que m'ho crec si ho dius tú, i des d'ací mostre el meu malestar altra vegada per açó.
Qué hipòcrites!!!! La que liaren l'any passat pels crits a Eto'o i ara ho fasn ells? No ho entec.
JA HI HA PROU!!!!
-
@ludmiguel:
Sincerament, no he sentit els crits racistes des de la meua posició al camp, però per supost que m'ho crec si ho dius tú,
Jo dic el mateix. Estava en Alboraia baix i tampoc s'ha sentit cap insult racista. De fet, he estat tota la nit amb gent d'Alboraia Baix i Alt i cap d'ells han comentat res. De moment només li ho he llegit a Ramonet. Algú més pot confirmar-ho?
-
Supongo que ahora habria que abrir otro post tipo:
Lamentable comportamiento de los Boixos Nois.
Y de la aficion cule en general, que no eran los de abajo solamente como el dia del Atletico.
Ansioso estoy de que se critique tambien en este foro a los cules.
pd: forza werder bremen
13 páginas de post y ni un comentario sobre el frente, para ahora esto …
Acabo de llegar ahora a casa, algunos nos hemos ido a celebrar el partidazo, por lo que no hemos tenido tiempo de poder poner nada.
Hoy Alboraya bajo también a increpado a la afición rival cuando se nos ha insultado y se nos ha cantado a segunda (entre otras cosas).
Me parece genial la actuación policial (algo que también debería haberse llevado a cabo y no ocurrió, el otro día eran banderas con el pollo y hoy bengalas, ambas cosas están prohibidas).
Sigo diciendo que esta gentuza sobra en el mundo del futbol.
¿Alguna cosa más?
-
@Don Iñaki Deskarga:
@ludmiguel:
Això si, els UUUUUH i els inults cap al llevant i cap a Laporta no han faltat. Patetic.Jo pense que són la mateixa gentola però amb diferent ideologia. Encara que com ja heu dit no l'han agarrada amb cap aficionat que pasava per el carrer, o almenys jo no ho he vist.
I sí el Frente ha sigut lo pijor que ha passat per aci en molt de temps
-
@Local Hero:
@ludmiguel:
Sincerament, no he sentit els crits racistes des de la meua posició al camp, però per supost que m'ho crec si ho dius tú,
Jo dic el mateix. Estava en Alboraia baix i tampoc s'ha sentit cap insult racista. De fet, he estat tota la nit amb gent d'Alboraia Baix i Alt i cap d'ells han comentat res. De moment només li ho he llegit a Ramonet. Algú més pot confirmar-ho?
Jo tampoc no he escoltat els uhuh, com si he escltat altra vegada que si el nostre camp es un futbolín o a segona … però bé no es porten els tres puntets
-
@ampa:
@Don Iñaki Deskarga:
@ludmiguel:
Això si, els UUUUUH i els inults cap al llevant i cap a Laporta no han faltat. Patetic.Jo pense que són la mateixa gentola però amb diferent ideologia. Encara que com ja heu dit no l'han agarrada amb cap aficionat que pasava per el carrer, o almenys jo no ho he vist.
I sí el Frente ha sigut lo pijor que ha passat per aci en molt de temps
Diferent ideologia¿?
Sin igual de nazis uns i altres
-
Supongo que ahora habria que abrir otro post tipo:
Lamentable comportamiento de los Boixos Nois.
Y de la aficion cule en general, que no eran los de abajo solamente como el dia del Atletico.
Ansioso estoy de que se critique tambien en este foro a los cules.
pd: forza werder bremen
He dir el primer que els Boixos han estat igual de lamentables que altres aficions que han vingut al Ciutat de València (Espanyol, Saragossa, etc) i per sort no he vist cap escrit ací defensant-los ni justificant-los, com es va fer per alguns foreros amb el Frente Atlético.
Dit això i ja que intentes comparar-los amb el Frente Atlético et subratllaré unes substancials diferències.
Els Boixos no tenien cap pancarta per part d'aficionats llevantinistes diguent-les "Bienvenidos Boixos", això si que ho he vist al Ciutat de València amb el Frente Atlético, per part de gent "apolítica" i molt "llevantinista".
Cap de les pancartes que posaren eren ofensives.
Altra, la majoria de l'afició culé estava fora de la gàbia sense envoltar i donar caliu als animalets eixos, si et fixares la gàbia presentava buits considerables i la grada central estava plena de cules a les bandes.
No vaig escoltar cap crit racista com tots han comentat ja ací (llevat don Iñaki).
L'afició del Llevant respongué unànimement als crits contraris dels Boixos i en especial el fons Alboraia com es comprovà durant el partit.
La majoria de càntics provocadors no foren dirigits ni a l'aficio ni al club del Llevant, ni tampoc emparaven una ideologia darrere. La majoria es pogué escoltar que eren contra el R.Madrid, l'Espanyol, i en especial contra Laporta. (alguns càntics contra el Madrid foren seguits per alguns llevantinistes).
Els crits contra Laporta, obeixen a què el Barça i Laporta en concret ha volgut acabar amb el grup eixe de comportament feixista, cosa ben contraria al que fan clubs com el R.Madrid i At de madrid, que els emparen.
La policia crec que actuà amb més contundència i efectivitat que contra el FA, d'eixa efectivitat i contundència me'n alegre, no podem consentir en el camp de futbol eixe tipus de violència.
No vaig vore ratzies pel voltant del camp, per agredir aficionats llevantinistes, com els meus ulls veieren que feu el FA.
Crec que hi havien moltes diferències com per comparar, no?. Només l'intenció de comparar, torna a ser un signe d'intentar justificar. Lamentable.
-
Xa eso estabas tú…xa defender o justificar a los boixos
Si es q es lo de siempre...la paja del ojo ajeno y la viga del propio no la vemos
Xo no pasa nada pq ya todos sabemos como van las cosas
-
Por desgracia si que han habido gritos racistas, aunque provenían de muy poca gente algo se ha oído, supongo que Don Iñaki y yo los hemos oido y el resto de los que escribís en este post no al estar mas cerca de la afición rival .
El comportamiento de los Boixos ha sido lamentable, a parte de los uhs! uhs! de marras, se han metido con Laporta, con la afición del Levante (cánticos de a 2ª), han introducido una bengala (en Villarreal a otros nos quitan bolsas con papelitos), etc…, vamos que no no tengo ninguna intención de defender a esta gentuza, pero se han quedado lejos del nivel de impresetabilidad del Frente Atlético, ya que los Boixos por lo menos no han proferido cánticos contra un individuo que ellos mismo han asesinado, ni cánticos a favor de la liberación de su asesino, ni han hecho saludos nazis, ni proferido el Sieg Heil ni mostrado simbología fascista, ni han agredido a ningún aficionado rival en las imendiaciones del estadio.
Un buen indicador de esto es el número de cargas policiales que se han llevado, los Boixos se han llevado una mientras que el Frente se llevó tres.
-
Si es q es lo de siempre...la paja del ojo ajeno y la viga del propio no la vemos
Xo no pasa nada pq ya todos sabemos como van las cosasSembla que no lliges bé.
-
Xo no pasa nada pq ya todos sabemos como van las cosasSembla que no lliges bé.
Sí? Pues será q es contagioso que tú tampoco lees bien cuando escribo en este mismo post…
-
Xo no pasa nada pq ya todos sabemos como van las cosasS'ha de ser simple o no donar més de si, per relacionar un grup nazi com els Boixos amb gent com Vinatea. I espere que pel fet d'haver dit que són nazis els Boixos no et caiguen ara simpàtics a tu, eh?
-
Otro q no sabe leer…o q se ha de ser muy bobo o mal nacido para intentar relacionarme con ideologia nazi.
Ains...como me gusta dar a cierta gente de su propia medicina.
Como muxas cosas en esta vida, todo es cuestión de tiempo.
-
Ahir va ser un dia gran, la policia va fer la seua faena pareix i no va haver CACERIA abans i despres del partit que jo sapiga…
No com el dia dels Ultra Sur i el Frente... La meua pregunta és... XQ A UNS SI I ALTRES NO ELS CONTROLEN??...
Esperem que a partir d'ara ho facen en tots.