Reclamació per les samarretes dels socis i sòcies
-
Molt be -->
jo al final no la vaig encomanar, però està be perque hi haurà molts afectats.
-
Moltes gràcies. Faré arribar la meua carta el proper dilluns.
Un 10
-
L'afició granota ha estat òrfena durant molts anys. Ara pareix que hi ha algú que la defensa.
Gràcies.
-
No se si veríais ayer el programa de Fayos.Estaba el encargado de marketing del club.
Primero lo que dijo que si el hubiera estado en ese momento no hubiera autorizado lo de la señal de 15€.
Despues de que han estado enviando mensajes a la empresa sobre el tema,y les han dado promesas,y que al final les han dicho que no la hacian porque solo habia 240 levantinistas que lo habian solicitado.
Y que como agravio daban 3 soluciones.Un lote de no se cuanto, aun precio rebajado,otro lote parecido,o devolver el dinero de la señal de 15 €.
Lo que no me enteré bien es del modo de solicitarlo.
-
L'Associació de Penyes ja té web
-
@Assoc. Penyes Llevantin.:
L'Associació de Penyes ja té web
Per a èsser la primera web no està mal! Enhorabona.
Per al meu gust, possaría les noticies i comunicats a la plana d'inici
-
LA WEB TAMBIEN ESTA EN CASTELLANO/ESPAÑOL?
-
@Gavilan o Granota:
Es veritat, deuría estar també en la segona llengua oficial dels valencians, encara que és d'agraïr que estiga en valencià, ja que ni la del club ni la de la delegación encara la tenen en la nostra llengua.
Supose que totes 3 les possaran en breu en les 2 llengües per a que ningú es senta discriminat, almenys això m'agradaria…
-
@Don Iñaki Deskarga:
@Gavilan o Granota:
Es veritat, deuría estar també en la segona llengua oficial dels valencians, encara que és d'agraïr que estiga en valencià, ja que ni la del club ni la de la delegación encara la tenen en la nostra llengua.
Supose que totes 3 les possaran en breu en les 2 llengües per a que ningú es senta discriminat, almenys això m'agradaria…GRACIAS POR LA CONTESTACION,PERO SOLO PREGUNTABA POR ESTA,y lo he puesto por la reclamacion,en la cual pone "ahora en castellano/español"….
-
@Gavilan o Granota:
@Don Iñaki Deskarga:
@Gavilan o Granota:
Supose que totes 3 les possaran en breu en les 2 llengües per a que ningú es senta discriminat, almenys això m'agradaria…GRACIAS POR LA CONTESTACION,PERO SOLO PREGUNTABA POR ESTA,y lo he puesto por la reclamacion,en la cual pone "ahora en castellano/español"….
Ah ja, no tinc ni idea, crec que no està en castellà, almenys no ho vaig vore ahir quan vaig entrar.
-
ah! y en castellanoo/español,es "y" no "i",y se dice…"SR PRESIDENTE DEL CONSEJO DE ADMINISTRACION DEL LEVANTE U.D....",UN SALUDO.
-
@Gavilan o Granota:
ah! y en castellanoo/español,es "y" no "i",y se dice…"SR PRESIDENTE DEL CONSEJO DE ADMINISTRACION DEL LEVANTE U.D....",UN SALUDO.
Aprén a escriure tú primer, que molta falta et fa pel que poses ací, tant en faltes d'ortografía com posant els signes de puntuació i després dona lliçons als demés. Quin docte!
M'alegre molt que estiga en una de les dues llengües oficials del País Valencià, ja que tothom té l'obligació i el dret de parlar les dues. Així que com ja hi ha prou iniciatives en espanyol, està bé que alguna institució prenga iniciatives en la llengua autòctona d'ací.
-
@Gavilan o Granota:
Supose que l'original estaria en valencià/català i el Salt no va molt bé. Respecte a la web, crec que estan traduint-la a l'anglés i així, en valencià i anglés l'entendran a tot el món.
-
Está muy currada la web, pero creo que no hay que caer en el mismo error que otras
-
@maulet78:
@Gavilan o Granota:
Aprén a escriure tú primer, que molta falta et fa pel que poses ací, tant en faltes d'ortografía com posant els signes de puntuació i després dona lliçons als demés. Quin docte!
M'alegre molt que estiga en una de les dues llengües oficials del País Valencià, ja que tothom té l'obligació i el dret de parlar les dues. Així que com ja hi ha prou iniciatives en espanyol, està bé que alguna institució prenga iniciatives en la llengua autòctona d'ací.
por eso mismo he corregido,porque me corrigen,y yo para aprender a escribir,ya he llegado tarde y tu para meterte el lo tuyo aun estas a tiempo.un saludo.
-
@Gavilan o Granota:
Supose que l'original estaria en valencià/català i el Salt no va molt bé. Respecte a la web, crec que estan traduint-la a l'anglés i així, en valencià i anglés l'entendran a tot el món.
JA…me parto y me mondo....