M'AGRADA EL FUTBOL ¡¡¡¡¡
-
Impressionant el Barça contra l'Amèrica.
Impressionant Deco.
Impressionant Ronaldinho.Que no s'acabe mai ¡¡¡¡
Joer que vida os pegais .. yo no he podido verlo
-
Gabri quan tornes de japó ens fas una crònica
-
El unico del foro que trabaja …. ¿ soy yo ?
-
sayonara.
-
@NELET:
y yo, tu y yo levantaremos el pais, i nos aran un monumento
-
No sé si el repeteixen, però si és així, podreu gravar algunes jugades i 20 minuts de la primera part, històrics ¡¡¡
-
No sé si el repeteixen, però si és així, podreu gravar algunes jugades i 20 minuts de la primera part, històrics ¡¡¡
Yo no lo he visto Vina, pero es que creo que no jugaban contra nadie.
-
Les evidències són això, evidències. I si no es gaudeix amb el millor equip del món en molt de temps, és que no es pot gaudir ja del futbol.
-
Yo lo que digo es que para que un partido sea histórico por lo menos tienes que tener rival y estar jugándote algo serio. Y yo no lo disfruté, entre otras cosas por que estaba currando.
-
Home, hui la premsa, tota la premsa, coincideix en la qualitat del joc del Barça. Home no sé si algú es juga alguna cosa, però un campionat on estan els campions continentals (bo, d'Amèrica hi han dos), alguna importància tindrà no?. A més, abans l'Intercontinental era important supose que, com a mínim, aquest campionat tindra la mateixa importància, no?.
L'equip Mexicà no va fer un gran partit però no era qualsevol cosa, jo vaig vore que els jugadors sabíem al que jugaven, a mi em va semblar d'un nivell equivalent a l'actual At de Madrid o Saragossa. La final el diumenge.
-
La intercontinental de hace unos años sí tenía prestigio. Ahora, frivolidades como el campeón de asia o de oceanía aparte, van equipos de niños de las favelas o de yayos, como ese de los mexicanos. La estrella del Internacional ha tenido problemas para acudir, porque no debe de tener ni edad legal para viajar sólo.
El fútbol está en Europa, y mucho tiempo tendrá que pasar para que la Copa Toyota vuelva a caer en manos sudamericanas.
-
La intercontinental de hace unos años sí tenía prestigio. Ahora, frivolidades como el campeón de asia o de oceanía aparte, van equipos de niños de las favelas o de yayos, como ese de los mexicanos. La estrella del Internacional ha tenido problemas para acudir, porque no debe de tener ni edad legal para viajar sólo.
El fútbol está en Europa, y mucho tiempo tendrá que pasar para que la Copa Toyota vuelva a caer en manos sudamericanas.
Està clar que si la Brunete Mediàtica no es mobilitza, els tornejos ja són secundaris i es permeten el luxe de posar en diminutiu el que s'anomena Campionat Mundial de Clubs FIFA. I també està clar per quin equip es mobilitza la Brunete. Pista: no és el Barça.
Després dir que abans era una copa Intercontinental, per què participaven dos equips de dos continents. El campió de la Intercontinental no era res, ja que no es podia dir tècnicament que fora el millor del món, ja que hi havia molts clubs que per no pertànyer a cap de les dues confederacions FIFA no podien participar. L'actual Campionat Mundial de Clubs FIFA sí que ofereix garanties tècniques que tot el món participa al torneig, ja que actuen els campions de les màximes competicions de cada confederació FIFA (crec que actualment 6, les dues americanes, l'europea, l'oceànica, l'africana i l'asiàtica).
Una vegada justificat el torneig i demostrat que ha de tenir més prestigi que la Intercontinental, afirmar que el Barça no té rival és constatar una realitat i no diu res a favor ni en contra de la competició sinó que ve a confirmar el que diu Vinatea dalt de tot.
-
Que el titulo de prestigio ya lo tenéis, es la pvta Copa de Europa. Esto son fantochadas del tío Blatter ¡copón!
-
Per a mi el campionat d'Europa és el mundial.
No se, es com si per a ratificar al campió mundial de la NBA hagueren de jugar contra equips europeus, asiatics, africans o sudamericans.
-
@Don Iñaki Deskarga:
Per a mi el campionat d'Europa és el mundial.
No se, es com si per a ratificar al campió mundial de la NBA hagueren de jugar contra equips europeus, asiatics, africans o sudamericans.No és qüestió de ratificar res, jo estic d'acord en tu, però és el que és. I el campió de la NBA, contràriament al que diuen els yankees, és el campió de la NBA i no mundial.
-
@Local Hero:
Està clar que si la Brunete Mediàtica no es mobilitza, els tornejos ja són secundaris i es permeten el luxe de posar en diminutiu el que s'anomena Campionat Mundial de Clubs FIFA. I també està clar per quin equip es mobilitza la Brunete. Pista: no és el Barça.
Després dir que abans era una copa Intercontinental, per què participaven dos equips de dos continents. El campió de la Intercontinental no era res, ja que no es podia dir tècnicament que fora el millor del món, ja que hi havia molts clubs que per no pertànyer a cap de les dues confederacions FIFA no podien participar. L'actual Campionat Mundial de Clubs FIFA sí que ofereix garanties tècniques que tot el món participa al torneig, ja que actuen els campions de les màximes competicions de cada confederació FIFA (crec que actualment 6, les dues americanes, l'europea, l'oceànica, l'africana i l'asiàtica).
Una vegada justificat el torneig i demostrat que ha de tenir més prestigi que la Intercontinental, afirmar que el Barça no té rival és constatar una realitat i no diu res a favor ni en contra de la competició sinó que ve a confirmar el que diu Vinatea dalt de tot.
Ahora es cuando viene alguien y te dice que si ese trofeo lo jugase el club que tu ya sabes (una pista, no es el Levante) seria como el trofeo de la galleta segun tu.
-
@NELET:
En la constitució espanyola posa: Siete miran y uno trabaja.
-
Eiii que jo tinc excusa estíc amb febra de baixa (això si davant l'ordinador)
-
@Konsul:
Ahora es cuando viene alguien y te dice que si ese trofeo lo jugase el club que tu ya sabes (una pista, no es el Levante) seria como el trofeo de la galleta segun tu.
Segur que eixa persona seria una insconscient, ja que per més xorrades que diguera, no podria negar l'evidència.
-
@Local Hero:
Segur que eixa persona seria una insconscient, ja que per més xorrades que diguera, no podria negar l'evidència.
L'evidència que és un bolo de mala mort que s'ha inventat la FIFA per a fer caixa. Una cosa diferent és que es vegin partits entretinguts i divertits. També ho eren els partits dels Globetrotters.
-
L'evidència és que s'ha de ser molt bo per jugar este torneig.
-
Eiii que jo tinc excusa estíc amb febra de baixa (això si davant l'ordinador)
Si es que cuando uno se desplaza viaja tiene que ir abrigado y en Tarragona yo ví mucho machote
-
como ha estado el partido hoy?
-
Caguerà de bou. Hui no han fet res, cap dels dos equips.
-
ME ENCANTA EL FUTBOL!!!!
Gano el mejor, y merecidamente. Si señor!!!
Y encima vestia de blanco…increible!!
-
-
Si rafius fora del Barça ara apareixeria per ací i vos diria que sou rates de cloaca. Jo simplement dic el que ja deia, s'ha de ser molt bo per jugar un Mundial de clubs.
-
patetico el partido de hoy x parte del barça, asi no se puede salir a jugar una final madre mia q mal, yo los hacia volver corriendo d japon a ver si asi van menos d sobrados x la vida.
-
A mi tambien me encanta
Y tambien me encanta que a pesar de nuestros queridos flocloricos laportistass este año si.Este año el Barça vuelve a ser el Barça.Los que alguna vez sentimos simpatias por este club estamos de enhorabuena.Un año y pico traicionando su propia historia e idisioncrasia en un campo de futbol se ha hecho muy largo.Hoy si,¡bienvenido barça!Felicidades a todos los cules de bien.
y mucho tiempo tendrá que pasar para que la Copa Toyota vuelva a caer en manos sudamericanas.
48 horas aproximadamente
-
LO SIENTO DE CORAZON.
hay que ser más humildes…..