AL FARSA WORLD PLAYER LI PERDONEN LA ROJA
-
I després només perdonen a Motta i Villar és amic del Barça.
Ver para creer…
-
La primera vegada en molt de temps que li donen eixe privilegi a un jugador del Real Madrid, i si tenim en compte l'evidència…
-
pues si ke t'ha pegat fort eixe gol d'adriano ,no et reconec,per cert altre post del madrid,MADRIDITIS!!!
-
pues si ke t'ha pegat fort eixe gol d'adriano ,no et reconec,per cert altre post del madrid,MADRIDITIS!!!
Ja t'he dit que no és madriditis, és certa fòbia als símbols franquistes.
-
@Local Hero:
Ja t'he dit que no és madriditis, és certa fòbia als símbols franquistes.
lo ke no entenc es com en un comentari del partit del diumenge,m'ixes en franco,aixo en dona a entendre ke estas sense respostes de trellat ke dir,ademes si parlem de franco tb podriem parlar de la recalificacio de les corts o de la natcionalitzacio de kubala,pero clar aixo no t'interesa no??
-
lo ke no entenc es com en un comentari del partit del diumenge,m'ixes en franco,aixo en dona a entendre ke estas sense respostes de trellat ke dir,ademes si parlem de franco tb podriem parlar de la recalificacio de les corts o de la natcionalitzacio de kubala,pero clar aixo no t'interesa no??
A vore, tu m'acuses d'antimadridista i jo et dic que no té res a vore amb el futbol sinó amb el fet que siga un símbol franquista. Jo m'intente explicar però tu continues sense llegir.
Si no t'agrada que el Madrid siga un dels pocs símbols franquistes que encara s'exhibeixen, no em tires la culpa a mi, jo no la tinc. Ningú t'obliga a ser merengon, però si decideixes ser-ho fes el favor de no negar les evidències. Jo et promet no qüestionar la teua coherència política.
-
@Local Hero:
A vore, tu m'acuses d'antimadridista i jo et dic que no té res a vore amb el futbol sinó amb el fet que siga un símbol franquista. Jo m'intente explicar però tu continues sense llegir.
Si no t'agrada que el Madrid siga un dels pocs símbols franquistes que encara s'exhibeixen, no em tires la culpa a mi, jo no la tinc. Ningú t'obliga a ser merengon, però si decideixes ser-ho fes el favor de no negar les evidències. Jo et promet no qüestionar la teua coherència política.
frankista total,cuan ix a calfar posen el cara al sol,espere ke tingues vacances pronte perke el vec mal
-
Pero tio,pq insistes en mezclar politica y futbol????
PQ?Acaso los del Levante somos frankistas o de españa 2000 por tener un vicepresidente de ahi?
El levante es un simbolo frankista entonces?
-
frankista total,cuan ix a calfar posen el cara al sol,espere ke tingues vacances pronte perke el vec mal
A vore, que sigues aficionat a un símbol franquista no et converteix en franquista, estigues tranquil.
Dit això, no continues enfonsant-te en el ridícul, per no dir cap altra cosa, i no negues el que no es pot negar.
Una cita a l'atzar que he trobat pel google d'una font no catalana ni espanyola:
And Real Madrid - Franco's team - was to be deified. Officially. State-controlled Spanish television continually showed highlights of Real's matches and very little of Barça's, thus generating the notion among the populace that Real were Spain's team. A Franco stooge Barça president managed to 'lose' Alfredo Di Stefano to their arch rivals when they'd already signed him. Di Stefano went on to lead Real to five successive European Cup victories.
LinkSi necessites traducció avisa.
-
@Local Hero:
A vore, que sigues aficionat a un símbol franquista no et converteix en franquista, estigues tranquil.
Dit això, no continues enfonsant-te en el ridícul, per no dir cap altra cosa, i no negues el que no es pot negar.
Una cita a l'atzar que he trobat pel google d'una font no catalana ni espanyola:
And Real Madrid - Franco's team - was to be deified. Officially. State-controlled Spanish television continually showed highlights of Real's matches and very little of Barça's, thus generating the notion among the populace that Real were Spain's team. A Franco stooge Barça president managed to 'lose' Alfredo Di Stefano to their arch rivals when they'd already signed him. Di Stefano went on to lead Real to five successive European Cup victories.
Linkno entenc l'angles,i si es parlar de ridicul tu estas cobrinte de gloria,per cert no pergues el nord i no marejes als moderadors i no desvirtues el post,este es per parlar de la tarjeta ke li lleven a cannavaro,no per parlar de franco
-
Mira que jo sóc antimadridista, però Local, lo del franquisme ja està més que obsolet…
Que fora un simbol franquista de fa 40 anys, potser, però hui en dia...
I estic d'acord amb Marcel, aleshores el Llevant és un club franquista?
-
no entenc l'angles,i si es parlar de ridicul tu estas cobrinte de gloria,per cert no pergues el nord i no marejes als moderadors i no desvirtues el post,este es per parlar de la tarjeta ke li lleven a cannavaro,no per parlar de franco
Exacte company, jo parlava del Farsa World Player. Tu m'acuses de madriditis i jo t'explique que no en tinc, que jo simplement estic en contra dels símbols franquistes i feixistes.
Per cert, "Franco's team" vol dir "L'equip de Franco".
-
@Local Hero:
no entenc l'angles,i si es parlar de ridicul tu estas cobrinte de gloria,per cert no pergues el nord i no marejes als moderadors i no desvirtues el post,este es per parlar de la tarjeta ke li lleven a cannavaro,no per parlar de franco
Exacte company, jo parlava del Farsa World Player. Tu m'acuses de madriditis i jo t'explique que no en tinc, que jo simplement estic en contra dels símbols franquistes i feixistes.
Per cert, "Franco's team" vol dir "L'equip de Franco".
pues be,llevemli les 6 copes d'europa ke guanya franco rematant corners,per mi encantat
-
pues be,llevemli les 6 copes d'europa ke guanya franco rematant corners,per mi encantat
Tampoc t'avergonyisques de ser madridista, home, no pretenia això. Tu simplement m'has dit que era una cosa i jo t'he explicat per què no ho era. I tan amics.
-
@Local Hero:
Ver para creer…
Que pretendes que siga la injusticia? ya jugaron media parte con uno menos INJUSTAMENTE y ahroa quieres que se pierda otro partido?
Ademas, no es tan malo? dejale jugar.
LLORON!!
-
@Local Hero:
Ver para creer…
Que pretendes que siga la injusticia? ya jugaron media parte con uno menos INJUSTAMENTE y ahroa quieres que se pierda otro partido?
Ademas, no es tan malo? dejale jugar.
LLORON!!
Els merengons és vore parlar a un no-madridista del Madrid i es poseu a la defensiva. Sou tots iguals.
A mi em sembla una gran notícia que els comités li posen sentit comú i facen justícia. El que no entenc és per què els fanàtics madridistes no tenieu la mateixa actitud en el cas de Motta i s'aprofitaveu d'un suposat conflicte entre el cas Álvaro per fer antibarcelonisme encara que fora amb mentides i demagògia.
-
SOLO FALTABA QUE NO LE HUBIESEN KITADO LA TARJETA.
pq fue absurdo y surreal ya que le da en la mano.
este post sobre por lo tanto
MADRIDITIS ENFERMIZA LLEVADA AL MAXIMO EXTREMO.
ahora dime k si k es mano….jajajja
-
perdon,le da en la cabeza.es k se m pega esto del villarato.
-
Debe de ser cosa del jet lag.
-
@Local Hero:
A ver si reconoces a los personajes de la foto y lo que estan haciendo.
-
@Konsul:
@Local Hero:
Agustí Montal feia el que estava obligat a fer. Si no era es portaven bé amb el règim, els podia passar el mateix que a estos 2:
Ací no es discuteix que per sobreviure el franquisme s'havien de fer meravelles, com ara cantar el caralsol o fer l'imbècil prou.
Però no compares als de la foto de dalt amb un que va entrar amb els Nazionals a Barcelona en el 1939, com és el cas d'este altre de la foto de baix, que també te resultarà familiar.
-
Per cert, un altre gran partit del Farsa World Player. Ara comence a entendre el perquè del premi. Realment el gran Fabio m'està fent gaudir del futbol com feia temps que no ho feia.
LA DIA PUEDE SER MARAVILLOSA!!!
I damunt estrena xiulets al Bernabeu, enhorabona crack!!!
-
-
@Marco Materazzi:
Real como la vida misma.
Per cert, posats a triar un defensa decisiu o un jugador italià que no deixa a ningú indiferent o a un dels jugadors claus del Mundial, jo t'hauria triat a tu: MARCO MATERAZZI!!!
-
@Local Hero:
@Konsul:
@Local Hero:
Agustí Montal feia el que estava obligat a fer. Si no era es portaven bé amb el règim, els podia passar el mateix que a estos 2:
Ací no es discuteix que per sobreviure el franquisme s'havien de fer meravelles, com ara cantar el caralsol o fer l'imbècil prou.
Però no compares als de la foto de dalt amb un que va entrar amb els Nazionals a Barcelona en el 1939, com és el cas d'este altre de la foto de baix, que també te resultarà familiar.
Perdona pero en toda la mierda que has soltado has hablado del real madrid como representante del franquismo cuando tu mismo, ahora, reconoces que cualquiera era utlizado por el regimen para darse publicidad. se llamase real madrid o sumsum corda.
Y si, santiago bernabeu era fascista. Supongo que tanto como el cuñado de tu presi, que tanto te esmeraste en ddefender a capa y espada.
-
@Konsul:
Perdona pero en toda la mierda que has soltado has hablado del real madrid como representante del franquismo cuando tu mismo, ahora, reconoces que cualquiera era utlizado por el regimen para darse publicidad. se llamase real madrid o sumsum corda.
Y si, santiago bernabeu era fascista. Supongo que tanto como el cu�ado de tu presi, que tanto te esmeraste en ddefender a capa y espada.En cap lloc vaig defensar al cunyat ni a la seua ideologia. El que sempre vaig repetir Ã
s que el que importa són els valors que transmet un club. I el Barça transmet solidaritat, catalanisme i progressisme. I jo el que vull Ã
s potenciar certs valors, em dóna igual la idea particular de la persona.
En el cas del Madrid, històricament ha passat el contrari. I em dóna igual si la directiva merengue era meitat de la CNT i meitat del PCE, que tampoc Ã
s el cas.
I don Santiago Bernabeu no era un fatxa mÃ
s. Si eixa era la teua impressió, et puc passar bona bibliografia històrica.
-
¿Que te pasa en los dedos Local? ¿Has inventado un nuevo lenguaje?
Pasando al subtema del post, no creo que el Madrid sea actualmente un simbolo del fascismo ni del franquismo, ni que la gran mayoría de sus aficionados sean franquistas o fascistas.
Que sean merengones ya es bastante desgracia para ellos, para que encima se les llame fascistas o franquistas.
Tampoco creo que el Barça ni ningún otro Club de la Liga sea un paradigma de progresismo. No conozco a ningún propietario o Presidente de Club que sea proletario. Todos son ricachones que no se significan precisamente por su ideología izquierdista.
-
Tampoco creo que el Barça ni ningún otro Club de la Liga sea un paradigma de progresismo. No conozco a ningún propietario o Presidente de Club que sea proletario. Todos son ricachones que no se significan precisamente por su ideología izquierdista.
¡Qué dices insensato! ¡Si el chaflanero de Núñez era trotskista, y Gaspart vive en una comuna!
-