Salva no nos falles ¡¡¡¡
-
El Valencia ha cumplido , ahora toca apuntillar al Rmadrid, Salva no nos falles ¡¡¡¡
saludos
-
de verdad…sobrais en este foro.
-
Yo quien espero que no falle es la Justicia y os comáis lo de Porxinos, xoto.
-
ahí estamos LUD
-
@ludmiguel:
Yo quien espero que no falle es la Justicia y os comáis lo de Porxinos, xoto.
De momento se joden porque el PSOE no quiere,que se joddan,el PSOE hace milagros!
-
@rafius levante:
de verdad…sobrais en este foro.
saludos
-
-
saludos
-
Y Salva no fallo ¡¡¡¡
saludos
-
-
Salva no falló, y el Inter tampoco fallará.
-
Lo tenía que haber tirado Robert Ha hecho muy bien en no celebrar el gol con gestos militares
mili kk
-
@ludmiguel:
saludos
-
@ludmiguel:
saludos
¿Friki? ¿Y cómo definirías a alguien que vuelve una y otra vez a un sitio dónde no le quieren?
-
@ludmiguel:
@ludmiguel:
saludos
¿Friki? ¿Y cómo definirías a alguien que vuelve una y otra vez a un sitio dónde no le quieren?
-
^o)
saludos
-
@ludmiguel:
@ludmiguel:
saludos
Jamas utilizo la palabra Friky como algo despectivo o cutre de hecho yo soy un friky desde la mas tierna edad…
saludos
-
Salva: el soldado del gol.
Me cae bien este tipo, Patriota y buen Español, algo que por desgracia no abunda.saludos
-
@ludmiguel:
@ludmiguel:
saludos
Jamas utilizo la palabra Friky como algo despectivo o cutre de hecho yo soy un friky desde la mas tierna edad…
saludos
Ni lo he entendido como algo despectivo ni mi intención era preguntártelo con ese sentido.
Por otra parte, creo que ya me has contestado.
-
@ludmiguel:
Habla por ti. A mí no me molesta.
Los únicos que pueden decidir si un miembro es querido o no son los moderadores. Las amonestaciones y los baneos sirven para eso.
Pero claro, como yo soy xoto mi opinión seguro que tampoco vale.
-
@Ché2004:
@ludmiguel:
Los únicos que pueden decidir si un miembro es querido o no son los moderadores. Las amonestaciones y los baneos sirven para eso.
Potser el teu problema és que passes poc de temps ací, peruqe ludmi es referia al cas de bomarzo que fou banejat milers i milers de vegades i ell tornava. Llavors, tens raó, els moderadors són els que trien el que val.
-
yo recuerdo hasta bomarzo12535, ahi ya pare de contar.
-
@Ziggy Stardust:
@Ché2004:
@ludmiguel:
Potser el teu problema és que passes poc de temps ací, peruqe ludmi es referia al cas de bomarzo que fou banejat milers i milers de vegades i ell tornava. Llavors, tens raó, els moderadors són els que trien el que val.
Efectivament. L'amic che2004 volia "fazer justicia" a la manera de don Quijote, però li ha eixit mal la jugada.
D'altra banda, che2004, tinc amics xotos amb els que m'agrada parlar a sovint de fútbol.
-
-
@ludmiguel:
Efectivament. L'amic che2004 volia "fazer justicia" a la manera de don Quijote, però li ha eixit mal la jugada.
D'altra banda, che2004, tinc amics xotos amb els que m'agrada parlar a sovint de fútbol.Tens raó. M'he equivocat, i et demane disculpes sincerament.
No era cap jugada. He llegit a altres companys de fòrum que, només per ser granotas, es creuen amb dret a dir qui pot escriure i qui no ha d'escriure ací. Pensava que era el cas.Salutacions.
-
@Ché2004:
@ludmiguel:
D'altra banda, che2004, tinc amics xotos amb els que m'agrada parlar a sovint de fútbol.Tens raó. M'he equivocat, i et demane disculpes sincerament.
No era cap jugada. He llegit a altres companys de fòrum que, només per ser granotas, es creuen amb dret a dir qui pot escriure i qui no ha d'escriure ací. Pensava que era el cas.Salutacions.
No passa res, home. Personalment, jo mai demanaré que s'expulse a ningú del fòrum a no ser que vinga clarament insultant. Siga del València o de l'equip que siga.
El que passava, com ja ha explicat Ziggy, és que a Bomarzo l'han banejat moltes vegades i el tio ha tornat a l'atac una i altra vegada. Però si sóc sincer, lo d'este home ja comença a fer-me gràcia i tot.
Salutacions.
-
Salva, NO NOS FOLLES!!!!
no té res a vore però al llegir el títol del post era lo que tocava