Xotencia-Barça
- 
 Que perda el València sempre, jugue contra qui jugue, a no ser que ens interesse que guanye perque jugue contra algun rival directe nostre, que no és el cas. 
- 
 @Don Iñaki Deskarga: Que perda el València sempre, jugue contra qui jugue, a no ser que ens interesse que guanye perque jugue contra algun rival directe nostre, que no és el cas. Amén 
- 
 Pobrets merengons, esta setmana els tocarà dir una cosa i voler-ne una altra. VISCA LA HIPOCRESIA DE LA CASA BLANCA!!! 
- 
 Força Barça 
- 
 @Don Iñaki Deskarga: Que perda el València sempre, jugue contra qui jugue, a no ser que ens interesse que guanye perque jugue contra algun rival directe nostre, que no és el cas. Completamente de acuerdo. Esta semana FORÇA BARÇA!! 
- 
 No me duele decirlo, esta semana: 
 ¡Força Barça!
- 
 Siempre con las mismas tontunas. 
- 
 PUTAAA BARSA Y PUTTAAA VALENCIA CF 
- 
 amb un 0-5 a favor del Barça em conforme 
- 
 Habla el rey hipocrita?? Yo por supuesto quiero una X, lo mejor para los intereses del Madrid ya que este resultado no afecta para nada al Levante y los dos equipos me dan la misma gena. 
- 
    saludos saludos
- 
 sin ninguna duda en este partido con el barcelona. p.d: todas las jornadas deseo y espero que ganen todos los equipos de arriba eso sera buena señal para nuestro equipo. 
- 
 0-0 a joderse 
- 
 k pierdan los 2…no se puede??? 
- 
 @rafius levante: k pierdan los 2…no se puede??? això en els València-Madrid FORÇA BARÇA!!!(els colors és lo que tenen) 
- 
 VIXCA BARÇA !!! VIXCA CATALUNYA!!! 
- 
 O Visca la regió valenciana. 
- 
 @Ziggy Stardust: O Visca la regió valenciana. Como que mejor….  saludos 
- 
 Qui no vulga la derrota dels xotos no és bon granota. 
- 
 @Local Hero: Qui no vulga la derrota dels xotos no és bon granota. Si no recorde malament, tu sempre que juga el València contra els madrilufos vas amb el València…