Catalunya - Valencia, 1936
-
Hola.
M`agradaria saber si algu te mes informacio de un Catalunya - Valencia que es jugà en 1936.
Tinc dos fotos que parlen d`ixe partit.
¿Algú sap mes?
Gracies.
-
De moment, sembla que ha hagut tres partits Catalunya-Valencia: un en 1936 i dos en 1944:
18-10-1936 CATALUNYA - PAÍS VALENCIÀ
2-0 Les Corts (Barcelona)27-03-1944
PAÍS VALENCIÀ - CATALUNYA
3-4 Mestalla (València)23-04-1944
CATALUNYA - PAÍS VALENCIÀ
2-2 Les Corts (Barcelona)i un partit entre un combinat Catalunya-PV i el Sant Lorenzo d'Almagro:
23-02-1950 CATALUNYA/PAÍS VALENCIÀ - S. LORENZO A.
2-1 Les Corts (Barcelona
-
@miguelet1965:
De moment, sembla que ha hagut tres partits Catalunya-Valencia: un en 1936 i dos en 1944:
18-10-1936 CATALUNYA - PAÍS VALENCIÀ
2-0 Les Corts (Barcelona)27-03-1944
PAÍS VALENCIÀ - CATALUNYA
3-4 Mestalla (València)23-04-1944
CATALUNYA - PAÍS VALENCIÀ
2-2 Les Corts (Barcelona)collons no hem guanyat ni uno als nostres veins, xe!
Estaria be que es jugara algun partit d'estos entre autonomies en la actualitat.
-
Jo, jejeje, tinc una idea millor: una única selecció, com la del combinat del 50. Encara que pel meu gust també hi afegiria jugadors de les Illes Balears, de la Franja de Ponent i de la Catalunya nord!
-
"Jo, jejeje, tinc una idea millor: una única selecció, com la del combinat del 50. Encara que pel meu gust també hi afegiria jugadors de les Illes Balears, de la Franja de Ponent i de la Catalunya nord! "
Combinat del 50 ? Quin combinat ? desconeixìa això… per favor, si tens alguna dada més o algo... em faries un gran favor !
-
@Cullerot:
Jo, jejeje, tinc una idea millor: una única selecció, com la del combinat del 50. Encara que pel meu gust també hi afegiria jugadors de les Illes Balears, de la Franja de Ponent i de la Catalunya nord!
Mare meua el que has dit
Ara tindrem un llarg post segur, i calentet! jeje
que conste que jo no ho voria malament
-
Home, no estaria mal.
Per exemple, Paisos Catalans (Valencia, Catalunya i Balears) - Paisos Anglesos (Usa i Anglaterra)
O tambe Paisos Catalans (Valencia, Catalunya i Balears) - Paisos Castellans (Castella i Andalusia)
O Paisos Catalans (Valencia, Catalunya i Balears) - Paisos Germanics (Alemanya i Austria).
-
Parlant ara en serio, moltes Gracies, Miquel.
M
agrada vore que encara que sigues d
Alacant, vols a tota Valencia del Senia al Segura.Encara que no coincidim en tot, rep de mi un bon abraç com un bon compatriota.
Gracies per la informacio.
Per cert: tambe es jugà en Valencia 2 amistosos del Antic Gimnastic contra Catalunya, i els dos en Vallejo:
25-07-1931 GIM. VALÈNCIA - CATALUNYA 2-1
Vallejo (València)26-07-1931 GIM. VALÈNCIA - CATALUNYA 3-1
Vallejo (València)I tambe dir-vos que en Juny de 2003 hi hagué un Catalunya - Valencia de Futsal, jugat en Catalunya en el resultat de 3-2 favorable per al equip local. Senc no poder trobar ara mateix informacio d
este partit d
este deport.
Yo a soles se que en eixe partit jugaren en la Valenciana jugadors com Rafa Fernandez, porter de Plages, Kike Bonet de El Pozo, Josema, Javi Alcacer i Carles Ferrandis de Plages i José Gomez de Vijusa, entre atres, entrenats per Miki.I per Catalunya jugaren per exemple Jordi Lopez, de Marfil Alella, Dani Salgado de Miro, Andreu i Joan Linares de Boomerang i Javi Rodriguez de Plages, entre atres.
I per cert, fa poc Valencia fon campeona del Mon de Llargues! Enhorabona!
-
A la Selecció Catalana ja juguen valencians i mallorquins, és més el seleccionador és valencià. Encara que crec, Cullerot, que ja ho sabies.
-
Doncs sí. Per jugar fins i tot hi juguen holandesos!!! Ara bé, una mica d'amagat…no?
I l'entrenador, al que les dones catalanes tracten amb especial deferència, sempre parla del seus "Hòmens" i manté l'accent de Benicarló (Normes de la Carxofa-Reial Acadèmia de la Llengua benicarlina)Billy, la dada és la que dóna Miquelet més amunt del partit contra el S.Lorenzo de Almagro de 1950.