Help Moderadors ¡¡¡
-
Lancastrian li ha dit a Cabanyal-St Croix : "Calla tu impresentable ultra"
-
amic Xavier…........ ara tambe es dedica a nomenar-me "retrasado mental" "granota exiliado"..........
Si, soc un granota exil.liat, per sort o per la meva gran desgracia de no poder veure al meu llevant.
Pero no li permiteixo que em diga (ni a mi ni a ningu) lo de retrasat, ja que aixo no s'hauria d'utilitzar com a un insult, ja que son moltes les families que ho pateixen com enfermetat.
Lancastrian s'esta convertint en un vertader crack.
-
@Xavier:
Lancastrian li ha dit a Cabanyal-St Croix : "Calla tu impresentable ultra"
Mira quien habla.El que empezo las provocaciones e insultos a mi persona !!!!!!!!!!!!.Hipocrita!!!!!!!!!
-
@Anonymous:
amic Xavier…........ ara tambe es dedica a nomenar-me "retrasado mental" "granota exiliado"..........
Si, soc un granota exil.liat, per sort o per la meva gran desgracia de no poder veure al meu llevant.
Pero no li permiteixo que em diga (ni a mi ni a ningu) lo de retrasat, ja que aixo no s'hauria d'utilitzar com a un insult, ja que son moltes les families que ho pateixen com enfermetat.
Otro cobarde anonimo que no se identifica y da la cara.Hipocrita!!!!!.Granota exiliado empezo a insultarme y le respondi
de la misma manera.Me defendi.
-
@Anonymous:
Calla, fill d'una gossa gorda i lletja. Ets un xoto infiltrat, aleshores et demanem tots els granotes que et pires d'aci. NO ets benvolgut ni benvingut a la casa granota. Ets un xoto mal parit.
Salutacions des de Wigam, prop de la figa ta mare.
Per cert, alguns aci tenim molta mala sort, ja que nomes tenim un pare; tu has de ser molt afortunat, ja que no sabras QUANS pares tens!!
Otro cobarde anonimo que no se identifica y da la cara.Hipocrita!!!!!.Granota exiliado empezo a insultarme y le respondi
de la misma manera.Me defendi.