EL DIUMENGE DEBUTA EL MEU NEBOT
-
Si no passa res i el dissabte no s'allarga massa, faré debutar al meu nebot al Ciutat de València. O siga, que ja podeu guanyar el partit, animar tots a una i rebentar l'estadi. Perque heu de lluitar contra la dosi xota que li vaig injectar el dimecres quan vaig telefonar des de Goteborg després de que el vostre Judes marcà el primer gol, per a que puguera sentir l'ambient que hi havia a l'estadi.
També m'ha eixit "rana" el meu amic argentí de la comanyia de teatre. Ell és de Racing de Avellaneda i ahir durant l'assaig li comente que aniria a vore el LUD el diumenge i el cabró me diu que vol començar a ser un dels habituals espectadors de l'estadi granota. Per si tenia algun dubte li vaig comentar la presència a este foro de la benvolguda Virginia i encara es va emocionar més el "sinverguensa".
-
Vos esperarem a tots amb els braços oberts!
-
@XOTO D'ALBALAT:
També m'ha eixit "rana" el meu amic argentí de la comanyia de teatre. Ell és de Racing de Avellaneda i ahir durant l'assaig li comente que aniria a vore el LUD el diumenge i el cabró me diu que vol començar a ser un dels habituals espectadors de l'estadi granota. Per si tenia algun dubte li vaig comentar la presència a este foro de la benvolguda Virginia i encara es va emocionar més el "sinverguensa".
Grup de teatre? Quin grup? Com es diu l'argentí?
-
ya verás como le gusta y al final del partido te pide que le compres una bufanda para el próximo.
-
El grup es diu "Stres de 4uatre" i l'argentí Juan Manuel. Ara estem representant un muntatge amb escenes de Les Luthiers.
-
en cuanto vas al ciudad de valencia ya se te queda un algo especial para siempre….que lo sepas...
si luego te sale granota no te quejes...aqui avisamos...Amunt Llevant !!!
-
ENHORABONA PER A TU P'EL DOBLET , I DEIXA AL XIQUET QUE CONTINUI AMB EL BON CAMI QUE COMENSA EL DIUMENGE.