Soc del Llevant UE
-
Des de sempre hem estat sofrint, l'any passat tots vam pensar que aquest any anavem a estar molt be, per mig tabla o aixi, i els resultats d'aquest any son els de sempre, mala organitzacio del club, al camp amb els jugadros, ia ixi estem amb 1 punt i donem gracies, esta clar que en alguns partits hem jugat be e inclos els de negre ens han fotut de nou, esta clar que no tenim molts anims per a animar, per anar al camp, etc… Pero jo soc del Llevant, i amb tan sol aixo ja estic ple d'orgull per molt que juguen malament, pero molt que siguis uns cabrons i mercenaris, jo del Llevant soc i estara cada partit amb els meus colors, animant encara que jo estiguera a soles en la grada, ser del Llevant per a mi es tot, clar esta com ja eh dit abans que no tenim molts anims, pero ara es quand mes tenim que animar, quand mes tenim que estar units en la grada, ser una grand familia unida per una amistat de gigants, per estar units per el nostre equip, per el nostre escut.
A sique, vinga deixar ja d'estar aixina, i anem a anaimar al nostre equip, deixat de tant pesimisme, encara que siga realitat de baixa r a 2ºB, aquest any estarem en 1º i si mira, estem en 2º tambe estarem ahi, ala grada, com hem fet sempre.
Vinga Granotes, vinga LUDopatas, Vinga i Endavant!!
Sempre Amb Tu Glorios Llevant!
-
-->
FORÇA LLEVANT!
-
Levaaaaaaaante
Levannnnnnnnnnnte
LEvannnnnnnteTotalment d'acort.
SOM SOM SOM DE 1ª DIVISIÓ
-
Vinga vinga, tots amb els anims amunt, que a final de temporada anirem a la font de vivers a celebrar la permanencia!
-
POR SIEMPRE LLEVANT!! LO QUE ME JODE ES QUE FUERA SE LLEVEN UNA IMAGEN DE NUESTRO CLUB TAN PENOSA, POR CULPA DE LOS PÉSIMOS DIRIGENTES DE TERCERA QUE TENEMOS.
-
el proxim partit tenim que animar mes encara