Hi han tantes coses que no entenc…
-
comensant per de biassi, no entenc com aparta del equip a jugadors com viqueira, manolo i robuste, si tinguerem 25 fiches professionals eu entendria pero si crec que ara en la plantilla ne son 14 del primer equip! per el amor de deu… per lo menos que els convoque. i arveladze tant roin es??? jo a ibora no el crtique peruqe ell no te culpa de lo que esta pasant pero es que no esta ni de coña per a estar en el primer equip, no podria jugar arveladze???
la directiva no entenc que a pasat en la pasta, sempre hem fardat de ser un equip que no deu ni un duro a ningu, que el jugadors cobren per adelantat, i ara que a pasat??? aon estant els dines peruqe en fichajes no sels an gastat... ademes crec qeu per lo del sector terciari cobrarem 50 milons de euros,no??? aon esta la pasta??
pedro vilarroel sera el tio mes tonto que hi ha en la terra, una persona que si senaguera anat fara uns mesos aguera uqedat com un home... el equip en primera, en algun duro... pero ara?? ara senanira com un sinverguenza!
riga es un cas apart, ixe tio es subnormval, pero que se pensa que es ell?? que ell esta pa jugar en la uefa o la champions??' ppero si li be justet jugar en el llevant.. i rubiales un altre, quan estava lesionat i no jugava no se queixava quan cobrava entonces ara tindria que callarse, es lo minim que podria fer...xe,que estic molt despagat de vora tota la situacio, que en la radio sols parlen del lleant 5 minuts igual que sempre pero estos 5 minuts es per a burlarse de nosaltres, i uqe si per a superar tot aso em de baixar a segona b, baixem i ja pujarem, pero fer riure aixina.. a mi no magrada.
ni tampoc magrada tots ixos de peruqe ara anem mal diguen... ja em perdut un granota, pue vaya quan la cosa va mal fujim i quan ba be tots al aeroport a esperar els jugadors.
be, un abras per a tots i avore si fem alo e murcia i mos done moral
-
ja eu se tio, pero es que despues de vore la de riga diguent lo de esto es una mierda i tot.. ma entrat un despago que te cagues… pero si nian 50 post i te molesta el que escrti el lleve i jau