Baixa
-
Hola.
Vaig a deixar de ser llevantiniste i m`agradaria donar-me de baixa del forum.
Moltes Gracies.
-
De veritat?
-
-
@Jaime Urrutia:
Hola.
Vaig a deixar de ser llevantiniste i m`agradaria donar-me de baixa del forum.
Moltes Gracies.Això no es fa, tio. Digues almenys perquè (tot i que jo no entenc com es pot "deixar de ser".
-
No tinc ganes de protagonisme i no vaig a dir els motius.
Gracies pel interes.
-
Y COMO SE PUEDE DEJAR DE TENER UN SENTIMIENTO? JOER ALGO FUERTE HABRA PASADO.
-
Jaime kedate,(8) jaime kedate,(8) jaime kedateeeeeeeeee….
RENOVACION YA
-
Jaime kedate,(8) jaime kedate,(8) jaime kedateeeeeeeeee….
RENOVACION YA
Vinga, Jaime, si és per les coses que et dic, no te'n vages; almenys tú no penses com jo, però sempre has estat exquisítament correcte.
-
Mireu:
He segut soci del Llevant des de la temporada 96/97. Este ultim any no ho he segut per motius economics.
Aixina que dubte molt que la proxima temporada puga ser atra volta soci i pense que no es de rebut en el forum parlar de deports o de politica si ni tan sols estic dins del llevantinisme.
Al igual que simpatise tambe en el Cd Castello pero tampoc soc soci, encara que en el deport en el que si que dedique prou temps es al futsal. En realitat el Futbol no magrada molt, no m
agrada de la mateixa manera que alguns de vosatres.Em declare llevantiniste, nacionaliste valencià (per ad alguns sere blaver, per a atres terroriste, per a uns atres sere fasciste, per alguns atres anticatalaniste, per a uns atres sere antiespanyol o per ad alguns sere simplement un ignorant) defensor de la Real Senyera i de la Llengua Valenciana i de la identitat nacional de Alacant, Castello i Valencia, del Antic Regne de Valencia, pero sobretot respectuos en qui no pensa com yo.
I com podeu vore tambe, fan del mitic grup ya desaparegut Gabinete Caligari, en especial de la seua veu i guitarra Jaime de Urrutia.
Per cert, em dic Daniel i tinc 20 anys.
Un abraç a tots.
-
collons…