LEVANTE-BARCELONA(11-5-2011,20h)
-
Hola! Sóc un culé de València. Ja tinc les entrades per al Llevant - Barça de dimecres, on esperem animar al nostre equip i celebrar la Lliga, si Déu vol i els granotes ens deixen, amb tot el respecte que ens mereix el Llevant, que ha fet una temporada fantàstica. Enhorabona!
Per cert, m'agradaria abonar-me al Llevant per a la temporada que ve. Algú sap quant costen els abonaments? M'han dit que el Llevant té una política de preus populars, el que em sembla molt bé en temps de crisi.
Vinga, jo signaria ja un empat
Matxo Llevant! Força Barça!
si lo de 92 en tu nick es tu año de nacimiento entrarías en el descuento de abono joven (menor de 25 años) y el pase te saldría, por ponerte un ejemplo, en cualquiera de los goles por 160 € (mi caso) y en grada central recuerdo que era un poco más caro pero creo que recordar que no pasaba de los 200 €.. así que el año que viene te esperamos por allí eh! jaja
-
Hola! Sóc un culé de València. Ja tinc les entrades per al Llevant - Barça de dimecres, on esperem animar al nostre equip i celebrar la Lliga, si Déu vol i els granotes ens deixen, amb tot el respecte que ens mereix el Llevant, que ha fet una temporada fantàstica. Enhorabona!
Per cert, m'agradaria abonar-me al Llevant per a la temporada que ve. Algú sap quant costen els abonaments? M'han dit que el Llevant té una política de preus populars, el que em sembla molt bé en temps de crisi.
Vinga, jo signaria ja un empat
Matxo Llevant! Força Barça!
No seras de esos que no son del Levante y se sacan el pase y van al Ciudad de Valencia con la camiseta del Barcelona, no?
-
Haha no señor eco el 92 és de la final de Wembley. La primera!
Em veureu per allí, que ja fa temps que seguisc el Llevant i he de dir que enguany està que se n'eix! Vinga, a vore si el Llevant encara jugarà l'Europa League... i si no enguany, l'any que ve. Em trobareu al Gol Alboraia!
Salut!
-
Yo saldría con:
MUNÚA
JAVI VENTA
RODAS
NANO
BALLESTEROS
JUANFRAN
XAVI TORRES
PALLARDÓ
JEFFERSON MONTERO
VALDO
CAICEDOme parece bien esta o trivote con pallar xavi y iborra,hay que asegurar 1 punto como sea, y aun asi no se yo si no tendremos que sumar obligado en los otros 2 partidos.
-
Yo saldría con:
MUNÚA
JAVI VENTA
RODAS
NANO
BALLESTEROS
JUANFRAN
XAVI TORRES
PALLARDÓ
JEFFERSON MONTERO
VALDO
CAICEDOMe gusta esta alineación,lo malo es el no poder contar con Rubén. Otra cosa,viendo la situación de pasotismo total de Felipe…para este partido saldría con Rafa o Stuani,que son batalladores y pueden ir bien en algún remate.
-
Em veureu per allí, que ja fa temps que seguisc el Llevant i he de dir que enguany està que se n'eix! Vinga, a vore si el Llevant encara jugarà l'Europa League... i si no enguany, l'any que ve. Em trobareu al Gol Alboraia!
Salut!
Si, vamos a jugar la Europa League seguro, se nota que sigues al Levante. xD
-
@Ataulfo:
Salut!
Si, vamos a jugar la Europa League seguro, se nota que sigues al Levante. xD
Matemàticament tenen opcions de jugar l'Europa League a falta de tres jornades per al final de la Lliga (a banda de l'Athletic de Bilbao, l'Atlético de Madrid i el Sevilla): l'Espanyol, el Sporting, el Llevant, el Mallorca i el Racing, em sembla. Corregiu-me si m'equivoque.
El mèrit d'aquest Llevant és l'extraordinària segona volta que ha fet -segon després del Barça- i on ha mantingut totes les opcions fins al final.
I si no, com deia, Ataulfo, l'any vinent!
-
Anem a ser realistes.
El any que ve pot ser, pero este? Juas.
-
A mi me ha tocado pedirme cambio de turno porque salgo a las 22 de currar y no me queria perder este partido espero que no me arrepienta…estamos con vosotros equipo y os vamos a animar...