FERRAN TORRENT, EL CRACK GRANOTA
-
Fa uns minuts l'han entrevistat sobre les amenaces a Bautista Solar. El tio ha passat del tema i s'ha posat a parlar del seu equip, és a dir, del Llevant.
Ferran Torrent, un dels granotes més ilustres i reconegut escriptor, ha dit estes grandíssimes frases, pròpies d'un crack, d'un ídol granota.
"amb els xotos ni germanor ni hòsties"
"Els granotes hem d'anar a pels xotos, esportivament parlant, clar"
"Si el Llevant s'agermana amb el València no durarà ni un dia"
"I si pot ser, fotre als xotos en la última jornada"
"Amb els xotos, s'ha de parlar de tu a tu, això de ser el germanet pobre, la bona persona, res, aixina no ens menjarem ni un torrat"
"I si Rita li fa un estadi al València, que ens en faça un altre a nosaltres, res de compartit"i la millor:
"El València serà molt important de moment, més que el Llevant, però la història pega girs imprevistos. Que s'apreparen…"Este home m'ha posat els pels de punta.
-
Se puede decir más alto pero no más claro, a saco a por los chotos que no nos coman la cabeza con falsos hermanamientos, ahora como rajan de nosotros, pues porque estamos en primera coño!!!! que no nos hagan sentir culpables de nada (esto por los de blanda mollera que ya hemos observado alguno).
-
ahi estamos,ya era hora de q alguien saliera y dijera las cosas tal y como tiene q ser
eres un crack
-
MOLT BEN DIT!
Estaba notant preocupants signes d'acomodament: que si no critiquem més a Canal 9, que si podem començar a entendre'ns, que si no sé què.
Que no ens enganyin i que no ens vinguin a alliçonar.
"NOSALTRES SOLS HO HEM ACONSEGUIT I NOSALTRES SOLS SEGUIREM CAMINANT"
-
El diumenge a El Pais, va escriure un article d'opinió "El grano granota" que no te desperdici. Ah i també hi havia un bon article de Joan Lerma parlant del Llevant UE.
-
Penja el guants, Torrent.
-
Penja els guants… "Torrent"?
Què vaig a dir jo d'ell que vosaltres no sapigueu ja...
Si diguera que és un crack semblaria "peloterisme"...
Millor, m'abstinc de pensar-hi...
Això sí, en Ferran Torrent és NOSTRE!
-
Se nota de que pueblo es Ferran Torrent, Sedaví, L´HORTA NO ES XOTA, L´HORTA ES GRANOTA
-
Recomiendo leer su libro "Gracies per la propina".