HOLA, SOY NUEVO… Y TENGO UN PALPITO!!
-
TENGO un presentimiento, que ojala, mañana se pueda cumplir y es que ganaremos contra el barça, equipo que va de humilde y que nos ponen a parir y ya hablan de manita antes del partido, pero solo se puede ganar de una forma, CON UN PAR DE HUEV… hacerlo todo lo contrario que contra el sporting
ANIMO LEVANTE
MACHO LEVANTE
1909!
-
Al R.Madrid ja li guanyarem,pot ser que també al Barça. I de possar-nos a parir els del Barça…,hauries d'haver llegit els comentairs dels madridistes abans,durant i després del partit. Per ser suau diré que van ser uns impresentables,i si no venen mai més per València estará més content que unes pasquües. Es van a dedicar a insultar a l'equip i als aficionats granotes tot el que pogueren i més,i de Ballesteros ja ni parlem el que despotricaren als seus foros. Per mi eixe tall d'impresentables pot desapareixer.
En quan al partit crec que li podem guanyar al Barça,i espere que sí,són 3 punts que ens vindrien molt bé per allò del sommni europeu.
La "guerra de les galàxies" i d'equips que es salven a base de "pelotazos urbanísticos" per fer-los més rics encara és algo que ni ens va ni ens ve,i el qui guanye la lliga m'importa un rave. Hem de mirar per nosaltres i fer la feina ben feta,els demés ja tenen prou astall de reunions en petrodòlars, Qatar,jeques,Bànkies,i tots els amics empresaris del Show de Flo, Mou i Cris.
-
Al R.Madrid ja li guanyarem,pot ser que també al Barça. I de possar-nos a parir els del Barça…,hauries d'haver llegit els comentairs dels madridistes abans,durant i després del partit. Per ser suau diré que van ser uns impresentables,i si no venen mai més per València estará més content que unes pasquües. Es van a dedicar a insultar a l'equip i als aficionats granotes tot el que pogueren i més,i de Ballesteros ja ni parlem el que despotricaren als seus foros. Per mi eixe tall d'impresentables pot desapareixer.
En quan al partit crec que li podem guanyar al Barça,i espere que sí,són 3 punts que ens vindrien molt bé per allò del sommni europeu.
La "guerra de les galàxies" i d'equips que es salven a base de "pelotazos urbanísticos" per fer-los més rics encara és algo que ni ens va ni ens ve,i el qui guanye la lliga m'importa un rave. Hem de mirar per nosaltres i fer la feina ben feta,els demés ja tenen prou astall de reunions en petrodòlars, Qatar,jeques,Bànkies,i tots els amics empresaris del Show de Flo, Mou i Cris.No jugamos contra el Barcelona?
Es que no se que pinta la afición del Madrid y sus comentarios ofensivos ya que el forero nuevo no ha comparado aficiones,a no ser que te hayas sentido ofendido,cosa que no creo.
Saludos.
-
Efectivament juguem contra el Barça,però pel que dien del Barça estava fent un paralel.lisme quan jugarem contra el Madrid,per allò de que són els dos grans i la forma d'actuar que tenen amb els equips xicotets.Jo també estic segur de que no t'has sentit ofés del que he dit del Madrid.
-
Mismos perros, distintos collares. Tanto que se "odian" y son exactamente igual. Por suerte, tengo un poco de conocimiento (lo justo) y nunca me nació aficionarme a un equipo como contra el que jugamos hoy o similar.
-
JO espere que traguem algun punt només per tindre les coses més fàcils per arribar a Europa. Com he dit "la Guerra de les Galàxies" a mí m'importa un rave,i hem dóna igual quin dels dos guanye la lliga. El que sí que seria una novetat seria vore al LLevant a Europa,totes les demés coses que van a passar a la lliga crec que ja estan massa vistes.
-
Hoy hay que salir con más huevos que nunca !!! A por ellos , si ganamos al Madrid ¿ porqué no al Barça ?
TODOS JUNTOS PODEMOS !!!! MACHO LEVANTE !!!