Recogida firmas #VolemLliureJa
-
Em pareix molt bona la idea que dius de fer un escrit i donar-lo a alguns dels capitans.
Jo he redactat un text per a lo de l'enquesta. A vore que vos pareix:
Las canciones de Lliure son reflejo de sentimiento levantinista. Nos hablan de nuestra historia mas que centenaria, nos recuerdan nuestras raices, de donde venimos y lo que debemos de seguir siendo.
Hablan sobre honradez, respeto,valores, teson, lucha y mas lucha, trabajo, orgullo, humildad, tradicion, historia,…...amor hacia unos colores.
Poseen una altisima carga emocional y condensan en cada nota el autentico espiritu blaugrana.
Canciones como "Blaugranes al vent" o "Del Maritim fins al cel" deben sonar en nuestro Ciutat de Valencia. Esta canciones deben poder ser escuchadas donde mas fuerza toman, y eso es el templo de Orriols arropando en cada partido a cientos, miles, de corazones granotas.
Por eso desde aqui pedimos que estas melodias formen ya parte de la liturgia que significa ir a ver un partido de futbol al estadio.
Esta peticion nace por el deseo de un gran numero de aficionados que se esta volcando a traves de redes sociales y foros en pedir que estas canciones suenen en el estadio.
Endavant
-
Chicos ya he creado lo de la encuesta en la pagina change.org como comentaba un compañero forero.
Ahora es cosa nuestra mover esta encuesta por medio de facebook, tuiter,….
Venga que si vamos todos a una se va a conseguir!!!!!!!!!!!
Este es el enlace para votar.
-
Ponla ya que para el partido contra el Depor todavía se cumplen nuestros deseos
-
Ya esta chicos, porfa id pasando por el enlace que he adjuntado y ahi se puede votar. Por lo que he visto solo hay que darle a votar y poner una breve frase.
Y quien este metido en redes sociales tambien estaria muy bien que pusiera ahi el enlace.
-
Chicos ya he creado lo de la encuesta en la pagina change.org como comentaba un compañero forero.
Ahora es cosa nuestra mover esta encuesta por medio de facebook, tuiter,….
Venga que si vamos todos a una se va a conseguir!!!!!!!!!!!
Este es el enlace para votar.
Molt bé. Mirem també si es pot fer arribar còpia de la petició i de l'escrit, a programes llevantinistes, com " Sin tregua", etc..
-
Aixo seria genial. Si algu te algun contacte amb sin tregua(crec recordar que van entrevistar a Lliure en alguna ocasion) via facebook, per exemple, seria perfecte, pq tendria molta mes repercusio.
Collons, es que m'imagine eixes cançons sonant al Ciutat, despres d'un dur partit abandonant l'estadi cami cap a casa…..i bufff...
O fins i tot just abans de l'encontre....
telita!!!
-
Firmat, encara que m'ha costat.
La pàgina va lenta i s'ha quedat penjada durant uns minuts. Després ha saltat a una petició diferent.. No sé si es cosa del navegador explorer o què..
Falten 98 firmes per a que es puga enviar la petició al seu destí..
-
Perfecte, ja he firmat, ara posa-ho al primer post, pots indicar que no fa falta posar el e-mail ni el telèfon, amb el nom, el primer cognom, el país i el codi postal ja va bé. Ara a rular-ho!
-
Ja he firmat, a mi tambe m´ha eixit aixo pero aixo significa que ja has firmat.
Moltes gracies per fer-ho i ara a envia-ho a la gent
-
Perfecte, ja he firmat, ara posa-ho al primer post, pots indicar que no fa falta posar el e-mail ni el telèfon, amb el nom, el primer cognom, el país i el codi postal ja va bé. Ara a rular-ho!
Ok, aixi fare.
Parece que funciona perfectamente y en un ratito ya han firmado 16 personas y subiendo!!!!!!!!!
P.D:Lliure va per tu, eres un gran. Espere que les teves cançons ens pugen acompanyar al Ciutat que es on mes deuerien de sonar.
-
Ja n'hi ha 34. Falten 66 firmes per les 100 mínimes necessàries. Però hem d'ntentar aconseguir moltes més…
Jo no utilise el facebook, si algú te compte, per favor, que vaja a la pàgina de sin tregua e informe de la iniciativa, posant l'enllaç, a vore si conseguim que al mateix programa d'avui ho puguen comentar en antena...
-
Ja n'hi ha 34. Falten 66 firmes per les 100 mínimes necessàries. Però hem d'ntentar aconseguir moltes més…
Jo no utilise el facebook, si algú te compte, per favor, que vaja a la pàgina de sin tregua e informe de la iniciativa, posant l'enllaç, a vore si conseguim que al mateix programa d'avui ho puguen comentar en antena...
A la que se le dé un poco de bola la cifra se dispara.
-
Jo ja he signat i he penjat l'enllaç en el meu mur del Feis
PD - Per qué els moderadors no deixen fix el post dalt...? Vinga, va, que el día del Depor tots a una veu amb els temassos del Lliure, que ja tocava, ja...
-
Aquí otro que ha firmado, ya vamos por 56.
-
Estic emocionat, moltes gracies a tots
-
Queden 24 per arribar a 100.
Demà s'ha de sobrepassar el mínim….
-
Bueno, aunque a lo mejor este no es el sitio donde ponerlo….mola mucho este video del ascenso con lliure de fondo...
-
Bueno, aunque a lo mejor este no es el sitio donde ponerlo….mola mucho este video del ascenso con lliure de fondo...
92 signatures van
-
Esta canción sonando entre que salen los jugadores y el partido empieza (hasta el 1:40), con la gente en pie con sus bufandas arriba y cantando todos a una…
Ja apenes queden unes poquetes firmes. Recordeu de qui tinga facebook penjar-ho ahi i enviar-ho als amics.
Moltes gracies a tu Xavi, per fer-nos emocionar amb les teves cançons.
Aquest es l'enllaç per a votar.
https://www.change.org/es/peticiones/le ... emlliureja
Sols queda un vot.
P.D: Hi ha una opcio molt bonica a eixa pagina que es llegir el comentaris que ha anat deixant la gent que ha firmat i es precios poder llegir alguns d'ells.
Esta opcion es una que es diu "firmas" es un redolinet gris que esta a la part dreta de dalt
-
-
Esta canción sonando entre que salen los jugadores y el partido empieza (hasta el 1:40), con la gente en pie con sus bufandas arriba y cantando todos a una…
Ja apenes queden unes poquetes firmes. Recordeu de qui tinga facebook penjar-ho ahi i enviar-ho als amics.
Moltes gracies a tu Xavi, per fer-nos emocionar amb les teves cançons.
Aquest es l'enllaç per a votar.
https://www.change.org/es/peticiones/le ... emlliureja
Sols queda un vot.
P.D: Hi ha una opcio molt bonica a eixa pagina que es llegir el comentaris que ha anat deixant la gent que ha firmat i es precios poder llegir alguns d'ells.
Esta opcion es una que es diu "firmas" es un redolinet gris que esta a la part dreta de dalt
vaya canción mas tristona y encima el video con las cuatribarradas , como para llenar el campo, recuerdo muy bien la camiseta del 2008 con aquella senyera que mas bien era una cuatribarrada escondida , al final la peor temporada de nuestra historia descenso a segunda sin paliativos . La canción de lliure como el video me parece una trampa y encima es soporífera , yo personalmente no me identifico con ese engendro
-
Bueno, pues para gustos colores… Respetemos a blayet (y a todos los granotes que no comulgan con las canciones de Lliure), faltaría más, pero, objetivamente, no creo que represente el gusto de la mayoría de la afición levantinista (a la vista de la espectacular recogida de firmas de #VolemLliureJa que, en menos de 24 horas, lleva ya más de 110 adhesiones y de, en general, la mayoría de los comentarios que, en éste y en otros muchos foros granotes, desde que se publicó el CD "Aquest Preciós Encant" hace tres años y pico, siempre han elogiado de manera casi unánime las canciones de Lliure). Y a mí (aunque las 10 composiciones me parece que están compuestas en estado de gracia) siempre me ha resultado especialmente emotiva (al margen, por cuestiones personales, del tema dedicado a quien ya sabéis) la canción DEL MARITIM FINS AL CEL... Siempre siempre siempre que la escucho me estremezco de la cabeza a los pies... No creo (y es mi opinión, evidentemente) que haya una canción que describa mejor lo que significa ser parte de la mejor afición del fútbol del mundo... Ja ho saps, Lliure, Xavi, amic... Gràcies de tot cor...!!!
-
Ya van 111
-
vaya canción mas tristona y encima el video con las cuatribarradas , como para llenar el campo, recuerdo muy bien la camiseta del 2008 con aquella senyera que mas bien era una cuatribarrada escondida , al final la peor temporada de nuestra historia descenso a segunda sin paliativos . La canción de lliure como el video me parece una trampa y encima es soporífera , yo personalmente no me identifico con ese engendro
No hagamos de esto un tema político, para mi también están de más las "esteladas"…pero la letra de las canciones no va en esa dirección, sólo habla del levante.
Si por el contrario alguien quiere hacer de esto un tema político, de paisos catalans y toda esa mierda...que no cuenten conmigo, porque igual que he firmado a favor de que suene lliure en el estadio firmaré en contra si veo que utilizan esto con otros fines que no sean los de animar tanto al equipo como a la afición
De todos modos creo que por ahí no van los tiros, al menos de los creadores de esta iniciativa.
-
Creo que aqui solo se ha mencionado las canciones de lliure por la letra que tienen y el sentimiento que representan.
No metamos mierda
-
Deixem-nos de punyetes.Tots som del Llevant i la política la hem de fer a la ciutat, no al Ciutat.
Al Ciutat, tots a animar al Llevant.
Li hem de donar una nova empenta a la proposta de que s'escolten les cançons llevantinistes de Lliure al nostre camp.-
-
En primer lloc, el video no és meu , però és molt bo, i és molt bé perquè representa a TOTA L'AFICIÓ del Llevant, hi ha cuatribarrades, hi ha cuatribarrades amb blau, hi ha Espanyoles, les fotos són reals, no són de fotoshop IXA ÉS L'AFICIÓ DEL LLEVANT com totes uns MOROS I ALTRES CRISTIANS però sobretot hi ha blaugranes que és el que veritablement importa.
Agraïsc als que sabeu diferenciar entre política i vida.
I agraïsc aquest suport , moltes gràcies a totsAçi no hi ha cuatribarrades
-
Así acabó el otro tema, como acaban muchas cosas grandes que se proponen este foro, yéndose a la mierda por culpa de que un par ven política donde no la hay. Dejémonos de tonterías e igual que pido que no se vea política donde no la hay, que tampoco se use esta inicitiva para cualquier fin político. Como ya han dicho el único objetivo debe ser animar a nuestro equipo.
-
En primer lloc, el video no és meu , però és molt bo, i és molt bé perquè representa a TOTA L'AFICIÓ del Llevant, hi ha cuatribarrades, hi ha cuatribarrades amb blau, hi ha Espanyoles, les fotos són reals, no són de fotoshop IXA ÉS L'AFICIÓ DEL LLEVANT com totes uns MOROS I ALTRES CRISTIANS però sobretot hi ha blaugranes que és el que veritablement importa.
Agraïsc als que sabeu diferenciar entre política i vida.
I agraïsc aquest suport , moltes gràcies a totsAçi no hi ha cuatribarrades
una altra canço que m´emociona, moltes gracies per aquestres obres d´art que som uns afortunats per tindre
-
I a continuar dient-li a la gent que signe, quanta mes gent millor