SOPAR FORERO (SECOND EDITION)
-
jo al proxim si no hi ha ningun concert anire.
-
@negu_gorriak:
Si fa falta, en compte de portar a Fèlix, portarem a Fermin Muguruza, val?
-
@Dark City:
@negu_gorriak:
Si fa falta, en compte de portar a Fèlix, portarem a Fermin Muguruza, val?
jejjeje,l'anterior va coincidir ke actuaba marea en republicca,pero weno si portes a fermin es kedara menut el lloc
-
@Cabanyal-StCroix:
Ieee a vosaltres no vos agrada el futbol!!
LO que sou es una banda de borratxos!!!
Bo, jo m´apunte.
SI CAL, JO PORTE EL ROM DE LES ANTILLES, DE NOU!!!
DIGUE-ME DATES I TOT AIXO, HOME…........ QUE M'AGRADARIA ESTAR-HI.PERO AQUESTA VEGADA, MILLOR QUE NO SIGA A CASA JULIO....... QUE ELS CAMBRERS ELS HAVIA TRET DE LA PELICULA "LA FAMILIA MONSTER" (EL MOLT FILL D'UNA GRAN GOSSA).
-
ai, q he citat però no he escrit!!!! Doncs això, q a la pròxima siga en un altre bar ja les cuquis… corrien per la barra. El q m'extranya és q no ens tragueren un sofregit de cuquis amb cebeta, ÑAM
-
Lo que no mata engorda.
-
@lluç:
ai, q he citat però no he escrit!!!! Doncs això, q a la pròxima siga en un altre bar ja les cuquis… corrien per la barra. El q m'extranya és q no ens tragueren un sofregit de cuquis amb cebeta, ÑAM
JAJA ¿No sabies que les paneroles formaven part de l'escenari? La veritat és que entre paneroles i cambrers misteriosos semblava que anàvem a rodar una pel·lícula de terror
-
yo no puedo, si diera mi verdadera identidad perdería mis superpoderes.
-
@lluç:
JAJA ¿No sabies que les paneroles formaven part de l'escenari? La veritat és que entre paneroles i cambrers misteriosos semblava que anàvem a rodar una pel·lícula de terror
Desagraits, no teniu ni idea el que li va costar a Vinatea juntar a tanta panderola i li ho pagueu aixina, criticant…
Enhorabona als caps de càsting dels cambrers i als maquilladors, una feina excepcional.
-
@Dark City:
@lluç:
Desagraits, no teniu ni idea el que li va costar a Vinatea juntar a tanta panderola i li ho pagueu aixina, criticant…
Enhorabona als caps de càsting dels cambrers i als maquilladors, una feina excepcional.
Buff parece mentira que aún no nos conozcas… y los calamares no me molaron nada.
-
no,no, si a mi em semblava bé.
-
-
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
Buff parece mentira que aún no nos conozcas… y los calamares no me molaron nada.
PERO HABIAN CALAMARES?? - YO SOLO ME ANRECUERDO DE LOS PEPITOS DE TITAINA….... EL "ESGARRAET"......... Y LA GRAN SANGRIA QUE SACO EL TIO JULIO
-
@Cabanyal-StCroix:
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
PERO HABIAN CALAMARES?? - YO SOLO ME ANRECUERDO DE LOS PEPITOS DE TITAINA….... EL "ESGARRAET"......... Y LA GRAN SANGRIA QUE SACO EL TIO JULIO
Vamos… parecían calamares
-
@Felipe:
@Cabanyal-StCroix:
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
Vamos… parecían calamares
Y NADIE TIENE COJONES A HABLAR DE LA GRAN "ENSALADILLA RUSA", EH??? SI ES QUE MI AMIGO JULIO ES UN CRACK DE LA COCINA….... AHORA, LOS CAMAREROS SON UNOS CRACKS (DE FEOS, LOS MUY MAMONES)
-
¿las cucarachas rebozadas que color cogen?
-
¿las cucarachas rebozadas que color cogen?
UN COLORSSITO CAOBA QUE DA GUSTO VERLO…...... AHORA, EL SABOR ES INCONFUNDIBLE....... Y EL CRUJIDO.....UMMMMMMMMMMM
-
VINGA , VA . VINATEA , POSAT A L'FEINA I CONTACTA JA AMB LA IOLANDA DAMIA .
-
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
-
@VIRGINIA RACCA:
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!¿Cómo que no vas a ir? Eso no puede ser. Convence a alguien para que te traigan anda, que total, una vez más no pasará nada ¿no? o qué tal si te vienes tu? No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
-
@Hermione Granger:
No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
no te confundas… soy una más, no la más...
saludos
-
per a panderoles les que hi havien a casa "Ramonet" (al costat de la casa de les Galletes)…...... ahi demanaves un platet de braves i et menjaves de gratis sis o set panderoles.................. mare meva, quins records! l'altre dia al sopar crec que era Themon el que m'ho recordava......... quins records, deu meu.
RAMONETTTTTTTT CORRE, CORRE QUE TENS CARTA!! - i alla anava el paio darrere les panderoles!! que bo... ES QUE EL CABANYAL ES UNIC.
-
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Lo digo principalmente por JOVIPA.
-
@Felipe:
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Hombe…...los hay de todo...................... obsesionados con el alcohol, obsesionados con las drogas, obsesionados con el futbol, con el sexo,.......... CON EL RINTI........ y yo obsesionado con VICTORIERO Y MI GRAU 48
-
A MI ME DA IGUAL DONDE SE VAYA. ESO SI QUE SEA DE CONFIANZA DE ALGUNO DE AQUI.
POR CIERTO ENTRE VARIOS ESTAIS CONVIRTIENDO ESTE POST EN UN GALLINERETE.DE BUEN ROLLO EHH.
-
Jo anava a proposar un cybernet. Així entraven tots a la vegada al fòrum, anàvem posant posts i veient-nos la cara . Digueu, sensació estranya. (així 101 podria vindre).
Bé Nou-Dark City, el primer de tot cal contactar i garantir la presència de Victoriero, a partir d'ahí... està tot pastat i fet ¡¡¡
-
Jo anava a proposar un cybernet. Així entraven tots a la vegada al fòrum, anàvem posant posts i veient-nos la cara . Digueu, sensació estranya. (així 101 podria vindre).
Bé Nou-Dark City, el primer de tot cal contactar i garantir la presència de Victoriero, a partir d'ahí... està tot pastat i fet ¡¡¡
IEEEEEEEEEEEE I ALS DEMES NO ELS HAS DE CONTACTAR O QUE?? QUE PASSA QUE SOM NEGRES??? QUE NO ENS VOLS??
AMB EL CARINYO QUE JO ET TINC........... I EM FAS ACO......
-
@Felipe:
Por favor, que cosas dices, y todo porque en el primer viaje que hice para ver al Levante fuera me tuvieron que subir al autobús.
-
pos yo a ver si tb puedo ir y nos pegamso unas risas ejejejejejej
-
PUES ESPERO PODER ESTA VEZ ASISTIR YA QUE ME IMAGINO QUE LA MUJER YA HABRA DADO A LUZ YA QUE NO CONOZCO UN EMBARAZO DE 11 MESES¡¡¡¡
SOPAR FORERII OEOEOEOEOEOEOEOEOEOE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡