SOPAR FORERO (SECOND EDITION)
-
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
-
@VIRGINIA RACCA:
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!¿Cómo que no vas a ir? Eso no puede ser. Convence a alguien para que te traigan anda, que total, una vez más no pasará nada ¿no? o qué tal si te vienes tu? No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
-
@Hermione Granger:
No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
no te confundas… soy una más, no la más...
saludos
-
per a panderoles les que hi havien a casa "Ramonet" (al costat de la casa de les Galletes)…...... ahi demanaves un platet de braves i et menjaves de gratis sis o set panderoles.................. mare meva, quins records! l'altre dia al sopar crec que era Themon el que m'ho recordava......... quins records, deu meu.
RAMONETTTTTTTT CORRE, CORRE QUE TENS CARTA!! - i alla anava el paio darrere les panderoles!! que bo... ES QUE EL CABANYAL ES UNIC.
-
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Lo digo principalmente por JOVIPA.
-
@Felipe:
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Hombe…...los hay de todo...................... obsesionados con el alcohol, obsesionados con las drogas, obsesionados con el futbol, con el sexo,.......... CON EL RINTI........ y yo obsesionado con VICTORIERO Y MI GRAU 48
-
A MI ME DA IGUAL DONDE SE VAYA. ESO SI QUE SEA DE CONFIANZA DE ALGUNO DE AQUI.
POR CIERTO ENTRE VARIOS ESTAIS CONVIRTIENDO ESTE POST EN UN GALLINERETE.DE BUEN ROLLO EHH.
-
Jo anava a proposar un cybernet. Així entraven tots a la vegada al fòrum, anàvem posant posts i veient-nos la cara . Digueu, sensació estranya. (així 101 podria vindre).
Bé Nou-Dark City, el primer de tot cal contactar i garantir la presència de Victoriero, a partir d'ahí... està tot pastat i fet ¡¡¡
-
Jo anava a proposar un cybernet. Així entraven tots a la vegada al fòrum, anàvem posant posts i veient-nos la cara . Digueu, sensació estranya. (així 101 podria vindre).
Bé Nou-Dark City, el primer de tot cal contactar i garantir la presència de Victoriero, a partir d'ahí... està tot pastat i fet ¡¡¡
IEEEEEEEEEEEE I ALS DEMES NO ELS HAS DE CONTACTAR O QUE?? QUE PASSA QUE SOM NEGRES??? QUE NO ENS VOLS??
AMB EL CARINYO QUE JO ET TINC........... I EM FAS ACO......
-
@Felipe:
Por favor, que cosas dices, y todo porque en el primer viaje que hice para ver al Levante fuera me tuvieron que subir al autobús.
-
pos yo a ver si tb puedo ir y nos pegamso unas risas ejejejejejej
-
PUES ESPERO PODER ESTA VEZ ASISTIR YA QUE ME IMAGINO QUE LA MUJER YA HABRA DADO A LUZ YA QUE NO CONOZCO UN EMBARAZO DE 11 MESES¡¡¡¡
SOPAR FORERII OEOEOEOEOEOEOEOEOEOE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
Jo sóc molt formal i no sé si m'interessa juntar-me amb vosaltres
però aquesta volta procuraré anar.
-
La mare que us va parir. Que impressentables que sou, borratxos, drogadictes, animals, antivalencianistes… comunistes.
Quin dia és el sopar?
-
Yo creo que de todo eso lo peor es lo de comunista.
-
Podiem fer lo que diu Vinatea : quedar a un cyber i parlar entre nosaltres per ordenador, mentres sopem.
Quedaria boig!!
-
IEEEEEEEEE
AA ESTA NO FALTE NI DE CONYA!!!!
A ON HI HA QUE APUNTARSE?!!?!?
-
@Felipe:
Yo creo que de todo eso lo peor es lo de comunista.
-
@XOTO D'ALBALAT:
La mare que us va parir. Que impressentables que sou, borratxos, drogadictes, animals, antivalencianistes… comunistes.
Quin dia és el sopar?
Ieeeeeeeee Xoto!! qui t'ha dit que algu d'aci siga drogadicte???? - que en l'ultim sopar vares veure molta "accio" als wc dels pubs, restaurant, etc??? - Jo es que no em vaig fixar molt
Mare meva............. digueu-me quan el munteu........ que m'agradaria anar!!!
-
Jo vaig segurrrrrr
-
JODER Q GANAS TENGO D Q LLEGUE.
LLEGARE ,ME SENTARE , OBSERBARE Y SEGURAMENTE ME PARTIRE.
QUINA GENTOLA MARE DE DEU,SI ES Q SOM UNICS
-
QUINA GENTOLA MARE DE DEU,SI ES Q SOM UNICS
GENTOLA??? - GENTOLA??? crec que has segut molt "benevolent" amb aquesta paraula…..... SOM UNS CABRONS, aixo es el que som (i m'incluisc)
-
Yo os digo una cosa… que sí mucho ídolo y mucha historia pero con el paso del tiempo ya os daréis cuenta de que el más cabrón de todos es Victoriero que se me ha llevado El Delorean este fin de semana y me parece que se va a ligar una cortesana de no se qué siglo en Francia, joder y yo que quería irme este finde a revivir el ascenso del 63, que le den.
-
@Felipe:
Yo os digo una cosa… que sí mucho ídolo y mucha historia pero con el paso del tiempo ya os daréis cuenta de que el más cabrón de todos es Victoriero que se me ha llevado El Delorean este fin de semana y me parece que se va a ligar una cortesana de no se qué siglo en Francia, joder y yo que quería irme este finde a revivir el ascenso del 63, que le den.
madre mia…......cada dia estais peor!!
pero conyo........... decidme fecha y demas, que lo mas seguro asista al SEGUNDO SOPAR FORERO MUNDIAL DEL LEVANTE
y por favor, confirmad asistencia de: Victoriero y Xoto d'albalat.
-
Primer viernes de liga, yo creo que eso es lo que ha dicho Dark City (el forero anteriormente conocido como nouvingut) y creo que por casos como el tuyo debe ser inamovible, ale ya está, el que se quiera venir que se venga y a Victoriero ya lo llevo yo aunque sea arrastrandolo del poco pelo que le queda o de la patilla de las gafas esas que lleva, que por si no lo sabéis, no es que las eligiera él, es que nació ya con ellas.
-
INVITEMOS A LARSON , ASI QUE SE JODA EL BARSA Y SALDREMOS EN PRIMERA PAGINA DEL AS.
Titulares : LOS MOSSOS D'ESCUADRA HAN DETENIDO , EN UNA DISCOTECA DEL CABANYAL , A LOS MIEMBROS DE UNA PELIGROSA BANDA QUE AUTODENOMINA "SOPAR FORERO"
-
Hem de convéncer a rinti per què vinga. Esta vegada no ens pot fallar. Com tampoc ens pot fallar ni Cullerot ni Levante1909 ni Antinacionalista ni tants i tants que van desaprofitar la gran oportunitat que l'amic Vinatea ens va donar a tots els forogranota.com-adictes.
-
ja sabeu que jo soc el de les preguntes…...... em faig les seguents:
1.- El gran Vinatea va a ser el responsable d'aquesta gran festa granota?? - ho dic perque l'ultima que va montar va ser d'escandol (amb borratxera i "demes coses" entre mig.
2. Que vinga el Xoto d'albalat i vull que bote al ritme de: ES UN XOTO EL QUE NO BOTE.... penseu que vindra???
3.- On penseu muntar-la aquesta vegada?? - perque m'imagine que a casa Julio no torna ni Jesus Del Cabanyal
4.- si anem a un altre local/restaurant........... podeu assegurar-me que tindra panderoles correguent per la paret... com en el ultim sopar??? - es que un sopar sense panderoles es com una folladeta sense correr-se.
5.- Penseu que Victoriero agafara la mateixa dimensio de bufa que va agafar en l'ultima edicio del Sopar Forero??
6.- Algu pensa que rinti vindra??
i per ultim..........
7.- ALGU PENSA QUE RINTI EXISTEIX??
-
Tinc un dubte. Si parlem del divendres abans de la primera jornada del CAMPEONATO NACIONAL DE LIGA DE PRIMERA DIVISION (que bonico és llegir-ho a este foro, eh?… i que bonico és llegir-ho a la copa que s'entrega al campió, eh? Li, li, li, li . Vos tinc unes ganetes... Guarros!). A on estava? Ah, si. Resumint. Eixe divendres pot ser que siga d'agost i, no és el meu cas, però pot ser hi haja foreros de vacances lluny de València. Comprovem eixe tema.
Dani, no vaig a poder botar perque me passarà igual que a l'anterior sopar. Segur que per a eixe dia tinc una lesió en alguna cama que m'impedeix botar.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Tinc un dubte. Si parlem del divendres abans de la primera jornada del CAMPEONATO NACIONAL DE LIGA DE PRIMERA DIVISION (que bonico és llegir-ho a este foro, eh?… i que bonico és llegir-ho a la copa que s'entrega al campió, eh? Li, li, li, li . Vos tinc unes ganetes... Guarros!). A on estava? Ah, si. Resumint. Eixe divendres pot ser que siga d'agost i, no és el meu cas, però pot ser hi haja foreros de vacances lluny de València. Comprovem eixe tema.
Dani, no vaig a poder botar perque me passarà igual que a l'anterior sopar. Segur que per a eixe dia tinc una lesió en alguna cama que m'impedeix botar.MIRA QUE T'AGRADA TIRAR-NOS PER CARA QUE SOU ELS CAMPIONS DE LLIGA, DE UEFA, DEL TORNEIG AVDA.SUECIA, DEL TORNEIG ARREPLEGUEM TARONJES A LA MARJAL, ETC…................ COM ES NOTA D'UN VENS I ON VAS!!!
JA VEURAS COM EL JESUS DEL CABANYAL ET CASTIGARA PER TOT ACO QUE ENS FAS!!! CRISTO ES GRANOTA!!!!
SALUTACIONS DES DE WIGAN, MOLT PROP DE LA FIGA MA MARE.