SOPAR FORERO (SECOND EDITION)
-
QUINA GENTOLA MARE DE DEU,SI ES Q SOM UNICS
GENTOLA??? - GENTOLA??? crec que has segut molt "benevolent" amb aquesta paraula…..... SOM UNS CABRONS, aixo es el que som (i m'incluisc)
-
Yo os digo una cosa… que sí mucho ídolo y mucha historia pero con el paso del tiempo ya os daréis cuenta de que el más cabrón de todos es Victoriero que se me ha llevado El Delorean este fin de semana y me parece que se va a ligar una cortesana de no se qué siglo en Francia, joder y yo que quería irme este finde a revivir el ascenso del 63, que le den.
-
@Felipe:
Yo os digo una cosa… que sí mucho ídolo y mucha historia pero con el paso del tiempo ya os daréis cuenta de que el más cabrón de todos es Victoriero que se me ha llevado El Delorean este fin de semana y me parece que se va a ligar una cortesana de no se qué siglo en Francia, joder y yo que quería irme este finde a revivir el ascenso del 63, que le den.
madre mia…......cada dia estais peor!!
pero conyo........... decidme fecha y demas, que lo mas seguro asista al SEGUNDO SOPAR FORERO MUNDIAL DEL LEVANTE
y por favor, confirmad asistencia de: Victoriero y Xoto d'albalat.
-
Primer viernes de liga, yo creo que eso es lo que ha dicho Dark City (el forero anteriormente conocido como nouvingut) y creo que por casos como el tuyo debe ser inamovible, ale ya está, el que se quiera venir que se venga y a Victoriero ya lo llevo yo aunque sea arrastrandolo del poco pelo que le queda o de la patilla de las gafas esas que lleva, que por si no lo sabéis, no es que las eligiera él, es que nació ya con ellas.
-
INVITEMOS A LARSON , ASI QUE SE JODA EL BARSA Y SALDREMOS EN PRIMERA PAGINA DEL AS.
Titulares : LOS MOSSOS D'ESCUADRA HAN DETENIDO , EN UNA DISCOTECA DEL CABANYAL , A LOS MIEMBROS DE UNA PELIGROSA BANDA QUE AUTODENOMINA "SOPAR FORERO"
-
Hem de convéncer a rinti per què vinga. Esta vegada no ens pot fallar. Com tampoc ens pot fallar ni Cullerot ni Levante1909 ni Antinacionalista ni tants i tants que van desaprofitar la gran oportunitat que l'amic Vinatea ens va donar a tots els forogranota.com-adictes.
-
ja sabeu que jo soc el de les preguntes…...... em faig les seguents:
1.- El gran Vinatea va a ser el responsable d'aquesta gran festa granota?? - ho dic perque l'ultima que va montar va ser d'escandol (amb borratxera i "demes coses" entre mig.
2. Que vinga el Xoto d'albalat i vull que bote al ritme de: ES UN XOTO EL QUE NO BOTE.... penseu que vindra???
3.- On penseu muntar-la aquesta vegada?? - perque m'imagine que a casa Julio no torna ni Jesus Del Cabanyal
4.- si anem a un altre local/restaurant........... podeu assegurar-me que tindra panderoles correguent per la paret... com en el ultim sopar??? - es que un sopar sense panderoles es com una folladeta sense correr-se.
5.- Penseu que Victoriero agafara la mateixa dimensio de bufa que va agafar en l'ultima edicio del Sopar Forero??
6.- Algu pensa que rinti vindra??
i per ultim..........
7.- ALGU PENSA QUE RINTI EXISTEIX??
-
Tinc un dubte. Si parlem del divendres abans de la primera jornada del CAMPEONATO NACIONAL DE LIGA DE PRIMERA DIVISION (que bonico és llegir-ho a este foro, eh?… i que bonico és llegir-ho a la copa que s'entrega al campió, eh? Li, li, li, li . Vos tinc unes ganetes... Guarros!). A on estava? Ah, si. Resumint. Eixe divendres pot ser que siga d'agost i, no és el meu cas, però pot ser hi haja foreros de vacances lluny de València. Comprovem eixe tema.
Dani, no vaig a poder botar perque me passarà igual que a l'anterior sopar. Segur que per a eixe dia tinc una lesió en alguna cama que m'impedeix botar.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Tinc un dubte. Si parlem del divendres abans de la primera jornada del CAMPEONATO NACIONAL DE LIGA DE PRIMERA DIVISION (que bonico és llegir-ho a este foro, eh?… i que bonico és llegir-ho a la copa que s'entrega al campió, eh? Li, li, li, li . Vos tinc unes ganetes... Guarros!). A on estava? Ah, si. Resumint. Eixe divendres pot ser que siga d'agost i, no és el meu cas, però pot ser hi haja foreros de vacances lluny de València. Comprovem eixe tema.
Dani, no vaig a poder botar perque me passarà igual que a l'anterior sopar. Segur que per a eixe dia tinc una lesió en alguna cama que m'impedeix botar.MIRA QUE T'AGRADA TIRAR-NOS PER CARA QUE SOU ELS CAMPIONS DE LLIGA, DE UEFA, DEL TORNEIG AVDA.SUECIA, DEL TORNEIG ARREPLEGUEM TARONJES A LA MARJAL, ETC…................ COM ES NOTA D'UN VENS I ON VAS!!!
JA VEURAS COM EL JESUS DEL CABANYAL ET CASTIGARA PER TOT ACO QUE ENS FAS!!! CRISTO ES GRANOTA!!!!
SALUTACIONS DES DE WIGAN, MOLT PROP DE LA FIGA MA MARE.
-
@Cabanyal-StCroix:
2. Que vinga el Xoto d'albalat i vull que bote al ritme de: ES UN XOTO EL QUE NO BOTE…. penseu que vindra???
Com ja es va cantar en el seu moment:
EL QUE NO HA BOTAT, ÉS EL XOTO D'ALBALAT
EL QUE NO HA BOTAT, ÉS EL XOTO D'ALBALAT
LALALALAAA LALALALALALALALAAAAAAAA
EL XOTO D'ALBALAAAAAAAT…
-
Jo trobe que per qüestio de dades, diners després de vacances, agost pel mig, la majoria no estan etc. és difícil que isca bé, jo quasi el duria a principis de desembre, no està tampoc lluny, però vosaltres direu.
-
Jo trobe que per qüestio de dades, diners després de vacances, agost pel mig, la majoria no estan etc. és difícil que isca bé, jo quasi el duria a principis de desembre, no està tampoc lluny, però vosaltres direu.
Bona idea, amic Xavier, molt bona idea…........... Final d'agost-principi de setembre es una mica fotut en molts sentits ( a mi em dona igual, jo vaig quan calga)..........
....... Ara, en dessembre a Valencia ja fa fred..... i jo, venint del carib em vaig a gelar com un pollet; aleshores ja sabeu........... ALCOHOL A MANSALVA.
-
Despues de los problemas surgidos en el foro y la perdida de mensajes, recuperamos este.
IIIIIIEEEEEEHHHHH , VA , O QUE
-
Yeeeee aixó a on está el sopar?, tenim q fer-ho ya, yo encara enrecorde el atre, q no pase de este comenÇament lliguero, i si pot ser a vore qui encontra un garito en més frikis q el de Casa Julio. . El q siga pero q siga Granota a mort.
-
La idea és buscar una sèrie de coses:
DIA I HORA
LLOC
ORGANITZADOR(S)
ASSISTENTSA ser possible jo crec que el dia hauria de ser un divendres o dissabte previ a un partit en casa, ja que així ens comboiem per l'endemà vore'ns a l'estadi i anem acostumant-nos a penya.
El lloc per a mi no és un problema, la idea és que siga bo, barat i per València. A mi la Malvarrosa i el Cabanyal em semblen bons llocs. Hi ha un bar-restaurant que organitza despedides i sopars d'empresa que es diu Paco Polit i està molt a prop de Casa Julio, per si decidiu no repetir.
Els organitzadors és el més difícil, i jo no sé si podria fer-me càrrec.
Per a assistir al sopar podeu comptar amb mi i un altre comensal.
Va collons !!!
-
Vinga va!
-
va¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
DIA I HORA: On siga.
LLOC: On vullgau.
ORGANITZADOR(S): Xavier que ho va fer de puta mare en la primera edició i més voluntaris.
ASSISTENTS: Jo m´apunte amb el 13 de Manolo.
-
un altre!!!
-
El 24 d'octubre Llevant - Espanyol, que penses Vinatea?
Per cert, jo també vaig, eh?
-
A ver si la idea va para adelante, que la otra me la perdí , pero a esta no fallo ehh!
-
mi higado no va aguantará este ascenso , pero yo voy
-
Vaaaaaaaa, deixeu-me una setmaneta i començem a pastar la farina, eh?. Granota exiliao, a vore quin cap de setmana et ve bé entre segona quinzena de novembre i primera de desembre. Esperem la teua informació. (home el 24 d'octubre no estaria malament tampoc, Llevant - Espanyol… homenatge a la bandera.... )
-
Vaaaaaaaa, deixeu-me una setmaneta i començem a pastar la farina, eh?. Granota exiliao, a vore quin cap de setmana et ve bé entre segona quinzena de novembre i primera de desembre. Esperem la teua informació. (home el 24 d'octubre no estaria malament tampoc, Llevant - Espanyol… homenatge a la bandera.... )
Homenatge a la bandera amb Rum del Caribe
-
Yo por supuesto voy seguro pero con algunas condiciones:
1º (La más importante) Tiene que ir Victoriero, si no….. si no..... jodido
2º (Esta es negociable) Yo kiero que sea en casa Julio porque me partía el culo con los camareros
3º La mujer de Arsenal no tiene que estar embarazada para esas fechas
4º El exiliao tiene que traer ron
y 5..... Por el culo te la hinco
Ah, y no os olvideis los cromos
-
@Antixotos:
Yo por supuesto voy seguro pero con algunas condiciones:
1º (La más importante) Tiene que ir Victoriero, si no….. si no..... jodido
2º (Esta es negociable) Yo kiero que sea en casa Julio porque me partía el culo con los camareros
3º La mujer de Arsenal no tiene que estar embarazada para esas fechas
4º El exiliao tiene que traer ron
y 5..... Por el culo te la hinco
Ah, y no os olvideis los cromos
Las 4 primeras condiciones se pueden aceptar .
Para la 5 ….... NO CUENTES CONMIGO.
-
Ufffff la tercera és difícil. Arsenal s'ha encabotat en plenar el Rico Perez i a l'últim partit anaren 7.000, fins a 30000 que té de capacitat…. ja veus.
Dani CONTESTA ¡¡¡¡¡¡¡.
-
Como? Sopar forero? Uhmmmmm. Que delicia…
Quan? quan? quan? quan? quan? quan?...
Xotos, ladrones, no nos toqueis los calamares.
-
El tete Danny estara alli amb les seves ampolles de rom del Carib.
Digueu-me quan ho esteu planetjant i vaig buscant vols per a anar-hi.
Si es fa a casa el Julio, jo li truque des d'aci i veureu quina alegria que s'emporta!!
El Xoto d'albalat haura de botar al ritme de: ES UN XOTO EL QUE NO BOTE
Victoriero haura de agafar bufa monumental com la va agafar l'altra vegada.
Xavier haura de portar una bandera de l"espanyol (i un bon tanga).
Per cert, el Pityklyn haura de portar algun puro habano o algo, eh??
Salutacions desde aci on fa mogollo d'aire i pluja.
-
… Ah, se m'oblidava. En eixe sopar coneixereu el secret millor guardat de Victoriero
Llegó tu hora Enriquito...