SOPAR FORERO (SECOND EDITION)
-
Vist l'èxit de la primera edició del Sopar Forero de forogranota.com, gràcies a l'entusiasme dels assistents i la passió especial del company Vinatea, jo crec que és el moment de començar a plantejar-nos reeditar este hictus històric.
La meua proposta és que el divendres anterior al primer partit de lliga fer un altre sopar. Jo ja sé que encara queda molt, però com que hi ha gent que està molt enfeinada, quan abans estiga clar (encara que només siga el dia), més gent que se'n vindrà. Què vos pareix?
-
YO NO PUDE IR A LA CENA ASI Q ME PARECE UNA GRAN IDEA
ME APUNTO
-
Yo (a no ser por causa de fuerza mayor) estaré allí buscando a rinti.
-
Ieee a vosaltres no vos agrada el futbol!!
LO que sou es una banda de borratxos!!!
Bo, jo m´apunte.
-
Bo, jo m´apunte.
SI CAL, JO PORTE EL ROM DE LES ANTILLES, DE NOU!!!
DIGUE-ME DATES I TOT AIXO, HOME…........ QUE M'AGRADARIA ESTAR-HI.PERO AQUESTA VEGADA, MILLOR QUE NO SIGA A CASA JULIO....... QUE ELS CAMBRERS ELS HAVIA TRET DE LA PELICULA "LA FAMILIA MONSTER" (EL MOLT FILL D'UNA GRAN GOSSA).
-
jo al proxim si no hi ha ningun concert anire.
-
@negu_gorriak:
Si fa falta, en compte de portar a Fèlix, portarem a Fermin Muguruza, val?
-
@Dark City:
@negu_gorriak:
Si fa falta, en compte de portar a Fèlix, portarem a Fermin Muguruza, val?
jejjeje,l'anterior va coincidir ke actuaba marea en republicca,pero weno si portes a fermin es kedara menut el lloc
-
@Cabanyal-StCroix:
Bo, jo m´apunte.
SI CAL, JO PORTE EL ROM DE LES ANTILLES, DE NOU!!!
DIGUE-ME DATES I TOT AIXO, HOME…........ QUE M'AGRADARIA ESTAR-HI.PERO AQUESTA VEGADA, MILLOR QUE NO SIGA A CASA JULIO....... QUE ELS CAMBRERS ELS HAVIA TRET DE LA PELICULA "LA FAMILIA MONSTER" (EL MOLT FILL D'UNA GRAN GOSSA).
-
ai, q he citat però no he escrit!!!! Doncs això, q a la pròxima siga en un altre bar ja les cuquis… corrien per la barra. El q m'extranya és q no ens tragueren un sofregit de cuquis amb cebeta, ÑAM
-
Lo que no mata engorda.
-
@lluç:
ai, q he citat però no he escrit!!!! Doncs això, q a la pròxima siga en un altre bar ja les cuquis… corrien per la barra. El q m'extranya és q no ens tragueren un sofregit de cuquis amb cebeta, ÑAM
JAJA ¿No sabies que les paneroles formaven part de l'escenari? La veritat és que entre paneroles i cambrers misteriosos semblava que anàvem a rodar una pel·lícula de terror
-
yo no puedo, si diera mi verdadera identidad perdería mis superpoderes.
-
@lluç:
JAJA ¿No sabies que les paneroles formaven part de l'escenari? La veritat és que entre paneroles i cambrers misteriosos semblava que anàvem a rodar una pel·lícula de terror
Desagraits, no teniu ni idea el que li va costar a Vinatea juntar a tanta panderola i li ho pagueu aixina, criticant…
Enhorabona als caps de càsting dels cambrers i als maquilladors, una feina excepcional.
-
@Dark City:
@lluç:
Desagraits, no teniu ni idea el que li va costar a Vinatea juntar a tanta panderola i li ho pagueu aixina, criticant…
Enhorabona als caps de càsting dels cambrers i als maquilladors, una feina excepcional.
Buff parece mentira que aún no nos conozcas… y los calamares no me molaron nada.
-
no,no, si a mi em semblava bé.
-
-
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
Buff parece mentira que aún no nos conozcas… y los calamares no me molaron nada.
PERO HABIAN CALAMARES?? - YO SOLO ME ANRECUERDO DE LOS PEPITOS DE TITAINA….... EL "ESGARRAET"......... Y LA GRAN SANGRIA QUE SACO EL TIO JULIO
-
@Cabanyal-StCroix:
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
PERO HABIAN CALAMARES?? - YO SOLO ME ANRECUERDO DE LOS PEPITOS DE TITAINA….... EL "ESGARRAET"......... Y LA GRAN SANGRIA QUE SACO EL TIO JULIO
Vamos… parecían calamares
-
@Felipe:
@Cabanyal-StCroix:
@Felipe:
@Dark City:
@lluç:
Vamos… parecían calamares
Y NADIE TIENE COJONES A HABLAR DE LA GRAN "ENSALADILLA RUSA", EH??? SI ES QUE MI AMIGO JULIO ES UN CRACK DE LA COCINA….... AHORA, LOS CAMAREROS SON UNOS CRACKS (DE FEOS, LOS MUY MAMONES)
-
¿las cucarachas rebozadas que color cogen?
-
¿las cucarachas rebozadas que color cogen?
UN COLORSSITO CAOBA QUE DA GUSTO VERLO…...... AHORA, EL SABOR ES INCONFUNDIBLE....... Y EL CRUJIDO.....UMMMMMMMMMMM
-
VINGA , VA . VINATEA , POSAT A L'FEINA I CONTACTA JA AMB LA IOLANDA DAMIA .
-
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
-
@VIRGINIA RACCA:
jajajjaa, los estoy leyendo y me meo de la risaaaaaaaaaaaaaaa
las cucarachaaaaaaaaaaaaas!!!!! juaaaaaaaaaas!!!!!
bueno, yo no voy a estar en este sopar forero II… pero igual voy a decir algo:
AGUANTE JULIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!¿Cómo que no vas a ir? Eso no puede ser. Convence a alguien para que te traigan anda, que total, una vez más no pasará nada ¿no? o qué tal si te vienes tu? No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
-
@Hermione Granger:
No puedes faltar mujer, eres la más levantinista!!!!!!!!
no te confundas… soy una más, no la más...
saludos
-
per a panderoles les que hi havien a casa "Ramonet" (al costat de la casa de les Galletes)…...... ahi demanaves un platet de braves i et menjaves de gratis sis o set panderoles.................. mare meva, quins records! l'altre dia al sopar crec que era Themon el que m'ho recordava......... quins records, deu meu.
RAMONETTTTTTTT CORRE, CORRE QUE TENS CARTA!! - i alla anava el paio darrere les panderoles!! que bo... ES QUE EL CABANYAL ES UNIC.
-
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Lo digo principalmente por JOVIPA.
-
@Felipe:
Por cierto… no pensáis que estamos todos un poco obsesionados con el fútbol y el alcohol?
Lo digo principalmente por JOVIPA.
Hombe…...los hay de todo...................... obsesionados con el alcohol, obsesionados con las drogas, obsesionados con el futbol, con el sexo,.......... CON EL RINTI........ y yo obsesionado con VICTORIERO Y MI GRAU 48
-
A MI ME DA IGUAL DONDE SE VAYA. ESO SI QUE SEA DE CONFIANZA DE ALGUNO DE AQUI.
POR CIERTO ENTRE VARIOS ESTAIS CONVIRTIENDO ESTE POST EN UN GALLINERETE.DE BUEN ROLLO EHH.