L'Elx, lamentable
-
El partit de dissabte passat es va pedre i això es que importa però més enllà d'això m'agradaria fer unes reflexions del partit:
No vaig a entrar a valorar la IMPARCIALITAT del Canal Xoto ni de Roberto XotoGil, ni el comportament de l'afició de l'Elx, que va demostrar que està a l'altura de nostra (¿…?), ni la mania de intentar possar al mateix sac al Llevant i a l'Elx: NO LLUITEM PEL MASTEIX OBJECTIU.
Jo volia centrar-me en el plantejament de l'Elx: d'entrada conte fins a 6 defenses centrals a l'aliniació titulas ¡6 centrals! i amb Moises dalt a baixar pilotes, Nino a buscar-les i Zarate i el Toro a xutar de lluny, la resta, tots a defendre. Jo crec que si el nostre equip algun dia jugara així crec que, encara que guanyarem, estariem tots pelant a l'entrenador.
Jo crec que un equip de fútbol deu d'aspirar a algo més que a treure algún bon resultat.
Jo estic segur que amb plantejaments així no aniria molt a gust al camp a vore al meu equip.Menys mal que sóc del Llevant i no d'altres equips.
-
@Xota:
Menys mal que sóc del Llevant i no d'altres equips.
menudo nick te gastas!!!! ya iba a tirar a la yugular nada mas entrar
-
Xota, yo creo q no es nuestro problema hablar del planteamiento del eqipo rival. ellos iran como qieran. es mas, es un honor ver q los eqipos nos tienen miedo. los objetivos, a priori parecen los mismos. la aficion, yo vi buena aficion, menos los tontos, q tb los tenemos nosotros, y todos
-
PEska, el nit "xota" ve pel jugador "chota", però és q en valencià no existeix la grafia "ch". (crec q és per això)
-
Peska a este foro no he escrit molt per que la faena no m'ho permitix però a l'antic foro de la pàgina oficial del Llevant (que en pau descanse) era un habitual i la gent més habitual en aquells temps em vconeixien com a xota i, evidentment no anava ha canviar-me el nick ara.
-
vale vale solo era una coña!!