FORÇA LLEVANT INFORMA
-
Veient els comentaris vessats per altres aficionats granotes pels forums, ens veiem en l'obligació d'aclarir certs dubtes relacionats amb la pancarta exibida al partit de presentació del nostre LLEVANT U.E. contra el NAC BREDA.
En primer lloc dir que la pancarta anava dirigida unicament contra certs membres de la directiva per la qual ens sentim traïts i desil.lusionats ja abans del començament de lliga.
El lema de la pancarta era "NO ACABAREU AMB NOSALTRES" i la finalitat de la protesta no es altra que el de mostrar davant d'aquestes maquines de fer diners, que per molts enganys i mentides no aconseguiran acabar amb un dels principals focus d'animació al nou estadi, que la nostra fidelitat i estima cap a aquest club esta molt per damunt del que ells es pensen.
el motiu de la protesta en general es el fet de que en un principi la directiva o millor dit un element bastant famós per aquest forum ens va prometre el lloc d'ubicació que venim ocupant des de fa molts anys al quadre central del gol alboraia baix, inclus sense anim de tindre cap tracte de favor membres del nostre grup feren cua a les taquilles de l'estadi amb la sorpresa de que els van dir els empleats del club que nosaltres no habiem de fer cues ja que dels nostres pases ja s'encarregava aquest senyor,l a nostra sorpresa ve quan dies despres ens assabentem de que les nostres localitats habituals han estat venudes, llavors rapidament tornem a fer cua per aconseguir, un espai en qualsevol lloc del gol alboraia,quan una volta es sabut per membres de la directiva aquesta nova ubicació, la qual no els va agradar gaire ens ofereixen una alternativa que no es altra que un raconet al costat del marcador del gol alboraia alt i amb aquesta opció es tanca en banda trencant tot tipus de rel.lació amb el nostre grup. Aquest espai pensem no es un bon lloc per tal de fer presió a l'equip contrari i animar als nostres jugadors.
Nosaltres pensem que aquesta acció per part del club es nomes que un intent per fer desapareixer un dels grups mes sorollosos i fidels al nou estadi, el motiu suposem que de sobra sabut.
Davant d'actituds com aquestes nomes ens queda resistir i aumentar la nostra estima i fidelitat cap a uns colors i no cap a mercenaris, homes empresa o maquines de fer diners, els quals no han respectat no nomes el nostre lloc habitual si no els de molts socis que anys rera anys venen viatjant i gastant temps i diners pel nostre club, han preferit els diners frescs que la il.lusió dels aficionats de sempre,per no parlar de "les barres del nostre classic jersei " etc..
Aquestos empresaris volen una afició aborregada i sumisa, no deixem que juguen amb els nostres sentiments per molts diners que tinguen en joc.ara mes que mai AMUNT LLEVANT!!!!!!!
una afició de primera amb una directiva de tercera.
-
@BOMBERPILOT:
Veient els comentaris vessats per altres aficionats granotes pels forums, ens veiem en l'obligació d'aclarir certs dubtes relacionats amb la pancarta exibida al partit de presentació del nostre LLEVANT U.E. contra el NAC BREDA.
En primer lloc dir que la pancarta anava dirigida unicament contra certs membres de la directiva per la qual ens sentim traïts i desil.lusionats ja abans del començament de lliga.
El lema de la pancarta era "NO ACABAREU AMB NOSALTRES" i la finalitat de la protesta no es altra que el de mostrar davant d'aquestes maquines de fer diners, que per molts enganys i mentides no aconseguiran acabar amb un dels principals focus d'animació al nou estadi, que la nostra fidelitat i estima cap a aquest club esta molt per damunt del que ells es pensen.
el motiu de la protesta en general es el fet de que en un principi la directiva o millor dit un element bastant famós per aquest forum ens va prometre el lloc d'ubicació que venim ocupant des de fa molts anys al quadre central del gol alboraia baix, inclus sense anim de tindre cap tracte de favor membres del nostre grup feren cua a les taquilles de l'estadi amb la sorpresa de que els van dir els empleats del club que nosaltres no habiem de fer cues ja que dels nostres pases ja s'encarregava aquest senyor,l a nostra sorpresa ve quan dies despres ens assabentem de que les nostres localitats habituals han estat venudes, llavors rapidament tornem a fer cua per aconseguir, un espai en qualsevol lloc del gol alboraia,quan una volta es sabut per membres de la directiva aquesta nova ubicació, la qual no els va agradar gaire ens ofereixen una alternativa que no es altra que un raconet al costat del marcador del gol alboraia alt i amb aquesta opció es tanca en banda trencant tot tipus de rel.lació amb el nostre grup. Aquest espai pensem no es un bon lloc per tal de fer presió a l'equip contrari i animar als nostres jugadors.
Nosaltres pensem que aquesta acció per part del club es nomes que un intent per fer desapareixer un dels grups mes sorollosos i fidels al nou estadi, el motiu suposem que de sobra sabut.
Davant d'actituds com aquestes nomes ens queda resistir i aumentar la nostra estima i fidelitat cap a uns colors i no cap a mercenaris, homes empresa o maquines de fer diners, els quals no han respectat no nomes el nostre lloc habitual si no els de molts socis que anys rera anys venen viatjant i gastant temps i diners pel nostre club, han preferit els diners frescs que la il.lusió dels aficionats de sempre,per no parlar de "les barres del nostre classic jersei " etc..
Aquestos empresaris volen una afició aborregada i sumisa, no deixem que juguen amb els nostres sentiments per molts diners que tinguen en joc.ara mes que mai AMUNT LLEVANT!!!!!!!
una afició de primera amb una directiva de tercera.PLAS PLAS PLAS MUY BIEN TOTALMENTE DE ACUERDO CON VOSOTROS LA MAYORIA PENSAMOS IGUAL , LO QUE PASA QUE ALGUNOS CUANDO HACEMOS CRITICA DE LA DIRECTIVA Y SU FORMA DE ACTUAR NOS TACHAN DE XOTOS O ANTILEVANTINISTAS SI NO FIJAROS QUE CUANDO HACEMOS ALGUNA OBSEVACION "MOLESTA" SIEMPRE SON LOS MISMOS LOS QUE SE "DELATAN"
JAMAS RENUNCIAREMOS A NUESTRO PENSAMIENTO!!!!!!!!!
UN 10 POR TU POST!!!!!!!!!!!
-
Solidaritat amb Força Llevant.
Per la directiva sembla ser que pensen que anem a estar un anyet o dos per primera i volen explotar el xollo al màxim abans que el seu capital baixe.
Cal dir-ho ben clar, esta gent no té vergonya ni la coneix. Prou d'especuladors en el món futbolístic que els importa una merda el seu himne, els seus colors, la seua camisa i tot excepte en els diners que tot els puga generar (a ells clar, no al club).
-
teneis rason es una berguenza de club pero mis colores no me los quita nadie
-
El problema no se ha dado sólo con Força Llevant.
Se ha dado con "casi todas las peñas" , repito Casi todas.
Si os prometieron en un principio reservaros las localidades y no hacer colas , enhorabuena!!! , no fuistéis los únicos algún que otro grupo así como otras peñas tuvieron ese trato de favor de no esperar horas en la cola.
Si el club no lo ha cumplido simplemente no creo que sea x querer acabar con vosotros , sino porque la ineptitud alcanza a todos los estamentos de esta directiva.
Nosotros somos una peña que tamb viajamos bastante , y pretendemos acompañar siempre al equipo , sacamos 50 pases , y pese a tener el número 3 de las taquillas tampoco pudimos escoger nuestro sitio.
Después de pelearnos y tener un disgusto tras otro nos enteramos que había ciertos grupos y peñas que tuvieron un trato preferente.
Siento que no podáis repetir en vuestras localidades , pero nosotros tampoco , y sí que hicimos colas.
En resumen esta situación creo que no es una persecución , sino una cagada más , de una campaña desastrosa de renovación de abonos,que hemos sufrido "casi todos".
Saludos y espero que se resuelva vuestro problema.
fritz
-
ya os informaremos mas adelante pero os aseguro q si q ha sido echo a proposito x algunos directivos q buscan la desaparicion del grupo….
-
ya os informaremos mas adelante pero os aseguro q si q ha sido echo a proposito x algunos directivos q buscan la desaparicion del grupo….
si la politica parece ser que es :força llevant no! levantina de seguridad si! entonces ya sabemos de que pie cojea nuestro presi y nuestro consejo.
al final se pondra una pancarta que diga: " NO PASARAN" os suena de algo?
al final todo esto se volvera en su contra y en quienes les apoyan, hace tiempo que lo venimos advirtiendo.
-
@fritz:
Después de pelearnos y tener un disgusto tras otro nos enteramos que había ciertos grupos y peñas que tuvieron un trato preferente.
…
En resumen esta situación creo que no es una persecución , sino una cagada másNo trobe coherència entre estes dues frases. Com pots dir que no hi ha persecució ni intencionalitat si reconeixes que han hagut tractes preferents?
Després de les teues paraules queda clar que el que hi ha no són caguerades aleatòries sinó una clara i oberta tendència a la ineptitud pròpia d'una actitud dictatorial.
-
si la politica parece ser que es :força llevant no! levantina de seguridad si! entonces ya sabemos de que pie cojea nuestro presi y nuestro consejo.
al final se pondra una pancarta que diga: " NO PASARAN" os suena de algo?
al final todo esto se volvera en su contra y en quienes les apoyan, hace tiempo que lo venimos advirtiendo.Eso será ahora.
No creo que haya preferencias, pienso que es más inaptitud que otra cosa, porque en ese consejo me parece que mucho dicen pero poco de lo que han dicho hacen.
-
@Dark City:
@fritz:
…
En resumen esta situación creo que no es una persecución , sino una cagada másNo trobe coherència entre estes dues frases. Com pots dir que no hi ha persecució ni intencionalitat si reconeixes que han hagut tractes preferents?
Després de les teues paraules queda clar que el que hi ha no són caguerades aleatòries sinó una clara i oberta tendència a la ineptitud pròpia d'una actitud dictatorial.
En el comunicado de Força , se dice que alguien del club iba a gestionar la renovación de sus abonos , de una manera paralela a las taquillas.
Sí ,eso es un trato preferente que no sólo era para força ,sino tamb para otro grupo y dos o tres peñas segun nos enteramos luego.
Lo que pasa es que el club no contaba que las taquillas iban sacando pases a toda máquina y cuando fueron a resevar los de força , resulta que ya había abonados en esas localidades.
Pero el haber enfocado la renovación de esa manera ha traido cagadas com esta.
Si el club de verdad quisiera que Força no estuviera en el campo , creo que no le habría dado alguna alternativa.
Espero que ahora lo encuentres menos incoherente , repito que veo más una cagada que una persecución.
Mi peña no es radical ,es una peña familiar y nos encontramos con la misma situación , (hemos tenido que cambiar nuestros asientos de siempre) con el agravante de que sí que hemos hecho colas.
Y no tenemos problemas ni políticos ni de ningún tipo con el club , por lo tanto no creo que nos PERSIGAN , y sí que la han cagado de mala manera.
saludos
fritz
-
@Dark City:
@fritz:
…
En el comunicado de Força , se dice que alguien del club iba a gestionar la renovación de sus abonos , de una manera paralela a las taquillas.
Sí ,eso es un trato preferente que no sólo era para força ,sino tamb para otro grupo y dos o tres peñas segun nos enteramos luego.
Lo que pasa es que el club no contaba que las taquillas iban sacando pases a toda máquina y cuando fueron a resevar los de força , resulta que ya había abonados en esas localidades.
Pero el haber enfocado la renovación de esa manera ha traido cagadas com esta.
Si el club de verdad quisiera que Força no estuviera en el campo , creo que no le habría dado alguna alternativa.
Espero que ahora lo encuentres menos incoherente , repito que veo más una cagada que una persecución.
Mi peña no es radical ,es una peña familiar y nos encontramos con la misma situación , (hemos tenido que cambiar nuestros asientos de siempre) con el agravante de que sí que hemos hecho colas.
Y no tenemos problemas ni políticos ni de ningún tipo con el club , por lo tanto no creo que nos PERSIGAN , y sí que la han cagado de mala manera.
saludos
fritz
-
Entonces…. ¿Donde van a estar los Força esta temporada?
Mi apoyo a todas las peñas, perjudicadas y que se han quedado sin su sitio de "toda la vida". La peñas son el alma del estadio, las que dan color y contagian a la afición, cada una a su manera. No se les puede tratar asi.
-
Entonces…. ¿Donde van a estar los Força esta temporada?
Mi apoyo a todas las peñas, perjudicadas y que se han quedado sin su sitio de "toda la vida". La peñas son el alma del estadio, las que dan color y contagian a la afición, cada una a su manera. No se les puede tratar asi.
estoy contigo
saludos
fritz
-
El que està molt clar es que a banda de tindre un president dictatorial la majoria dels consellers son de detres i que voleu que us diga, em dona molta tristessa que el meu equip estiga en mans d´aquesta gent.
No obstant el Llevant deu de estar per damunt de idelogies politiques.
-
Mireu, jo crec que hi han dues Penyes que mereixen un tracte de favor, i és per què s'ho guanyen partit a partit, dins i fora. Ho dic tot i ser membre d'un altra Penya i haver estat molts anys passant fred i calor seguint a l'equip, però he de reconeixer que gràcies a Força Llevant i Ultres Llevant, l'animació al camp és un fet.
Està clar que d'altres com la Granota Sabuda, Cor Granota, etc, etc, també fan, i molt, però crec que tots coincidireu amb mi que pels viatges i vegades que inicien càntics etc aquestes dues penyes mereixen un tracte especial, i per especial entenc que se'ls reservara el lloc i punt.
Jo estic convençut que ha estat una malifeta intencionada d'algun executiu per fer desapareixer un grup d'ideologia "no globalitzada", segur que si esbrinem bé si que s'ha reservat lloc a d'altres (si més no, només cal revisar aquest post, Fritz amb el número 3 de la cua ja no trobà el seu lloc buit, per què?).
Segur que molt dels directius no estaven al Rico Perez, com si estaven, i animant al Llevant, els Força, però bé, que continuen així i al remat tindran l'estadi més buit que quan canta Juan Ramon l'Himne "Regional".
-
Menuda cagada,mi apoyo a todas las peñas perjudicas.
¡¡MACHO LEVANTE!!
-
Mireu, jo crec que hi han dues Penyes que mereixen un tracte de favor, i és per què s'ho guanyen partit a partit, dins i fora. Ho dic tot i ser membre d'un altra Penya i haver estat molts anys passant fred i calor seguint a l'equip, però he de reconeixer que gràcies a Força Llevant i Ultres Llevant, l'animació al camp és un fet.
Està clar que d'altres com la Granota Sabuda, Cor Granota, etc, etc, també fan, i molt, però crec que tots coincidireu amb mi que pels viatges i vegades que inicien càntics etc aquestes dues penyes mereixen un tracte especial, i per especial entenc que se'ls reservara el lloc i punt.
Jo estic convençut que ha estat una malifeta intencionada d'algun executiu per fer desapareixer un grup d'ideologia "no globalitzada", segur que si esbrinem bé si que s'ha reservat lloc a d'altres (si més no, només cal revisar aquest post, Fritz amb el número 3 de la cua ja no trobà el seu lloc buit, per què?).
Segur que molt dels directius no estaven al Rico Perez, com si estaven, i animant al Llevant, els Força, però bé, que continuen així i al remat tindran l'estadi més buit que quan canta Juan Ramon l'Himne "Regional".
se agradece tu post Vinatea, todo lo que dices son verdades como puños, nosotros confiamos en ellos y asi nos lo han pagado, yo en ningun momento confié en la directiva y sospechaba que nos la iban a clavar de alguna manera…y asi ha sido,nosotros no pediamos trato de favor porque fuimos a hacer cola como el resto de levantinistas, pero al decirnos que podiamos sacar los pases sin necesidad de colas decidimos hacerles caso...GRAVE ERROR!!!
ahora la pelota la tienen ellos en su tejado con nuestra nueva ubicación que es debajo de la aficion visitante justo pegado a tribuna,supongo que ahi no nos pueden dejar por seguridad, o sea q ellos veran...DIRECTIVA TRAIDORA NO ACABAREIS CON NOSOTROS
-
TRANQUILOS LOS GRUPOS DE ANIMACION ESTAMOS FORJADOS EN EL YUNQUE DE LA ADVERSIDAD, SALDREIS DE ESTA.
-
¿quien son ultras levante o forza llevant para tener un trato de favor que no tengamos todos?
Lo vergonzoso habría sido que ellos no hubieran hecho colas y el resto de aficionados sí.
Por cierto,
¿La directiva es de derechas?
Joder, pues que alegría macho!!!!!
saludos
-
¿quien son ultras levante o forza llevant para tener un trato de favor que no tengamos todos?
Lo vergonzoso habría sido que ellos no hubieran hecho colas y el resto de aficionados sí.
Por cierto,
¿La directiva es de derechas?
Joder, pues que alegría macho!!!!!
saludos
primero…FORÇA es con Ç no con Z
segundo, ya he dicho antes q no queriamos un trato de favor,ok?pero si nos lo dan no vamos a ser tontos y hacer colas,si podemos sacar eso pues lo aprovechamos y punto.para una vez que podemos sacar algo no vamos a ser ingenuos y no aprovecharnos...entiendes???
y tercero y sin acritud...ERES UN NOTAS!!!
PD: gracias LUDópata, está claro que ser de un grupo de animación no es facil ni está bien visto....SUERTE ESTA TEMPORADA
-
Me parece injusto, por eso hoy me declaro FORÇA
-
Comunicat de CaNyA'l LiNiEr:
Desgraciadament la nostra penya també s'ha vist afectada per la intenció d'algun membre del consell d'acabar amb Força LLevant de una manera que condemnem energicament, a les persones es va de cara i NO per l'esquena.
Enguany, nosaltres vam decidir canviar d'ubicació, passar del racó del corner a posarnos darrere de la porteria, ja que sabiem que algunes penyes s'anaven a posar també i pensaven que aixina podriem contribuir millor a l'animació al Ciutat de València.
Aixina amb l'engany del membre del consell a Força LLevant, vegem ben vist tots els actes de protesta que facen, a més dir que intentarem contribuir en ells a la nostra manera, ja siguen amb cantics en cada partit o mostrant pancartes contra el consell. Aixina que demanem que entengueu quan s'alce la veu contra estos MENTIDERS al Ciutat de València, la vostra solidaritat i comprensió.
Per últim, la nostra preocupació per la nova ubicació de la nostra penya i Força Llevant, ja que pensem que baix de l'afició rival NO és un bon lloc per la seguretat dels dos grups, ja que les amenaces, el llançament d'objectes contra nosaltres i qualsevol altercat es pot donar en molts partits del nostre estadi.
Entonces, esperem que el club torne a l'ubicació desitjada a les dos penyes i que no es torne a repetir estes maniobres d'engany per part del club que només porta a l'enfrontació entre granotes.
Que vaja bé!!
CaNyA'l LiNiEr
AuPa
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-
Que no puedan con la animacion en el estadio. Animo
-
primero…FORÇA es con Ç no con Z
segundo, ya he dicho antes q no queriamos un trato de favor,ok?pero si nos lo dan no vamos a ser tontos y hacer colas,si podemos sacar eso pues lo aprovechamos y punto.para una vez que podemos sacar algo no vamos a ser ingenuos y no aprovecharnos...entiendes???
y tercero y sin acritud...ERES UN NOTAS!!!
PD: gracias LUDópata, está claro que ser de un grupo de animación no es facil ni está bien visto....SUERTE ESTA TEMPORADA
Respecto al segundo punto…
Eso de que 'para una vez que podemos sacar algo' me parece algo surrealista, porque habéis sacado muchas cosas y si eres de Força (como he supuesto) lo sabrás perfectamente.
Está claro que si os habían prometido un sitio y no lo han cumplido está mal por su parte, xo de ahí a ir de pobres mártires a los que nunca les han dado nada... no sé yo hasta que punto es cierto.
Si hablasteis con el club o con una persona de peso en el consejo y os comentó lo de la reserva de sitios y no lo han cumplido y para otros sí estais en vuestro derecho de quejaros y tenéis la razón, pero si exponéis el tema yo pienso que lo justo sería hacerlo con las verdades sobre la mesa.
-
te comento DIABLA….
no se si sabes la realidad de nuestro grupo,el cual siempre ha sido marginado por el club y al cual nos han intentado comprar bastantes veces sin conseguirlo, pero lo q esta claro es q la cantidad de desplantes está clara:
-PROHIBIRNOS,repito,PROHIBIRNOS subir a los autobuses de las peñas en el viaje a Xerez y dejandonos fuera de las celebraciones del ascenso en Xerez,los que fuimos(entre los q me incluyo) lo hicimos en 1 coche
-si ves el Gol Alboraia,solo hay publicidad detras de nuestro antiguo sitio y otra en un corner,por lo cual no podiamos colgar la pancarta justo detras nuestro,que coincidencia eh?
-ORDENAR a los encargados de seguridad de estadios rivales colocarnos a parte de la afición granota,o sea MARGINARNOS,cuando el problema que alegaban era la rivalidad con ultras levante cosa que no existe hoy en dia
-cachearnos abusivamente a la entrada de cada partido cuando desde nuestro nucleo nunca se ha entrado nada para lanzar ni se ha lanzado nada al campo(desde hace bastantes años por lo menos)
-por no citar vejaciones (agresiones,provocaciones,coacciones)de Levantina de Seguridad hacia nuestras personas sin que el club haga absolutamente NADA por solucionar esto...
seguro que hay mas que ahora mismo no recuerdo, pero 7 años en Força Llevant que llevo dan para mucho y he visto qué es lo que hay,por lo tanto no puedes decirme que tenemos privilegios,si los tenemos dilo,no te cortes porque es de interes general para todos los levantinistas,pero lo que está claro es que somos el grano en el culo de la directiva y que ahora mismo somos una almorrana bien crecidita pa ellos
saludos
-
¿NOTAS?…
-
també hi ha que aclarir que al anar a les taquilles no ens deixaren traure els pases, ens digueren que teniem que anar a les oficines directament,te de preferencia no fou perque nosaltres el demanarem, sino que en taquilla no ens deixaren anar el primer cop a traureles. i lo que es diu de les preferencies digueo-lo perke no o antenc, no les e vist encara, pero si que e vist al nostre grup en quasi tots els estadis animant als nostres colors, ja siga un cotxe una furgo o un bus, haja sigut en pretemporada, lliga o copa (apunte; enguany hem estat en tots els partits de fora d casa en copa sent entre setmana, si han sigut pocs, per hem estat, o ki estava a terrassa, jo mes llevantinistes no vaig vore), cuantas vegades ens an demanat les dades al estadi perque si?? cadascu que pense el que vulga i qui no sapiga que calle.
com diu el meu company bomberpilot;
"VISCA NOSALTRES I ELS NOSTRES"
-
per sempre FORÇA LLEANT
-
¿NOTAS?…
Tu exhibicionismo roza lo impúdico. Y LAMENTO QUE AL CITARTE APAREZCA ESO..
FORÇA LLEVANT !!!!!!!
VMP VERGÜENZA DE ESTE CLUB DE GENTE HONRADA Y TRABAJADORA.
-
entre todos ahi q apoyar al FORÇA LLEVAAANT!!!!