Missatge al club
-
RECuperem la dignitat!!
Normalització lingüística a tots els àmbits. JA!!
El Llevant és valencià!!
-
cullerot
a fer la ma, te vas tu.
garrulo. asi te gusta?A MI NO M´ACABA D´AGRADAR. FALTEN LES MAJUSCULES DESPRES DE PUNT BURROOOOOOOOOOOOO
-
escucha esto directiva:WEB EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ
WEB EN IDIOMA VALENCÀ
-
Jo també pense que la web del Llevant oblida el valencià.
-
Una cosa demane i crec que caldria que tots en ferem cas: hauríem de concentrar totes les demandes de valencianitzar el Llevant en un sol post.
La idea té un raonament obvi i és no dispersar el missatge i no dividir els esforços. Jo crec que TOTS els que tenim una miqueta de sentiments i reclamem la capacitat de conviure amb normalitat i dignitat al nostre club tant valenciano-parlants com castellano-parlants, hauríem de concentrar els nostres esforços i demandes al post de Vinatea "Missatge al club" ubicat en el fòrum Llevant UE i fixat pels administradors.
Que ningú s'enfade, tota pedra fa paret, però cal organització i concentrar totes les forces en la mateixa direcció per tal que des del consell s'opte finalment per la racionalitat i deixe d'estar d'esquenes a una societat plural, com és la nostra.
Quants més granotes millor, per això cal obrir-se al món i no tancar-se en una bambolla reaccionària, expressió totalment obsoleta en un món on el marketing prima. Quina venda de producte estem fent si excloguem a valenciano-parlants i a la resta del món no hipanòfona del mercat granota?
Necessitem obrir-nos al món, i per això cal una web en anglés, en espanyol, en valencià i, si m'apureu, en japonés, xinés i francés. Amb una voluntat de continuar a les cavernes no és gens estrany que la xifra d'abonats siga ridícula per un club històric com el nostre en un moment històric com el de l'ascens a primera.
Les casualitats no existeixen.
-
No trobe lògic que el Llevant no tinga web en valencià. Així de clar.
-
Politiqueo estúpido aparte, la web oficial debería estar en castellano, en valencià y en English. Pero desde el primer momento.
-
@miguelet1965:
No trobe lògic que el Llevant no tinga web en valencià. Així de clar.
No deixes de tenir raó. Si la directiva creu que es pot permetre este tipus de menyspreus, que passar olímpicament del valencià no és onerós, que no donar cap resposta a la reclamació de normalitzar lingüísticament la comunicació del club no els crea cap problema, també és culpa nostra, per no adoptar mesures de pressió prou convincents i manifestar amb suficient contundència el nostre desacord.
Jo, particularment, fa 8 mesos que per principi no visito la web oficial.
-
el meu primer missatge va per a dir que no hi ha dret que no tingam la web en valencià.
em sume a la proposta
-
jo també estic d'acord amb la web en valencià
-
1º yo he apoyado arriba la web en valenciano.
2º Yo no le tengo miedo a la valencianía (la cual apoyo y soy valencianoparlante con muchos amigos, sobretodo por educación) a lo que le tengo miedo es a la catalanización, por parte de una minoría.
3º A carlos le digo bienvenido al club de la defensa del anticatalanismo.
4º Saludos a todos
-
Web en valencià JA!!! lalalalalalalala
-
[1º yo he apoyado arriba la web en valenciano.
2º Yo no le tengo miedo a la valencianía (la cual apoyo y soy valencianoparlante con muchos amigos, sobretodo por educación) a lo que le tengo miedo es a la catalanización, por parte de una minoría.
3º A carlos le digo bienvenido al club de la defensa del anticatalanismo.
4º Saludos a todos](3e6bjtrm)
yeeeeahhh
i qui s'apunta al club de la defensa de l'anti-paranoisme?
I ja de pas fem el club de l'anti-Santandreuisme
-
Altre missatge cap allà.
-
Web en valencià, ja!!
-
DIRECTIVA:VOLEM LA WEB I EL SPEAKER EN IDIOMA VALENCIA
VISCA VALENCIAAAAAAAAA
-
Jo vote per la web en valencià, ho he dit ja en algun altre post, però com estic veien ara de nosequè del club de l'anticatalanisme, aclarisc que quan dic valencià, dic la nostra manera dialectal del català, i si algú li han informat mal que torne a l'escola… o és que el castellà no és una variant dialectal de l'espanyol... seriositat home!
Sóc del Llevant en altres coses per que als anys 80 no va caure en la tentasió blavero-secessionista, com ho van fer els xotos.
Repetisc la terra és redona per molt que alguns s'empenyeu encara de dir que és plana...
SEMPRE LLEVANT!
-
Clar q sí!! web en valencià!!
-
web en valencià!!!
-
Maxo,
Es un repir vore gent com tu.
Et done la meua enhorabona i anim encara que se que es parlar en un mon on tot son impediments , mes o menys com ser del Llevant.
Bona nit.
-
Con todos mis respetos al valenciano que hablo perfectamente, los que opinan así me parecen provincianos. El castellano lo entiende todo el mundo. No somos el Almusafes, C.F. Estamos en PRIMERA y muchos seguidores actuales y potenciales así como nuestros propios jugadores no entienden valenciano.
-
@almudena martinez:
Con todos mis respetos al valenciano que hablo perfectamente, los que opinan así me parecen provincianos. El castellano lo entiende todo el mundo. No somos el Almusafes, C.F. Estamos en PRIMERA y muchos seguidores actuales y potenciales así como nuestros propios jugadores no entienden valenciano.
PROVINCIANOS??? PERÒ TU KE TAS PENSAT?? AMB TOTS ELS MEUS RESPECTES TAMBE, VALENCIA ES UN PAIS HISTÒRIC AMB LLENGUA I CULTURES PRÒPIES ENKARA KE TU NO HO VULLGES. DE TOTA MANERA NO ESTEM DEMANANT LA SUPRESIÓ DE L'ESPANYOL DE LA WEB, KLAR KE DEU CONTINUAR JA KE JUGEM LA LLIGA ESPANYOLA, PERÒ EL KE NO PODEM CONSENTIR ES KENS TRAKTES DE "provincianos", ALESHORES ET TRACTARIEM A TU D'IMPERIALISTA!!, NO EM PAREIX CORRECTE EL TEU TRACTE CAP A LA TEUA TERRA I CAP AL TEU EQUIP, EN FI...
-
No entrem en les provocacions dels sabotejadors i els acomplexats de sempre, com la tal almudena (esta mena de gent que parla perfectament el valencià però que mai se'ls sent emprar-lo) i continuem exigint el que és normal, el que hauria d'ésser normal: una web en valencià!
-
@Cullerot:
No entrem en les provocacions dels sabotejadors i els acomplexats de sempre, com la tal almudena (esta mena de gent que parla perfectament el valencià però que mai se'ls sent emprar-lo) i continuem exigint el que és normal, el que hauria d'ésser normal: una web en valencià!
una web en valencia, en castella, en angles…................. a aixo et refereixes, veritat, cullerot??
ieeeeeeeeee que tinc ganes de cascar-me una ampolleta de rom a un partit del llevant......... VA O ME XITEEEEEEEEEE
-
Clar, com a mínim en les dues llengues de la majoria d'afeccionats al Llevant i també en l'idioma oficial de les Illes Verges!!!
(Xe, passa'm eixa botella que em done un glop!!!)
-
EN VALENCIÀ JA!!!!!!
-
WEB EN VALENCIÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÀÀÀÀ
-
WEB AN VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
SENYORS DIRECTIUS, VILLARROELS I CIA,
JA N'HI HA PROU DE BURLAR-SE DE LA VOSTRA TERRA:
WEB EN VALENCIÀ JA !!!
-
AMUNT POST I WEB EN VALENCIÀ JA !!!