Atención: He encontrado los cromos del Levante TEMP. 64-65!!
-
Os pongo el enlace, la verdad es que es la puta caña, almenos para un coleccionista como yo, este año podremos disfrutar de los cromos ya que hemos ascendido a Primera División pero además he encontrado los cromos de una de las temporadas que estuvimos en Primera División, ya me contaréis si os gustan o que, son los cromos que daban con la Gaseosa, la verdad es que emociona verlos os pongo el enlace, VIVA EL EMULE!!!!! xDDDD
ed2k://|file|CAMPEONATO.DE.LIGA.1964-65.-.CROMOS.DE.FÚTBOL.-.ALBUM.COMPLETO.rar|7722581|D2E1AEFAAF6F99452610D1D0A121B480|/
Tened paciencia si tarda en bajar, vale la pena
-
No em rutlla. Em diu això:
La pàgina no es pot mostrar
La pàgina que esteu cercant potser s'ha eliminat o ha canviat de nom.–------------------------------------------------------------------------------
Proveu el següent:
Obriu la pàgina principal de |file|CAMPEONATO.DE.LIGA.1964-65.-.CROMOS.DE.FÚTBOL.-.ALBUM.COMPLETO.rar|7722581|D2E1AEFAAF6F99452610D1D0A121B480| i cerqueu els enllaços de la informació que voleu.
Si heu escrit l'adreça de la pàgina a la barra d'adreces, assegureu-vos que estigui ben escrita.
Si encara no podeu obrir la pàgina, feu clic al botó
Cerca de l'Internet Explorer per cercar llocs semblants.Internet Explorer
-
moltes grácies antixotos, els he baixat del emule i son una joia que m´han transportat a la meua infantessa.Estaría bé conseguir la temporada anterior.
-
moltes grácies antixotos, els he baixat del emule i son una joia que m´han transportat a la meua infantessa.Estaría bé conseguir la temporada anterior.
Estoy en ello pero es que es jodidillo porque si no pones algo en el buscador muy exacto y muy parecido al archivo no sale. Yo probé mil combinaciones hasta que puse algo parecido a "Cromos Liga Temporada 1964-65" o algo así y conseguí estos. No es lo mismo que tener los auténticos pero la verdad que están bien.
-
Eixa última pàgina plena de senyals és molt catxonda…
-
A MI ME GUSTARIA VER LOS CROMOS DE LA EPOCA DE RAMALHO
-
Lo malo es que cromos de segunda no había en esa época
-
@Antixotos:
Lo malo es que cromos de segunda no había en esa época
Ni en esa ni en esta, es una pena
-
He baixat del Emule els cromos de la temporada 1982-83. El Llevant no està pero els xotos tampoc . Sabeu perqué??.