ENTIENDASE LA PLAGA DE XOTOS…
-
Weno…hay una explicacion a q haya tanto xoto merodenado ultimamente por aki...y esque FOROXOTO SE A CASCAO...SE A JODIO....NO VA!!!
Y claro se aburren y entran aki....pues eso lo dixo q los q provoken a pasar d ellos...q se aburran aun muuuuuuuuuxo mas!!!
--->Maxo Llevant!
-
En foroxe se n'han anat de vacacions. Algun problema? Si els d'ací no foren tan fanàtics també s'anirien de vacacions
-
Els de foroche hauran marxat de vacances, però tu ja veiem que no. O siga que no vingas a parlar de fanatisme, quan no pots estar ni quinze dies sense parlar del València CF dels nassos!!
-
@Sir Viçent:
En foroxe se n'han anat de vacacions. Algun problema? Si els d'ací no foren tan fanàtics també s'anirien de vacacions
Vete de vacaciones o bajate al bar de bajo tu casa y tomate algo fresquito, eso relaja.
-
@Cullerot:
Els de foroche hauran marxat de vacances, però tu ja veiem que no. O siga que no vingas a parlar de fanatisme, quan no pots estar ni quinze dies sense parlar del València CF dels nassos!!
Querido Cullerini, me recuerdas a un gran jugador del Valencia, Ruben Dario Ciraolo, el cual en su presentación tuvo a bien decir "Schéstoy encantado de arribar a este gran clú..que es el Valensia Fú de Clú…. eso sí Valencia C.de F. dels Nassos es denominación autóctona..by Cullerini.
Caro amico Cullerini.
-
2 Respostes sense insults. No m'ho crec
-
@Wilkes:
@Cullerot:
Querido Cullerini, me recuerdas a un gran jugador del Valencia, Ruben Dario Ciraolo, el cual en su presentación tuvo a bien decir "Schéstoy encantado de arribar a este gran clú..que es el Valensia Fú de Clú…. eso sí Valencia C.de F. dels Nassos es denominación autóctona..by Cullerini.
Caro amico Cullerini.m'agradat eixa, m'agradat!!
Molt bona, nano!!
ara el Valencia es el "Valencia Club de Futbol dels Nassos"…......MOLT BO!!!!!
M'haveu alegrat el dia.
-
M'agrade més
XOTENCIA CLUB DE LLADRES FEIXISTES
-
@Sir Viçent:
No es diu Vacances??
-
@fritz:
@Sir Viçent:
No es diu Vacances??
Jo crec que es pot dir de les dues formes.
-
@Sir Viçent:
Ya lo han dicho los chavales 20 veces, estan modificando el nombre del foro y eso cuesta. a partir de esta semana es la reapertura del nuevo WWW.FOROXOTO.COM
-
@Sir Viçent:
Ya lo han dicho los chavales 20 veces, estan modificando el nombre del foro y eso cuesta. a partir de esta semana es la reapertura del nuevo WWW.FOROXOTO.COM
http://WWW.FOROCASADEPUTES.COM LA MADAME ES: CANYIZARES
-
juasjuasjuas jajajajajaja
GRANOTAEXILIADO=CRACK jajaja