BUFANDES EN VALENCIÀ
-
Per a quan les bufandes en valencià. Tan complicat és que pose LLEVANT U.E.??? Jo crec que molta gent, igual que jo, se les compraria. No cal ser molt avispat home de negocis per vore que ací hi ha tot un xollo per explotar.
Una cosa, si no s'han de fer mai, aviseu-me i li dic a ma mare que me la faça a mà…
-
podries anar diguent-li ke vaja cosint-ne i et fas tu l'home de negocis, jeje… per ke al pas ke van....
Però ara en serio, bufandes, banderes,etc. Totel ke es faça es podria fer tamb en valencià!!!!!
-
podries anar diguent-li ke vaja cosint-ne i et fas tu l'home de negocis, jeje… per ke al pas ke van....
Però ara en serio, bufandes, banderes,etc. Totel ke es faça es podria fer tamb en valencià!!!!!
-
Mare meua…. no saps tu el que estas demanant...
I la pagina web...
Primer han fet la de Antixotos (per cert no m'agrada, preferisc una que pose LLevant)
-
Dons espera assegut perque, de moment, la de "Antixotos" posa "Anti Chotos" amb CH… toma ya!
Tota la vida posant Xotos No! i ara Chotos No...
Es que queda lleig. Ni en este cas s'han dignat a fer-la en valencià.
-
Davant la demanda existent, un servidor, si d'ací a un parell de mesos no ha fet res el club intentaré fer gestions per què almenys ens donen autorització per fer una tirada limitada i ens les repartim. Ja informaré de les gestions. Dark, d'ací un parell de mesos, si cal em fas un recordat, val?.
-
I la de "ANTIXOTOS" també, que m'agrada mes que la de "ANTICHOTOS"
-
Davant la demanda existent, un servidor, si d'ací a un parell de mesos no ha fet res el club intentaré fer gestions per què almenys ens donen autorització per fer una tirada limitada i ens les repartim. Ja informaré de les gestions. Dark, d'ací un parell de mesos, si cal em fas un recordat, val?.
Sí, sí. Si ells no fan el negoci, el farem nosaltres.
Jo creia que els espanyolistes es feien més suaus amb diners pel mig però veig que estos són un poc
-
Vinatea, aguardamen 2 per a mi.
-
T'ho recorde Jo Vina!!!
Ei que algun dels cracks del forum amb el fotoshop facen un disseny o varios i el votem, per a vore quina es fa al final.
Si son boniques jo en compraria un parell.
Vinga Jezie, Dieci7e… i mes cracks del fotshop curreuse un bon disseny (si voleu clar )
-
Vaig a iniciar gestions. Però el disseny a vore. Propostes de photoshop.
-
Vaig a iniciar gestions. Però el disseny a vore. Propostes de photoshop.
Primer s'ha de decidir que es el que volem que posse (de text):
Evident-ment en una de les cares deuria possar LLevant U.E en gran i les lletres gorogues, o blanques (a mi m'agrada mes el groc); i el fons deuria ser blaugrana.
A partir d'ahi, ja seria questió de fer un disseny que estiga xulo. i determinar el material (llana, ras…)
-
Volem bufandes en valencià ja!!!!
Vinatea 2 mes per a mi.¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
jo tb agafaria una o dos depenent dl textos i dls disenys.
P.D. q vos pareix una q pose portalgranota o forogranota¿?
-
Jo també m'apunte.
Vinatea, si vols que algú et tire un mà compta amb mi.
-
Jo tb en vull, i si poden ser 2 o 3 millor
-
i si ja ens fiquem a demanar…
podria ser una bandera amb una granota donant x cul a un xoto????
es q com amb el photoshop no m'aclare doncs ho explique i si algú li agrada que la faça
-
Amunt post
-
Amunt post!!!!!!!!!!!
¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
amunt post!!
-
Post un poc mes alt
-
Amunt el 'POST'!
L'hem de vore ací dalt de tot!
BUFANDES EN VALENCIÀ!
-
BUFANDES EN VALENCIÀ PERO JA!
-
Amunt.
-
XÉ! NO ENS RULEN EIXES BUFANDES O QUE?
BUFANDES EN VALENCIÀ JA! EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!LALALA LARALA! LALALA LARALA!
LLEVAAAAANT UNIÓÓÓÓÓÓ ESPORTIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!Aaaaaahhh…
AMUNT EL POST!
-
@maulet78:
XÉ! NO ENS RULEN EIXES BUFANDES O QUE?
BUFANDES EN VALENCIÀ JA! EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!LALALA LARALA! LALALA LARALA!
LLEVAAAAANT UNIÓÓÓÓÓÓ ESPORTIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!Aaaaaahhh…
AMUNT EL POST!
Falta que algú faça un disseny que estiga xulo i despres possar-se al tema per demanar pressupostos i tot el rotllo
-
Ei Jezie, tu has fet dissenys molts xulos, podries fer una proposta? Vinga, a vore si entre tots ho fem.
-
Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Que passa amb la penya???????????????????????????????Bufandes en Valencià!
Per una banda LLEVANT UE
Per darrere FORÇA LLEVANTI així ens solidaritzem amb Jezie i companyia sense renunciar a animar al Llevant.
-
LLEVANT U.E. ara i sempre, se'm fa dificil dir-li Levante
-
yo torne a dir q estaria be fer una amb el nom dl foro.