BUFANDES EN VALENCIÀ
-
jo tb agafaria una o dos depenent dl textos i dls disenys.
P.D. q vos pareix una q pose portalgranota o forogranota¿?
-
Jo també m'apunte.
Vinatea, si vols que algú et tire un mà compta amb mi.
-
@Vinatea:
Davant la demanda existent, un servidor, si d'ací a un parell de mesos no ha fet res el club intentaré fer gestions per què almenys ens donen autorització per fer una tirada limitada i ens les repartim. Ja informaré de les gestions. Dark, d'ací un parell de mesos, si cal em fas un recordat, val?.
Jo tb en vull, i si poden ser 2 o 3 millor
-
i si ja ens fiquem a demanar…
podria ser una bandera amb una granota donant x cul a un xoto????
es q com amb el photoshop no m'aclare doncs ho explique i si algú li agrada que la faça
-
Amunt post
-
Amunt post!!!!!!!!!!!
¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
amunt post!!
-
Post un poc mes alt
-
Amunt el 'POST'!
L'hem de vore ací dalt de tot!
BUFANDES EN VALENCIÀ!
-
BUFANDES EN VALENCIÀ PERO JA!

-
Amunt.
-
XÉ! NO ENS RULEN EIXES BUFANDES O QUE?
BUFANDES EN VALENCIÀ JA! EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!LALALA LARALA! LALALA LARALA!
LLEVAAAAANT UNIÓÓÓÓÓÓ ESPORTIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!Aaaaaahhh…
AMUNT EL POST!

-
@maulet78:
XÉ! NO ENS RULEN EIXES BUFANDES O QUE?
BUFANDES EN VALENCIÀ JA! EN VALENCIÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ!LALALA LARALA! LALALA LARALA!
LLEVAAAAANT UNIÓÓÓÓÓÓ ESPORTIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!Aaaaaahhh…
AMUNT EL POST!

Falta que algú faça un disseny que estiga xulo i despres possar-se al tema per demanar pressupostos i tot el rotllo
-
Ei Jezie, tu has fet dissenys molts xulos, podries fer una proposta? Vinga, a vore si entre tots ho fem.
-
Iieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Que passa amb la penya???????????????????????????????Bufandes en Valencià!
Per una banda LLEVANT UE
Per darrere FORÇA LLEVANTI així ens solidaritzem amb Jezie i companyia sense renunciar a animar al Llevant.
-
LLEVANT U.E. ara i sempre, se'm fa dificil dir-li Levante

-
yo torne a dir q estaria be fer una amb el nom dl foro.
-
les he fet a presa i correguent… però es una idea... son a 3 colors... o siga baratet de fer i de vendre... m'ho podria currar mes.. però ara no tinc temps...
-
se m'oblidava dir q aixó es per davant i per darrere…
-
Ieeeeeeeeeeeeeeeee, està de puta mare!
Per mi avant!
