Penseu que hi ha algun equip que li plante cara al Barça?
-
Jo pense que hi han 19 equips i el Barça.
Ojo no soc simpatitzant culé, però el futbol que fan es impresionant. Guanyen com volen i quan volen. Ronaldinho un crack (vegereu el autopase de "sombrero"?? uffffffff) Etoo pichichi…
No crec que aguanten este ritme molt mes, perque sino guanyarien la lliga en Falles, però hui en dia tenen totes les paperetes per endurse el titol.
-
Ie tio, eixe Barça és una cosa brutal, com juga, com arrasa i goleja. Ojala hagués vingut el Iniesta en companyia de Sergio Garcia… I això que han tingut mala sort amb les lesions, perquè el que pense jo és que ténen la plantilla perfecta.
La portería està ben coberta.
La defensa m'agrada amb dos xavals com Puyol i Oleguer, i Márquez un poc més avant serà dels millors centrals del món. Ademés en els laterals va sobrat (Belletti, Gabri, Gio).
Al mig camp ha tingut mala sort amb les lesions, perquè els partits que he vist jugar a Motta, és l'únic jugador destructor que té qualitat per a distribuïr joc, canvis d'orientació, pega unes pepinades que ni te cuento.
El Giuly eixe, jo pensava que seria un paquet al més pur estil Munitis o Juan Sánchez (baixet, rapid...), però m'ha deixat flipat i és un excelent jugador igual per la dreta que per l'esquerre.
De Deco, Xavi, Ronaldinho, Iniesta... per a que tinc que dir res?
I la davantera de luxe... Eto'o em pareix que si no enguany, l'any que ve, baló d'or, i pitxitxi de la Lliga segur. I Larsson em pareix un altre 'crack'. I Saviola, de 22 anys, en el Monaco foguejant-se jugant la Champions League... A vore si ens amollen al Sergio Garcia!!
-
Pues no sé por qué a mí me da en la nariz que el Levante le va a ganar al Barcelona. Es un presentimiento… ya veremos...
-
chapo per al Barsa. Dona gust vorelos jugar.
Penseu que ja podem parlar de NOU DREAM TEAM?
-
LA GRAMANET??
-