SOBO DEL BARÇA AL MADRID,MALO O BUENO?
-
yo creo q malo,malisimo,xq el madrid saldra rabiando y a matar el domingo contra nosotros xq el baño q le ha pegado el barça es de escandalo y querran resarcirse
-
¿pero tu tienes miedo del mandril? no home no, q esten lo enrabietados que quieran
-
el barça al 50% ha barrido a los del ancianato del madrid, son viejisimos, si vamos a correr, yo creo q pescamos algo, por cierto, vaya petardo de jugador es el tongo de Raul, si no es por la prensa jugaba en segunda
-
Estaràn malferits. Hi ha que rematar-los (esportivament, clar)
-
LA VERDAD ES QUE UN RESULTADO ASI DE CONTUNDENTE NO SE COMO PUEDE REPERCUTIR.
O ESTAN MUERTOS ( Y NOSOTROS LOS REMATAMOS ) O EMPIEZAN A JUGAR COMO SABEN, COSA QUE DUDO. YO LOS VEO MUY MAL.
-
Yo tengo claro que este resultado nos perjudica a priori. La liga rota con 7 puntos de ventaja nos da menos margen de maniobra en el Bernabeu.
Ahora bien, puestos a que pierdan el partido mejor que sea con sangre.
Una derrota jodida les pondrá el público en contra a la mínima que fallen. Muchos ojos en el Bernabeu (y fuera) esperando el error y un equipo serio como el nuestro enfrente no es mala cosa. Eso sí: hay que aguantar el tirón y evitar a toda costa ese primer empujón que van a pegar. Si aguantamos eso, el árbitro nos respeta (no lo creo) y estamos en nuestro sitio serán fruta madura.
Allí estaremos para verlo.
P.D: Enhorabuena a la facción pro-culé del foro. Este año, salvo catástrofe, la liga tiene dueño.
-
MALO MALO MALO MALO
El Madrid no puede perder dos partidos seguidos en liga ni de coña. Ni puede ni le dejarán que pueda.
-
Yo tengo claro que este resultado nos perjudica a priori. La liga rota con 7 puntos de ventaja nos da menos margen de maniobra en el Bernabeu.
No et deixes dur pel pessimisme, fa dues setmanes també hi havia 7 punts d'avantatge i un partit després es van quedar en 4. Amb 3 punts per partit, les coses han canviat molt. Independentment d'això, guanyar al Bernabeu mai no serà fàcil. De totes formes, la nostra lliga està prou lluny d'allí. Almenys, de moment. Per això jo pense que al Bernabeu, igual que al Camp Nou, hem d'anar a disfrutar, que ja hi haurà anys per poder aspirar a més coses…
P.D: Enhorabuena a la facción pro-culé del foro. Este año, salvo catástrofe, la liga tiene dueño.
A mi que em registren…
-
@darth:
MALO MALO MALO MALO
El Madrid no puede perder dos partidos seguidos en liga ni de coña. Ni puede ni le dejarán que pueda.
jo no soc tant pesimiste, avui en dia no es tant dificil gunayar al Bernabeu.Recordeu la fi de la passada lliga.El Madrid està molt tocat i els dimarts si perden amb els alemanys poden tocar fons.A més a més els galàctics no es motiven amb equips d´inferior categoría. Només el cassolà Turienzo em dona por.
De tota manera m´agradaria tots els anys anar al Bernabeu i perdre. Guanyar seria l´hostia.
-
De la forma que es produí, jo crec que és boníssim per al Llevant UE. Només agunatar 20 minuts i crear un parell d'ocasions, començen els xiulits….. pressió per part del Llevant UE i.... els jugadors començen a esborrar-se del terreny de joc. Han eixit tocats moralment.
-
No se si es bueno o malo xo reirme….
-
De la forma que es produí, jo crec que és boníssim per al Llevant UE. Només agunatar 20 minuts i crear un parell d'ocasions, començen els xiulits….. pressió per part del Llevant UE i.... els jugadors començen a esborrar-se del terreny de joc. Han eixit tocats moralment.
Estic d'acord despres de la humiliació d'ahir,si aconseguim aguantar o posar-nos per davant se'ns pot posar el partit molt bé.
-