PARA LOS DE FORÇA LLEVANT
-
la cuestion es k este tema estaba ya zanjado en este foro y la verdad no creo k a la gente le importe tu opinion sobre força llevant, mas k nada porke lo uniko k haces es crear mal rollo en el foro y es algo k a la gente o por lo menos a mi personalmente no gusta….
despues por lo de "payaso" tienes razon hay mil formas de decir las cosas y no he elegido la mas apropiada.....pero bueno ver siempre psot de este tipo ya cansa....por lo k te pido disculpas....
propongo k se cierre este tema ya!!
-
Jo comence a estar "fins la faba" de gent que només fa que clavar-se en els Força.
IE ANEU A PRENDRE PEL CUL!!!!!!!!!!!!!!!!
Que cadascú porte el que li done la gana al camp.
I precisament els Força si per alguna cosa es caracteritzen es per animar al seu equip. Jo precisament he notat molt la seva nova ubicació, on abans tot eren càntics, ara es pràcticament sil.lenci.I que conste que jo ni conec a cap Força ni a cap Ultra, simplement m'agrada el Llevant i defense la llivertat de pensament i d'expressió. Res més.
Crec que no fa falta nomenar que estic totalment en contra de la violència i de la forma "d'intimidar" d'alguna gent per a fer prevaldre les seves idees.
AMUNT LLEVANT!!!
FORÇA LLEVANT!!! -
Potser no he triat un avatar massa adequat per parlar de fútbol, com que Maradona ha anat a curar-se a Cuba amb l'asunt de la Farlopa.

ARA I SEMPRE: FORÇA LLEVANT!!*!!
-
mas te deberia procupar ciertos individuos de nuestro campo que se dedican a cohabitar con yomus y gentuza de españa2000, aunque ellos son siempre muy bien tratados por nuestra querida directiva
-
@blitz1977:
mas te deberia procupar ciertos individuos de nuestro campo que se dedican a cohabitar con yomus y gentuza de españa2000, aunque ellos son siempre muy bien tratados por nuestra querida directiva
Con yomus???

-
Ye Luis, me deves 10€!!!
¿esto va en este foro?