Trivial futbolero
-
Per cert, em toca. Potser també una mica complicada…
Quin equip de Brusel·les, resultat com el nostre de la fusió d'equips històrics de la ciutat i també com el nostre forjat en l'enclusa de l'adversitat, va acabar per desapareixer el 2002?
-
@Cullerot:
Quin equip de Brusel·les, resultat com el nostre de la fusió d'equips històrics de la ciutat i també com el nostre forjat en l'enclusa de l'adversitat, va acabar per desapareixer el 2002?
Union St-Gilloise?
-
@Cullerot:
¿Racing de Malinas?
-
Bons intents, però encara us hi heu d'acostar més.
De fet, un dels equips que va fondre's per formar el que jo demane, va ser el gran rival de l'Union St.Gilloise als anys 30.
(Per cert, bon nivell de futbol belga!)
-
el daring cb?
-
Uiii…Negu!! T'has acostat molt. El Daring és un dels clubs que es van fondre i el gran rival de l'Union que jo citava.
Esteu molt a prop...
-
@Cullerot:
Que mal rollo
-
Ha vençut el terme de la pregunta. La resposta és el RWD Molenbeek, resultat de la fusió del Racing de Brusel·les i el Daring.
Cedeixo el torn a qui vulgui continuar aquest TrivialFut.
-
@Cullerot:
Ha vençut el terme de la pregunta. La resposta és el RWD Molenbeek, resultat de la fusió del Racing de Brusel·les i el Daring.
Cedeixo el torn a qui vulgui continuar aquest TrivialFut.
Collons Cullerot, has deixat el "listón" molt alt.
Vinga vaig a fer una pregunteta….
Qui fou el campió de la lliga 2003/2004 de suazilandia?
vinga que es facileta....
Pero heu d'escriure be el nom jejeje
-
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
-
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
-
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
siento decirte que es respuesta incorrecta
estás muy cerca.
-
Duplicado.
-
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
no , no es ese ese es de otra temporada.
-
@Ramon 1909:
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
Te quería poner a prueba Ramón, veo que eres un ferviente seguidor del fútbol swazilandés. El campeón vigente es el Mhlambanyatsi Rovers, tras un apasionante duelo contra el Mbabane Highlanders y el Green Mamba.
Por cierto, ¿Mejía Davila no podría pitar en Swazilandia? Hay que intercambiar árbitros ya.
-
@Ramon 1909:
@Ramon 1909:
Manzini Wanderers
¡¡¡TOMAAA!!!
Te quería poner a prueba Ramón, veo que eres un ferviente seguidor del fútbol swazilandés. El campeón vigente es el Mhlambanyatsi Rovers, tras un apasionante duelo contra el Mbabane Highlanders y el Green Mamba.
Por cierto, ¿Mejía Davila no podría pitar en Swazilandia? Hay que intercambiar árbitros ya.
Ahora si. el Mhlambanyatsi Rovers es un equipazo , bah, los Grren Mamba y el Mbabane Highlanders no tienen na que hacer estando fuertes los Rovers.
Ah, lo de Mejia Davila se podria estudiar, un viajecito a gastos pagados por la afición granota solo de ida.
Por cierto te toca.
-
Ahora me toca a mi. Estoy dispuesto a batir el record de pregunta surreal.
¿Cual es el equipo serbio fundado por el criminal de guerra ya fallecido Arkan? Es el faro de los paramilitares serbios y está presidido por su viuda, una estrella "turbo folk" en su país.
Como guinda de la pregunta fotito de Arkan. A su lado Jesús Gil es un padre capuchino:
-
¿Cual es el equipo serbio fundado por el criminal de guerra ya fallecido Arkan? Es el faro de los paramilitares serbios y está presidido por su viuda, una estrella "turbo folk" en su país.
Red Star Belgrade
-
Jo calle, perquè amb Suick hem parlat més d'una volta d'este equip i de la nostra comú afecció al surrealisme futbolístic de l'Est.
Recorde la pancarta, també surreal, dels ultres de la Lazio el dia de la mort d'Arkan
"Onore alla tigra Arkan, irriducibile come noi"
No creieu que en cas de guerra civil algún dels nostres directius podria treure el seu cantó Arkan i la seua camisa blava de l'armari?
-
Del Obilic de Belgrado, sino me falla la memoria.
Recuerdo que jugo en una UEFA contra el Atletico de Madrid, y la esposa de Arkan estaba en el banquillo.
-
@Noirot return's:
Del Obilic de Belgrado, sino me falla la memoria.
Recuerdo que jugo en una UEFA contra el Atletico de Madrid, y la esposa de Arkan estaba en el banquillo.
Punto para Noirot. Ahora te toca preguntar.
-
NOIROT ….A PREGUNTAR
PORFA, DE FUTBOL NACIONALLLLLLL
-
Venga va, una de futbol nacional…
Que tres equipos de 2ª B (exceptuando el Castilla o R. Madrid B, por si lleva a confusion) han jugado competiciones europeas?
-
@Noirot return's:
Venga va, una de futbol nacional…
Que tres equipos de 2ª B (exceptuando el Castilla o R. Madrid B, por si lleva a confusion) han jugado competiciones europeas?
Sabadell, Rayo Vallecano y Las Palmas?
-
Crec que el Ramon ha encertat (estic segur del CE Sabadell i del Rayo).
-
habia pensado en el Real Union de Irun pero su mejor puesto fue 6º en la 29/30 asi k, creo k acertaste Ramon jejejeje
-
@CanyaBeni:
habia pensado en el Real Union de Irun pero su mejor puesto fue 6º en la 29/30 asi k, creo k acertaste Ramon jejejeje
el que no tinc clar és el Las Palmas…
Bo si he encertat deixe que pregunte algú que encara no ho haja fet.
-
Exasto.
En el 69/70 el Sabadell y Las Palmas jugaron la Copa de Ferias.
Ademas, Las Palmas jugo la Copa de la UEFA en el 72/73 y 77/78.
Y el Rayo jugo la UEFA del 00/01, clasificado por una plaza concedida por "fair play".
-
Intueixo "coentor" en la teua apreciació de l'aventura europea del Rayo. Però si encara dura aquesta política, l'any que ve a Europa hi anem nosaltres…
-
EL Arenas de Getxo debría haber jugado al Recopa de Europa, lo que pasa es que su época no existía dicha competición.
Aupa Arenas!!!!!!!!