Chapeau por el Villarreal y su afición
-
Xe tu, que teniu raó, quan sent insultar als rivals i a les seues aficions em sembla que som un equipet de 3a regional que només té l'insult com a arma "esportiva" intimidatòria.
Em negue a pensar que tots els equips siguen "Fills de putes" excepte el nostre. O és una gran coincidència fruit de la conjunció d'uns quants astres el dia de la nostra fundació?
On s'ha de guanyar és al camp i l'afició el que ha de fer és animar als seus, i si s'ha de fer referència a l'afició o l'equip contrari, s'ha de fer amb respecte, fins i tot, quan l'adversari no el té amb nosaltres.
-
Pues eso. Lo mismo que habeis dicho, me han sorprendido gratamente, y he salido del campo con mucho mejor concepto de ellos que con el que entré, al salir les he aplaudido.
Por cierto, desde que vino el Rayo no habia visto hasta este domingo una bandera republicana en la afición rival, si señor, otro punto mas .
-
COMO SE NOTA QUE NO HABEIS VIVIDO LOS DERBIS DE 2ºB Y 2º A,
por recordar solo un poco os dire que la directiva con el gordo llaneza a la cabeza nos dijo que este campo no era digno de un club profesional cuando se cayo el muro al paletolermo
Cuando acudais a su estadio creo que no pensareis igual,
Es mi opinion fraguada en muchas visitas al madrigal viendo A nuestro levante en 2ºb y 3º por los campos de "nuestros" vecinos de la comunidad
-
d lo q es parla es precisament d'aixó.. d q el temps passat está molt passat… i la rivalitat q hi havia llavors sembla q s'ha diluit... no cal ser tota la vida rencorós... no??
-
@CHORDI:
COMO SE NOTA QUE NO HABEIS VIVIDO LOS DERBIS DE 2ºB Y 2º A,
por recordar solo un poco os dire que la directiva con el gordo llaneza a la cabeza nos dijo que este campo no era digno de un club profesional cuando se cayo el muro al paletolermo
Cuando acudais a su estadio creo que no pensareis igual,
Es mi opinion fraguada en muchas visitas al madrigal viendo A nuestro levante en 2ºb y 3º por los campos de "nuestros" vecinos de la comunidadCrec que no hi ha que ser rencoros, jo també li tenia un poc de tirria al Vilaral, però l'altre dia vaig cambiar molt la meua opinió. Per a mi ixos crits d'anim al fina son digens d'admirar.