Campió de copa
-
Ala voteu a qui penseu que s'endurà la Copa del sogre de LetiZia
Jo crec que si no passa res extrany la guanya o el Sevilla o el Atletic de Bilbo. I si em tinc que mullar dic el Sevilla
-
LA GRAMA SERA EL CAMPEON, ASI POR LO MENOS DIREMOS QUE NOS ELIMINO EL CAMPEON DE COPA, JEJEJE
-
Jo espere que l'Athletic Club torne a ser campió de Copa i tot el món sapia que el Rei de Copes és basc.
M'alegraria molt per ells, ademés, crec que mereixen una recompensa per ser l'unic equip d'Espanya (i dels únics del món) que no fitxa a jugadors de fora del seu país i que treballa la cantera com ningú. Això mereix premi!
-
Como dice Naranjito que gane la Grama!!!!!!!!que eso de perder contra el campeon suena bastante bien.
-
pese a granota-baylis sera el athletic
-
Pues yo pongo al Numancia, que de ilusión también se vive.
Aupa Numancia!! Bronco y copero!!
-
pese a granota-baylis sera el athletic
ehhh, q no había dicho nadaaaaaa..pero bueno, ya q me picas, pondré a tu Ath. de subcampeón recogiendo con desgana la medallita que les da el bobón, y los de la Grama como locos dando vueltas al campo sin parar.
-
Per cert, no diuen que l'afició del atletico és de les millors i de les més fidels?
Doncs ahir en la tornada dels 8º de final, quasi 5.000 persones al camp ab una capacitat de 55.000…
-
los hay cn mala idea
-
quarts de final:
**Sevilla-Osasuna
Numancia-Atlético
Betis-Gramenet
Athletic Club-Valladolid**
no te queixaras eh ales? com es nota la ma de Villar...
-
Jo crec que el Numància "De ilusión también se vive"
-
SE ME HA VENIDO A LA CABEZA ESA FINAL QUE JUGO EL RECREATIVO LIDERADO POR CAMACHO HACE DOS AÑOS Y QUE POCO DESPUES BAJARON A SEGUNDA. IGUALITA TRAYECTORIA ESTA HACIENDO EL NUMANCIA.