FOTOS (Força llevant, tifo orriols i Totil)
-
Molt intel.ligent el tifo.
ENHORABONA
-
primer s'ha posat "directiva , policia este es el força que quereis" amb les espanyoles i despres, "directiva, policia, aquest es el força que hi ha" o algo aixi, no ho he pogut llegir al traure les mogudes, pero es el que hi ha
-
Me parece ridiculo mas vale que animen mucho mas y que saquen menos banderitas.
-
@juanjeti:
Me parece ridiculo mas vale que animen mucho mas y que saquen menos banderitas.
ke te peten el kulo.y tu ke haces xotooooooooooooooo
-
Avalancha tb salimos… je jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
Gracias Ramon 1909 por la foto.
Si hay alguien que tenga fotos de la segunda parte(o mas tomas de la primera) de la protesta de Força Llevant que cuelgue aqui las fotos o hable por privado conmigo.NO ACABAREU AMB NOSALTRES
-
@paperets:
Avalancha tb salimos… je jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Es cierto, lástima que la foto esté tan lejos, pero bueno, no está mal. El próximo partido en casa lo volvemos a montar algo mejor y hacemos unas fotos desde la posición del abuelo ultra que saldrán muy guapas
-
Bien hecho chicos, se puede decir más alto pero más claro no. Que sepais que somos muchos los que estamos con vosotros . Ya esta bien de injusticias en el Nou Estadi
P.D: gracias por las fotos Ramón, yo solo vi la parte de la protesta de las esteladas
-
hi havien alguns q li cremaven les mans… quina gentola... què roí tè tindre entre les mans la bandera del país del teu DNI??? ah!! perdoneu... es q baix l'influix deixa bandera a molts dels vostres iaios empresonaren i mataren durant els anys 40.. eh?? per aixó la mireu de reull, eh?
Pd. la veritat es q em vareu donar por... semblaveu "ultras de verdad" la pasma se'n va acollonar i tot i no tingueren collons d'apareixer..
-
aki surten les dos pankartes amb les diferents banderes es veu poru bé
-
jo tinc una foto k krek k es veu mes klar la segona part de la protesta , pero no se kom es fiken les fotos… algun podria di
rme kom?
-
@kannonn:
jo tinc una foto k krek k es veu mes klar la segona part de la protesta , pero no se kom es fiken les fotos… algun podria di
rme kom?http://www.portalgranota.com/a9364/como ... oper/favor
Si encara així no t'aclares dism'ho i t'ajude
Salutacions.
-
u sent pro no se kom es fica, si vols m'agregues al msn i et pase les fotos , kom vulguis.
-
Ramon1909, tiram una maneta,casi millor tot el braç,no puc ficar una foto per res del mon.
En diu cuant la envie,que el adjunto es demasiado grande.No se si remullarlo i vore si axi se engullis un poc.
-
@LLEVANTI:
Ramon1909, tiram una maneta,casi millor tot el braç,no puc ficar una foto per res del mon.
En diu cuant la envie,que el adjunto es demasiado grande.No se si remullarlo i vore si axi se engullis un poc.Si la teua foto es gran com pareix ser; el millor que pots fer es açò que et vaig a dir, ja que les que son per a adjuntar han de ser prou menudes.
http://www.jotapeges.com/v4/
En esta web pots pujar les fotos:
on diu Navega, li punxes i tries la foto que vols del teu ordinador.
Quan ja l'has seleccionat, li punxes a Subir.
Tardará un poquet, i despres t'apareixeran varies coses; doncs tens que copiar la direcció que posse en el quadre de BBCODE con link a imagen grande del thumbnail para los foros (copia y pega): , i pegarla al missatge o signatura:
un exemple:i ja està, si tens encara dubtes dis-m'ho.
Espere que tant tu com Kannon ho hajau entés. SalutacionsPD: tambe tens esta web, a mi m'agrada mes pero a voltes dona errors. http://imageshack.us/
PD2: tenen que ser extensions de fotos compatibles (.jpg)