…...... N O a Caballero ............
-
el futbol da muxas vueltas,kien dice ke schuster este aki dentro de 1 mes por ejemplo…
-
@Okcap:
Pensais que despues de las declaraciones de Schuster Cavallero querra venir al Levante???
Si yo fuera el me lo pensaria mucho,eso de ir a un equipo que no te quiere el entrenador…....

A Manchev tampoco lo queria y acabó jugando….
-
@Ramon 1909:
@Okcap:
Pensais que despues de las declaraciones de Schuster Cavallero querra venir al Levante???
Si yo fuera el me lo pensaria mucho,eso de ir a un equipo que no te quiere el entrenador…....

Si no recuerdo mal de Manchef solo dijo que no le conocia y no que no lo quisiera (creo).
-
@negu_gorriak:
el futbol da muxas vueltas,kien dice ke schuster este aki dentro de 1 mes por ejemplo…
En eso tienes razón,mucho le esta tocando los huevos Schuster a Villarroel y no esta acostumbrado a a que le lleven la contraria.
-
@Okcap:
@Ramon 1909:
@Okcap:

Si no recuerdo mal de Manchef solo dijo que no le conocia y no que no lo quisiera (creo).
Amb Manchev va ser molt dur: no el coneixia, no l'havia demanat i no creia que fora util per a l'equip.
Però si això és fort, amb Cavallero i Lequi ha anat molt més lluny i ha dit que Cavallero es mes roin que Mora i Aizpurua (dient que no millora el que hi ha) i que Lequi no li agrada (paraules textuals, el perdiodista pregunta: "te gusta Lequi?", resposta de Schuster: "No!").