Nuevas canciones de LLIURE
-
lliure gran
-
Yeah!! aixó sí q es underground, underground!!! ara no més cal q li poses el copyleft al teu treball… es a dir.. enregistrar el teu treball deixant a la gent q es faça copies "de seguretat" sense q puga vendreles... una forma de enregistrar les cançons es la següent... t'envies a tu mateix les cançons gravades en un CD... i t'el quedes sense obrirlo... així podràs justificar davant el jutge q el treball es teu per la data d'emisió del paquet.. per a q ningú faça plagio!! sobre tot els de la vorera d'enfront!!! jejeje...
Salutacions!!
