LOS NIÑATOS DE FORÇA LLEVANT SE DAN CON LIGALLO
-
A mi me da igual que sean forza llevant, ultras levante, el más pijo de tribuna o el tío de la regaliz, pero a esa gente no les deberían permitir volver a entrar al ciutat de valencia, ni son levantinistas ni nos representan…
Para mi es una vergüenza, sean quienes sean, es más prefiero no saberlo, pero que no les dejen volver a nuestro estadio ni a acompañar a nuestro equipo.
Saludos
-
m parece k forÇa llevant siempre va a lo mismo a pelearse provocar ETC.Por lo k respecta a muxos comentarios k se hacen respecto a UL m gustaria saber cuando fue la ultima vez k hubo broncas,peleas etc.UL ya lleva x lo menos mas de 3 años sin meterse en follones m parece k solo se dedican a animar mas k nadie preparar tifos todos los partidos,no como forÇa llevant esta "peña" daña la imagen del levantinismo.MACHO LEVANTE.
-
@juanjeti:
m parece k forÇa llevant siempre va a lo mismo a pelearse provocar ETC.Por lo k respecta a muxos comentarios k se hacen respecto a UL m gustaria saber cuando fue la ultima vez k hubo broncas,peleas etc.UL ya lleva x lo menos mas de 3 años sin meterse en follones m parece k solo se dedican a animar mas k nadie preparar tifos todos los partidos,no como forÇa llevant esta "peña" daña la imagen del levantinismo.MACHO LEVANTE.
Hueles un poco a ULTRAS LEVANTE… 4 mensajes (y los 4 poniendo a parir a Força)
-
no perdona pero pienso k una peña ha cambiado y en cambio la otra hay tienes los resultados,no puedo comprender como aun hay gente k pueda defender a esa gente k se dedican a provocar yo estuve en la cafeteria y lo vi,si lo ubiese hecho UL lo hubiese condenado.Pero unos se dedican al LEVANTE y los otros a dañar la imagen
-
ke agan tifos o no no kiere decir ke animen poko….ak ay mucho ignorante yo solo digo ke los ligallos tenian ke aber piyado mas hombre.
cantaban rojosss rojossss rojosss!!! sí y bien orgulloso.
força els força
força llevant!amunt llevant!macho levante!pero sobre todo
PER SEMPRE LLEVANT!
-
lo que si que es verdad esque força se mete en follones y demas, pero en el campo anima de p.m.
esta peña mejoraria bastante si cambiara un poco y no se dedicara a meter tanto follon, porque ademas algun dia les van a dar.
yo doy mi apoyo a força y aber si mejoran en ese aspecto.
-
@monkadagranota:
ke agan tifos o no no kiere decir ke animen poko….ak ay mucho ignorante yo solo digo ke los ligallos tenian ke aber piyado mas hombre.
cantaban rojosss rojossss rojosss!!! sí y bien orgulloso.
força els força
força llevant!amunt llevant!macho levante!pero sobre todo
PER SEMPRE LLEVANT!
-
El que mai deixa de sorprendre'm és que molts dels que s'indignen amb les actuacions i símbols dels Força, mai desaproven a la gent d'Ultres.
Doble raser? Hi ha alguna cosa que molesta especialment dels Força?Per cert, això de "provocar a Ligallo" és una de les coses més còmiques que mai he sentit. Com si els Ligallo no anéssin provocats a tots els camps que visiten…pobres angelets!
-
lo ke esta claro ke la violencia no es buena …pero en zaragoza paso...y aki tb .....de todas formas ...força llevant!!! ...animan bastante y encima siempre esta la directiva facha poniendoles la zancadilla
-
força llevant = violencia
-
vale que a veces patinan con sus actos, pero de ahi a decir que dan asco va un mundo.
Yo desde luego desde grada central son a los que mas oigo animar.
-
,no hay excusa son una banda de impresentables,19 detenciones ( mas que cuando les pegaron a ellos los yomus en el bar)que lo han dicho en todos los medios de comunicacion,que lo vimos mucha gente como los tenia la U.I.P en orriol.
Mira jo he vist com finals dels 70 principis dels 80, quan hi havia una manifestació i apareixien "ultres fatxes" i començaven a agredir a gent de la mani, al remat acabaven detinguts els manifestants. No fa molt (l'últim 25 d'abril celebrat a la plaça de bous) 5 o 6 fatxes, anaren a provocar i foren protegits per la policia, i al remat detingueren a dos joves que originariament s'havien manifestat tranquilament i intentaven entrar en la plaça de bous i foren increpats pels fatxes. Jo he vist una jove amb els braços sagnants amb tres creus gammades fetes al braç amb una navalla al finalitzar una manifestació i quan es trobava a soles. Jo he vist moltes escens de violència i , en un 90 % provenien i amb impunitat del mateix bandol, no vull allargar-me.
No vaig vore els vidres trencats de l'autobús de l'afició del Llevant UE a saragossa l'any passat, no se si hi hagueren detinguts o, com sempre, algú es posà una bena als ulls. No sé per què s'ha permitit als camps de futbol pancartes amb el text "Guillem jodete".
No m'agrada la violència, ni tant se val insultar, però no puc callar-me quan es masacra a un grup de una determinada ideologia per un acte violent, i allò que fan els ultrasur a Madrid, el frente Atlètico, o els UL amenaçant a aficionats que treuen banderes que no els agraden, passen desapercebuts per a molts.
Tal vegada siga parcial per haver patit moltes vegades violència quan només he manifestat la meua opinió ( o l'he intentat) i sempre des de un determinat sector que ara, vol donar-me lliçons de pacifisme i tal (algunes manifestacions d'Acebes, fraga, etc em reboliquen l'estómac).
I mentres el signant de penes de mort, el responsable de càrregues policials indiscriminades amb resultat de morts, el Sr. Fraga, per ahí bambant. Bah ¡¡¡¡¡¡.
Que no trobe encertat que alguna gent llençara pedres als Ligallo?, segur. També pense que si la policia haguera actuat contundentment a Saragossa, tal vegada, no haguera passat res a València.
Dit això i per a reflexionar, els Palestins que llançen pedres als controls i tancs israelians són violents?.
-
Entre todos os cargareis el futbol. Sigues justificando a los violentos, me gustaria ver que escribirías si hubiesen sido los UL los que hubiesen apedreado a los ligallos.
Y sigo diciendo, el día que pase algo aqui abrimos un post de repulsa, firmamos dentro y a seguir con nuestra vida, tan tranquilos como si nada haya pasado. O nos preguntaermos que hemos hecho mal. Aqui teneis lo que estamos haciendo mal, justificar y agredir por unos trozos de trapo.
-
ante todo el ciudad de valencia es un campo de futbol, no un mitin politico, a mi entender no es el lugar para ningun tipo de exaltacion nacionalista, ni catalanista, ni valencianista ni españolista, los unicos valores y banderas que se deberian exaltar son los del levante, antes del partido, despues del partido, si keremos irnos a tomar unas cervezas i apoyar nuestras ideas cada uno esta en su derecho, xo al campo, a mi entender, se va a animar al levante no a pedir la independecia de unos o la unidad de otros, ami personalmente todo este tema me trae sin cuidado, no me considero valenciano, no me considero catalan ni me considero español, simple y llanamente me considero levantinista y en cada partido no malgasto mis fuerzas en cantar hinmos nacionalistas ni en insultar a personas con distinta inclinacion politica, mis gritos van dirigidos al campo, a animar al levante y a cagarme en el arbitro, solo son 90 minutos para desaprovexarlos en otras cosas.
un saludo
-
Mira jo he vist com finals dels 70 principis dels 80, quan hi havia una manifestació i apareixien "ultres fatxes" i començaven a agredir a gent de la mani, al remat acabaven detinguts els manifestants. No fa molt (l'últim 25 d'abril celebrat a la plaça de bous) 5 o 6 fatxes, anaren a provocar i foren protegits per la policia, i al remat detingueren a dos joves que originariament s'havien manifestat tranquilament i intentaven entrar en la plaça de bous i foren increpats pels fatxes. Jo he vist una jove amb els braços sagnants amb tres creus gammades fetes al braç amb una navalla al finalitzar una manifestació i quan es trobava a soles. Jo he vist moltes escens de violència i , en un 90 % provenien i amb impunitat del mateix bandol, no vull allargar-me.
No vaig vore els vidres trencats de l'autobús de l'afició del Llevant UE a saragossa l'any passat, no se si hi hagueren detinguts o, com sempre, algú es posà una bena als ulls. No sé per què s'ha permitit als camps de futbol pancartes amb el text "Guillem jodete".
No m'agrada la violència, ni tant se val insultar, però no puc callar-me quan es masacra a un grup de una determinada ideologia per un acte violent, i allò que fan els ultrasur a Madrid, el frente Atlètico, o els UL amenaçant a aficionats que treuen banderes que no els agraden, passen desapercebuts per a molts.
Tal vegada siga parcial per haver patit moltes vegades violència quan només he manifestat la meua opinió ( o l'he intentat) i sempre des de un determinat sector que ara, vol donar-me lliçons de pacifisme i tal (algunes manifestacions d'Acebes, fraga, etc em reboliquen l'estómac).
I mentres el signant de penes de mort, el responsable de càrregues policials indiscriminades amb resultat de morts, el Sr. Fraga, per ahí bambant. Bah ¡¡¡¡¡¡.
Que no trobe encertat que alguna gent llençara pedres als Ligallo?, segur. També pense que si la policia haguera actuat contundentment a Saragossa, tal vegada, no haguera passat res a València.
Dit això i per a reflexionar, els Palestins que llançen pedres als controls i tancs israelians són violents?.
Sí senyor, Vinatea! Prou d'hipocresia, prou de doble raser. En este país hi ha molta gent que està farta de patir agressions per la seua ideologia i, al remat, pagar el beure. Quanta gentola censurava amb la boca petita la violència ultra de GAV i fatxes diversos, per a després afegir dels agredits: s'ho anaven buscant.