¿EN QUIN MITJÀ SEGUIXES AL LLEVANT?
-
@1bfo3nty:
Canal 9-Ràdio 9
10% [ 8 ]
Canal 7 con Julio Insa
3% [ 3 ]Es curioso que nadie de los que han votado la opción canal -9 -chotovisión hayan escrito un mensaje.
-
Jo el segueixo a portalgranota, el que m'estalvia visitar certs diaris. I, com no, estic amatent a tot el que surti de la ploma de M.Á. Vara.
-
@Cullerot:
Jo el segueixo a portalgranota, el que m'estalvia visitar certs diaris. I, com no, estic amatent a tot el que surti de la ploma de M.Á. Vara.
T'avise que moltes de les notícies que pots seguir a PortalGranota són del 'negro' de M. A. Vara, que volen fer-lo reporter oficial del Llevant…

AQUESTA VESPRADA ENVIARÉ UN O VARIOS MAILS A LES BUSTIES DE CORREU DELS DIFERENTS PROGRAMES ESPORTIUS DE CANAL BOU I RADIO BOU. SI ALGÚ VOL COLABORAR JO ESCRIURÉ EL MISSATGE AMB TOTS ESTOS DESTINATARIS:
GOLS SENSE FRONTERES DE MANOLO MONTALT I RAFA MONZON
gsf@radionou.comGRADA NOU DE MANOLO MONTALT, SALVA FOLGADO, TONI ALEGRE I TONI CABOT
gradanouvalencia@radionou.comNOTICIES MIGDIA PRESENTAT PER ASSUMPTA DOMINGUEZ
noticiesmigdia@radionou.comNOTICIES VESPRADA PER MARTA RAMADA
noticiesvesprada@radionou.comTAULA ESPORTIVA DE DAMIÀ VIDAGANY, TONI ALEGRE I TOMÀS MOYA
lataula@radionou.comMINUT A MINUT DE PACO CHOTET
mam@rtvv.esSI S'ANIMEU I VOLEU FER FORÇA COPIEU I PEGUEU ESTES ADRECES I ENVIEU UN ENLLAÇ A ESTE POST I A VORE SI S'ENTEREN DE ALGO. SE QUE IGUAL NI HO LLIGEN, PERÒ AL MENYS QUE SE N'ADONEN DE QUE HI HA GENT CRÍTICA AMB ELLS. VINGA ¡¡ANIMEU-SE!!
gsf@radionou.com, gradanouvalencia@radionou.com, noticiesmigdia@radionou.com, noticiesvesprada@radionou.com, lataula@radionou.com, mam@rtvv.es
ESTARIA BE QUE S'ANIMAREU I ELS ARRIBAREN MOLTS MAILS, JA QUE AIXI S'ADONARAN QUE NO ES UN SOLS PRINGAO, I ENCARA QUE PUGA PAREIXER TONTERIA, ESTA BE REIVINDICAR LES COSES I L'AFICIO DEL LLEVANT TE MOLTES CARENCIES. JO L'ENVIARE DESDE 2 EMAILS DIFERENTS QUE TINC, SI VOLEU FER EL MATEIX...
EL COS DEL MISSATGE SERIA ALGO AIXÍ:
@35rk0p5o:
Com fa poc heu nomentat a les Noticies de Canal Nou que segons una enquesta de ForoChe.com més del 50% dels valencianistes triaven com a TV i Radio més fiables a RTVV, ací vos envie un enllaç amb la mateixa enquesta realitzada a PortalGranota.com
http://www.portalgranota.com/a14264/en/ ... es/llevant
Espere que vos siga de ajuda, salutacions.
-
XE, JO JA HE ENVIAT 2 MAILS MEUS I HE FET A 3 AMICS QUE ELS ENVIAREN TAMBÉ. JA ELS HAURAN ARRIBAT 5. ANIMEU-SE I SI N'ARRIBEN 50 MILLOR QUE 40, PERGAU UN MINUTET I FEU-HO COLLONS!
FEM LLEVANTINISME!!
-
md radio y no estaba en la lista por?????
-
Yo tambien por md y las retransmisiones por canal 13 pero noto que hay ultimamente algun que otro cambio en md radio. Veo que han cambiado el nombre al programa de la noche y echo a faltar algo. El domingo no hicieron el filial y el femenino. No escucho a Descalzo y a pepe. En canal 13 han incorporado a Carlos Serantes como comentarista de Marcelo y J.V. Fayos. Alguien ha escuchado el programa de Warcry de Alaquas? Q tal?
-
pues yo x oigo casi siempre radio one, xq aunq sea de Insa y sea super xoto, siempre dan el Levante aunque juegue el Valensia…
cuando juega el levante y el valensia a la vez, son los unicos q hacen el partido del levante íntegro. el valensia lo hacen en radio one (90.5) y el Levante en Radio 7 (95.4).
además de q está ayats y es un aliciente....
y a mi la verdad m mola como lo hacen, xq con todos mis respetos los de md son un poco sosos, y estos se lo curran y se lo pasan en grande y yo m rio, por lo menos... y encima son del levante!!!besos
-
@pau:
pues yo x oigo casi siempre radio one, xq aunq sea de Insa y sea super xoto, siempre dan el Levante aunque juegue el Valensia…
cuando juega el levante y el valensia a la vez, son los unicos q hacen el partido del levante íntegro. el valensia lo hacen en radio one (90.5) y el Levante en Radio 7 (95.4).
además de q está ayats y es un aliciente....
y a mi la verdad m mola como lo hacen, xq con todos mis respetos los de md son un poco sosos, y estos se lo curran y se lo pasan en grande y yo m rio, por lo menos... y encima son del levante!!!besos
JO JA SE TU PERQUE ESCOLTES RADIO ONE I INSA…
GANDULA!!

-
puede q ese sea uno de los motivos, maulet, pero siendo objetiva, t digo q todo lo q he escrito es cierto.
los unicos q hacen todos los partidos del levante sin hacer ninguna conexion o similar con los xotos, cuando juegan a la misma hora, son ellos.
eso si, hay q ver q si juegan a la misma, el levante lo hacen x radio 7 (95.4)… yo lo aconsejo.besos
-
@pau:
puede q ese sea uno de los motivos, maulet, pero siendo objetiva, t digo q todo lo q he escrito es cierto.
los unicos q hacen todos los partidos del levante sin hacer ninguna conexion o similar con los xotos, cuando juegan a la misma hora, son ellos.
eso si, hay q ver q si juegan a la misma, el levante lo hacen x radio 7 (95.4)… yo lo aconsejo.besos
En fie de tu, eh!

Lo de antes era un poc de conya, dona!
