VALENCIA-MADRID
-
amb qui vas? Jo amb els xotos per a que el Barça guanye la lliga el mes prompte possible i vinga aci sense la necessitat de guanyar, (a banda de perque preferisc que guanye la lliga el Barça que no el Madrid)
Ara be es un aprtit que siga quin siga el resultat tots estarem feliços per una banda
-
Ramon,lo tuyo es un pacto con el diablo en toda regla
Yo con tal de no cagarla no dare un pronostico,pero segun parece en la meseta se han agotado las existencias de
y es que mas vale prevenir que manchar los pantalones
-
@Le huit:
Ramon,lo tuyo es un pacto con el diablo en toda regla
Yo con tal de no cagarla no dare un pronostico,pero segun parece en la meseta se han agotado las existencias de
y es que mas vale prevenir que manchar los pantalones
Ahí estás torero Le Huit…...no des pronósticos que nos conocemos.................
P.D: Mientras Le Huit no haga de Brujalola tengo fundadas esperanzas en que el MAdrid se vaya de Valencia tocado y hundido........
P.D. Ramón haciendo pactos con Belcebú....esto tiene buena pinta.....
-
Pues yo quiero que gane el madrid por partida doble, porque prefiero que gane la liga antes que el barça y porque quiero que pierda el VCF
-
@Konsul:
Pues yo quiero que gane el madrid por partida doble, porque prefiero que gane la liga antes que el barça y porque quiero que pierda el VCF
Hombre no sabia que eras anticule como yo.
-
Home, per supost que voldria que guanyara el València (a més, que també soc d'ixos que vol que guanye la lliga el Barça abans que els meseteros), però guiant-me amb el cap i no amb el cor, crec que hi haurà un empat. El Luxemburgo ixe ha heretat la flor que tenia Bobby Robson quant entrenava al Barça.
-
Jo vull que empaten per:
-Que el Madriz no guanye la Lliga.
-Que el Valenssia no entre a Europa.
Se que el Madrid quedarà en Champions (per desgracia) però m'agradaria esta classificació:
1. Barça
2. Vila-Real
3. Real Madrid
4. Athletic Club
–-------------------
5. Espanyol
6. Betis7. Sevilla
8. ValenciaI així ens estalviariem jugar la INTERTOTO que crec que és l'error més gran que pot cometre Villarroel.
Ale xotets, a jugar la Intertontos...
Salvem-nos enguany i fem un bon equip per a l'any que ve i les coses vindran unes darrere altres... Ja jugarem la Intertoto per a la temporada que ve, i qui sap si fem les coses ben fetes i en un parell d'anyets ja entrem per mèrits propis (per ser campions de Copa del Rei ).
...i ja en tindriem 2!
-
@Maulet:
Se que el Madrid quedarà en Champions (per desgracia) però m'agradaria esta classificació:
1. Barça
2. Vila-Real
3. Real Madrid
4. Athletic Club
–-------------------
5. Espanyol
6. Betis7. Sevilla
8. ValenciaAle xotets, a jugar la Intertontos...
No me llames iluso, aunque tenga una ilusion…....
I que conste que no dic res del Llevant, perque em considere seguidor i m'agradaria que es mantinguera en primera i que guanyara algun titol. Perque si fos per algun aficionat que altre.......
-
@Ramon 1909:
amb qui vas? Jo amb els xotos per a que el Barça guanye la lliga el mes prompte possible i vinga aci sense la necessitat de guanyar, (a banda de perque preferisc que guanye la lliga el Barça que no el Madrid)
Ara be es un aprtit que siga quin siga el resultat tots estarem feliços per una bandaAixò és una raó…
Una altra és l'ANTIMADRIDISME.Força Llevant!
-
@granota_del_nord:
@Ramon 1909:
Ara be es un aprtit que siga quin siga el resultat tots estarem feliços per una bandaAixò és una raó…
Una altra és l'ANTIMADRIDISME.Força Llevant!
Noooooooooooooo fill meu nooooooooooooo..si guanya el Valencia els Llevantinistesmadridistes, que "haberlos haylos" tendrán muy mal despertar el Domingo….
P.D. Para recuperarse de la resaca les recomiendo Absenta.
-
@Konsul:
no, anticulé tampoco. sólo tengo más simpatías por los madridistas
-
@Konsul:
@Konsul:
Solo mas simpatia?
-
Para una vez que queriamos que ganaran los xotos (Racing) y palman….¡ahora que les den !
-
@Noirot return's:
@Konsul:
@Konsul:
Solo mas simpatia?
-
Jo vull que guanye el València CF. Per molts motius.
-
Yo quiero que gane el Mandril, así la gente de mi alrededor entre semana está más feliz.
-
Yo quiero que gane el Madrid, para qué negarlo. Però guanyaran els xotos.
-
Yo quier que gane el Madrid , y si es injustamente mejor . Y sies ilegalmente , mucho mejor .
Asi , despues del partido , pondre a Julio " HINCHA " y disfrutare de lo lindo.
-
Jo vull que guanyen els xotos (sense que serveixi de precedent), perquè com visc a Madrid no tinc ganes de que donen per cul els merengues, que es creixen molt quan guanyen i callen com putes quan perden. I, evidentment, perquè preferisc que la lliga siga pel Barça. I també pels motius de'n Ramon.
-
@Ramon 1909:
amb qui vas? Jo amb els xotos
Jo vull que guanye el València CF. Per molts motius.
@Cullerot:
Jo vull que guanyen els xotos
Señores,mantengamos las formas.
-
yo, quiero que gane el valencia (sqsdp)(sin que sirva de precedente)
-
VALENCIA!!!!
-
@CICLON:
VALENCIA!!!!
LARGA VIDA A HURACÁN!!!
-
@CICLON:
VALENCIA!!!!
LARGA VIDA A HURACÁN!!!
ojala,desp d todo es nuestro clasico.ade+ les llevamos 30 partidos en el historial y es lindo tener 3 puntos asegurados.pero huracan esta inhibido y en 6 meses funde.x lo tanto desaparece
-
-
¿Eso que se come "Ronie" es un Big Mac?.
Yo hoy con los xotos (en realidad las dos únicas veces en la temporada que voy con los xotos es cuando juegan con el Madrid). Las razones: antimadridismo visceral y barcelonismo militante
-
Valencia 0 - Madrid 1
Gol en el último minuto en una jugada en la que arranca Figo en fuera de juego claro, centra para Ronaldo que remata. El balón no entra pero el árbitro da gol… como nos hicieron a nostros. Como me iba a reir de la prensa y de los xotos
-
pues yo quiero q gane el madrid a muerte!!!!
q les den a los xotos!aparte de lo q tu has dicho paperets, ese para mi seria el 0-2. el 0-1, molaria q fuera un ushiro-nage ¿? jajjajajjajajja…. y q lo tirara Figo lo medio parara Lulu, y luego con la mano lo metiera Raul y lo dieran por válido! jajajajjaja
eso si molaria....
-
Yo quiero un empate, es que los dos me dan , pero si ha de ganar alguien pues casi que me decanto por los xotos (por una vez y sin que sirva de precedente )que la liga es del Barça
-
luego tos a saltar es un xoto el ke no bote
mas bien muxo xoto,muxo xoto hay hay