Dona gust jugar contra 11
-
i no tindre que parlar de les errades arbitrals.
Posiblement el Betis es va desunflar durant la setmana protestant per les injusticies arbitrals i es va oblidar que jugaven contra el Llevant, un equíp que ha perdut al voltant de 15 punts de manera injusta. Ja en la primera volta vàrem passar per damunt d´ells fins que el col.legiat va pendre la decisió de participar en el partit.
Està comprovat que les protestes nomès serveixen per perdre la concentració i encrespar al col.lectiu arbitral.
Espere que Fernandez Borbalàn estiga acertat i pugan jugar contra 11, com caldría que fora sempre.
-
Estaría bien,pues aún recuerdo con amargor el gol que anuló a Rivera en posición legal en Barcelona,cuando por ejemplo ante el Depor se lo concedieron con 1/2 metro en fuera de juego en nuestro último partido de local.
-
Ho vaig vore jo a soles o hi hagueren unes mans d'un bètic (crec que Joaquin) en el minut 10/12 de la primera part?, si en el cantó de l'àrea centrant Jofre. En la telivissió no la repetiren. Un dels dos comentaristes d'Ono crec que digué alguna cosa al respecte (jo el vaig vore amb 5 més i ningú se'n adonà).
-
Yo personalmente estaba muy lejos de la jugada.. pero creo q no vi nada… aunque tampoco era plan de ponerse a protestar rodeado de beticos..